Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kyllästynyt ystäväni työttömyyteen

Vierailija
12.09.2021 |

Olen tiedustellut, että mikähän on kun niitä töitä ei näytä löytyvän. Aina jotain epämääräistä sönköttää tilanteestaan. Alkanut vaikuttamaan, että on tyytyväinen tilanteeseensa. En saa sitä lähtemään enää edes ravintolaan saatikka sitten ulkomaille kaveriksi. Muita joillla vastaava tilanne. Pitäisikö vain lopettaa yhteydenpito siksi aikaa' että ryhdistäytyy?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kirjoitti:

Näin on marjat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat köyhän ystävän kanssa ulkomaille, sun pitää maksaa hänen matkansa. 

Ei työttömällä ole rahaa lähteä ulkomaille tuosta vaan. Jos ei ole ansiosidonnaista, niin tulot on aika pienet.

Miksei työtön saisi olla tyytyväinen? Toivoisitko, että hän olisi masentunut? 

Jotenkin tunnut ajattelevan keljusti, että kaverisi valehtelee tilanteestaan. Ei oikea ystävä tuolla tavalla ajattele toisesta.

Miksi kenenkään pitäisi maksaa toisen henkilön lomamatkat? Työttömät saavat jo muutenkin kaiken ilmaiseksi.

Ei ehkä ystävän matkaa sentään. Useimmissa perheissä varmaan se parempituloinen kustantaa suurimman osan matkoista. Esim. meillä on ollut kustannusjako n. 40/60. Itse se pienempituloinen ja työtön.

Täh, ei käy kateeks. Mun mies maksaa kaikki matkat, asunnon ja auton. Itse kustannan ruuat ja vaatteet.

Ihme säännöt. Yhteinen pankkitili on kaikkein paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla