Mitä mitä miehelle joululahjaksi
Maanläheinen 24 vuotias, ei mitään erityisiä kiinnostuksen kohteita. Musiikiasta pitää, samoin jonkinverran taiteesta. Jotain romanttista ja yhteistä haluaisin antaa.
Kommentit (15)
Minä ostan omalle miehelleni konjakkia, kylpytakin, tuoksun ja yhteinen matka. Kenties joku koru vielä.
Minä ostan miehelleni viinaa, villasukat, vironmatkan, alkometrin, lautapelin, sarjaliput leffaan, kultakalan, habbokoleja, viltin, jogurttia ja tikarin.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 10:45"]
Minä ostan miehelleni viinaa, villasukat, vironmatkan, alkometrin, lautapelin, sarjaliput leffaan, kultakalan, habbokoleja, viltin, jogurttia ja tikarin.
[/quote]
UJAHHAA
rahallinen budjetti ei ole kovin iso mutta ajattelin kerryttää ja säästää siitä, ehkä varata etelänmatkan meille.
Konjakki on aina hyvä lahja, samoin Tex Willer ;) Makuuhuoneen puolella voi ilahduttaa hepeneillä ja suuhoidolla.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:45"]
mistä ostaa parhaat hepeneet?
[/quote]
Ulkomailta tilaten löytyy laajin valikoima eikä ole sika kallista toisin kuin suomalaisten kauppojen tarjonta (vähän valinnanvaraa, vähän kokoja ja tuotteet ylihinnoitellut)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:45"]
mistä ostaa parhaat hepeneet?
[/quote]
Älä nosta rimaa liian korkealle. Riippuu tietysti miehen mielihaluista, mutta joskus jopa pelkät tyylikkäät stayupit riittävät.
Mä lupaan miehelle etten nalkuta tuntiin jouluna
Teatteri/leffaliput ja ravintola ennen sitä ja jos budjetti sallii niin hotelliyö siihen vielä päälle
yhteinen loma länsi-afrikkaan