Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylään kutsuminen ”vaatimattomaan” kämppään

AP
12.09.2021 |

Hiukan tähän lankaan liittyen: https://www.vauva.fi/keskustelu/4296311/miten-olla-parempi-ystava-kukaa…

Eli olen kolmekymppinen perheellinen mies ja meillä on jonkin verran tuttavaperheitä lähistöllä. Tekisi mieli kutsua ihmisiä kylään mutta tuntuu että muilla on tyyliin uudet kaksikerroksiset omakotitalot niin hävettää kutsua muita kylään. Kohteliaina eivät varmasti ota asiaa puheeksi mutta jotenkin tuntuu että tulen aistimaan tietynlaisen säälin. Ei paljoa neliöitä, ei hienoa sisustusta, lattia vähän vino jostain kohtaa jne jne

Tiedän että turha tällaisia olisi miettiä mutta helpommin sanottu kuin tehty. Onko jollakin ollut samaa henkistä muuria ja päässyt siitä yli? Oma ongelmanihan tämä on.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä epävarmoja ja arkoja nuoria! Itse tunnen vaikka millaisissa asunnoissa asuvia ihmisiä ja voin sanoa sinulle, että tärkeintä on, onko sen ihmisen kanssa kiva olla. Ei se, mitä ja millaista siellä hänen kotonaan on. Todennäköisesti tuo epävarmuutesi paistaa läpi sittenkin, jos joskus muutatte parempaan kämppään.

Vierailija
2/3 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mulla ikivanhat ilmaiseksi saadut kalusteet, jostain 1980-luvulta. On vähän noloa kun olen jo keski-iässä. Palkasta vaan ei riitä kalusteisiin ja luteiden pelossa en uskalla ostaa uudempia käytettyjä. Mutta en jaksa murehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne se ratkaisee.Kotisi on sinun.Minkälainen ystävä olisi joka tulisi kytää sinun kotia? Hänhän tulisi sinua tapaamaan.Ei olisi mikään ystävä jos arvostelisi ja mitailisi kotiasi.Olemme kaikki erinlaisia yhtä arvokaita.Tärkeintä on ihminen edessä ,eikä se missä ympäristössä ihminen asuu tai miten kotinsa laittanut.On kuitenkin ihmisen oma koti!Ei kai kukaan sisusta kotia muita varten?Nakasin menemään 1 parhaimista ystävistäni.Kävi usein kotini 15v.aikana.Selitti kutsuu minut kylään kun on siivonnut.Kerkisi muttakin 2 vai 3 kertaa? Yhä siivosi tuona 15 vuoden aikana.Toinen oli joka sunnuntai ilta kello 18. Taisi 10v.tulla,kun lopetin sen?Halitsi aikaani.Hänelle ei voinnut mennä, kun siellä asui aikuiset pojat, mutta luokseni oli kiva tulla.Itse sallein sen.Asui ihan vieressäni.Änkesi muuloinkin.Jos mies ystäväni Espoosta tuli,ei olisi pefaansa kahvipöydästä nostanut ylös.Kun sanoin aika sinun on lähteä.Parasta ehdotti, Jos mies ystäväni kävisi vain joka toinen viikko.?Olin tukehtua nauruun.Kyllä ystävä lähti ovesta ja viimeisen kerran.Tosi ystävät eivät arvostele,eivät mitaile toisen kotia ja kehuskele omaisuudella.Ystävyys on ystävyyttä,se ei tarvitse hienoja kuliseja.Monella on hienot kulissit ja isot velat niistä.Eli hiekalle rakennettu talo,kun tuuli tulee puhaltaa sen pois.Älä häpeä kotiasi,valitse ystäväsi niin ettet tunne alemuus kompleksia heidän kanssa.. (ps.niille joita ärsytää teksit virheeni anteeksi,mulla on lukihäiriö)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi