Outo sinkkumies! onko tämäkin vain pelimies?
Mitä mieltä tästä miehestä onko pelimies?
mies vaikuttaa vakavissaan olevalta sinkulta, mutta on viimeksi seurustellut turkkilaisen naisen kanssa syyskuussa ja heidän piti muuttaa yhteen mutta paljastui että naisella oli kaksisuuntainen mielialahäiriö ja nainen kuulemma petti häntä. Niin minua tässä miehessä ihmetyttää se että aina kun juttelemme netissä mies valehtelee illalla että menee nukkumaan ja jää silti olemaan online! itse asiassa exäni käyttäytyi tismalleen samanlailla mutta hän olikin pelimies joka ei edes oikeasti etsinyt mitään vakavaa suhdetta. Niin kysyin mieheltä itseltään miksi hän tekee näin niin hän vastasi eilen että sivulle jää kuulemma näkyviin onlinetila vielä puoleksi tunniksi kun hän menee offline. Aika naurettava selitys, en usko tätä. No juttelin tänään miehelle erään toisen sivun kautta ja mies lähetti ainakin kymmenen kuvaansa jonka jälkeen hän kertoi menevänsä nukkumaan niin taas mies näkyy online ja se sivu ei ainakaan ole sellainen että siellä jää näkyviin onlinetila vaikka on offlinessa.. Joten kusettajalta taas vaikuttaa.
Voiko tällaiselle käytökselle olla muuta selitystä kuin se että mies on vain pelimies? sellainen joka sanoo hyvät yöt että saa vapaasti chattailla muiden sinkkunaisten kanssa valehdellen ensin menevänsä offline
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 02:33"]
No ilmiselvästi huijaa, ja pitää sua vielä tyhmänä..Ei kannata mennä ihastumaan tuollaseen renttuun. Veikkaan että pyörittää aika montaa naista samaan aikaan. Tietty voin olla väärässäkin mutta ole varovainen! :)
[/quote]
Näin on. Mies vielä kehui että monet naiset ovat ihastuneet hänen silmiinsä mutta hän kuulemma etsii "tietynlaista" ja rehellistä kumppania, vaikka hän ei ole itsekään rehellinen! Mies kehui kuvaani ja valehteli sitten menevänsä nukkumaan vaikka selvästi on näkynyt online koko ajan. Poistin miehen yhteystiedon enkä ilmoittanut hänelle tehneeni niin, se on pieni näpäytys tästä tyhmänä pitämisestä ja valehtelusta. Luultavasti mies on valehdellut paljon muutakin, seurusteli viimeksi kesällä ja oikeasti syyskuussa. Exäni joka oli pelimies käytti myös tuota täysin samaa valetta ja tekosyytä että joissain sivuilla jää muka profiili näkymään online puoleksi tunniksi vaikka kirjautuisi ulos sivulta aikaisemmin, se ei pidä paikkaansa. Nyt alkoi jopa epäilyttämään voisiko tämäkin mies olla exäni kaveri tai ehkä vain saman kaltainen pelimies.
Turkkilaiset naiset on muslimeja...seurustelu voi olla vaikeaa. Tiedän toki tapauksen, jossa turkkilainen nainen "asianaja" seurusteli suomalaisen ei muslimin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 02:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 02:33"]
No ilmiselvästi huijaa, ja pitää sua vielä tyhmänä..Ei kannata mennä ihastumaan tuollaseen renttuun. Veikkaan että pyörittää aika montaa naista samaan aikaan. Tietty voin olla väärässäkin mutta ole varovainen! :)
[/quote]
Näin on. Mies vielä kehui että monet naiset ovat ihastuneet hänen silmiinsä mutta hän kuulemma etsii "tietynlaista" ja rehellistä kumppania, vaikka hän ei ole itsekään rehellinen! Mies kehui kuvaani ja valehteli sitten menevänsä nukkumaan vaikka selvästi on näkynyt online koko ajan. Poistin miehen yhteystiedon enkä ilmoittanut hänelle tehneeni niin, se on pieni näpäytys tästä tyhmänä pitämisestä ja valehtelusta. Luultavasti mies on valehdellut paljon muutakin, seurusteli viimeksi kesällä ja oikeasti syyskuussa. Exäni joka oli pelimies käytti myös tuota täysin samaa valetta ja tekosyytä että joissain sivuilla jää muka profiili näkymään online puoleksi tunniksi vaikka kirjautuisi ulos sivulta aikaisemmin, se ei pidä paikkaansa. Nyt alkoi jopa epäilyttämään voisiko tämäkin mies olla exäni kaveri tai ehkä vain saman kaltainen pelimies.
[/quote]Kai sen aika nopeastikin pystyy selvittään onko exän kaveri esim. facen kautta. Mutta varmaan vaan samanlainen pelimies taitaa olla. Hyvä että poistit, muista pitää pää kylmänä kun ottaa suhun yhteyttä. Tai sitten teet sille samalla tavalla että sanot että meet nukkumaa, mutta jäätkin roiukkumaan online tilaan, vai onks ihan lapsellista lähtee tollaseen mukaan :)
Itse oon useinkin online, vaikka oikeasti olen nukkumassa tai töissä tai muuten pois koneen ääreltä.. Ihan vaan sen takia, koska tietokone yötäpäivää päällä enkä aina lähde kirjautuu ulos facebookista tms (deittisivustoja en siis käytä, kun oon parisuhteessa ja löydän seuraa aina muuta kautta kuin netissä).. Voisko johtua samasta syystä tuo onlinessä näkyminen kaverisi kohdalla? Ei aina tarvii kirjautua ulos, vaikka meneekin nukkumaan. Itse usein tykkään esim kuunnella koneelta musiikkia nukkumaan mennessäni, joten useimmiten oon online vaikken oikeesti koneella päivystäiskään.
No jos ne nettisivut chätit yms nyt eniten häiritsee, niin kokeile vaikka itse miten ne käytännössä toimii eli tee toinen profiili itsellesi, käytä eri laitteella ja kokeile.
Itse saatan nukkumaan mennessä lyödä vaan läpykän kannen kiinni, jolloin kone joko sammuu tai sitten ei, riippuen onko taustalla esim joku lataus käynnissä. Jos nyt vielä päällimäiseksi sattuu unohtumaan se chatti-ikkuna, niin se esim googlen chatin tapauksessa vilkuttelee vaikka koko yön vihreää eli olisin muka online. Jos ikkuna ei jää päällimäiseksi niin vartin tjsp jälkeen vilkutellaan vihreän sijaan oranssia, eli online mutta epäaktiivinen. Jos kone sammuu niin sitten mennään offline, paitsi että kun chattisovellus on myös kännykässä niin kuvio monimutkaistuu entisestään. Eli vaikka kone sammuu, niin tila saattaa olla se oranssi (online, mutta epäaktiivinen) paitsi että puhelimen softa ilmeisesti tekee parin tunnein välin jotain ja sitten on taas vartin vihreä. Toisaalta, jos puhelimesta on akku vähissä niin sitten mennään taas ihan tyystin offline.
Nykyään kun ihmisillä saattaa olla tietokone, puhelin ja tabletti linkitettyinä samoihin chatti ym sovelluksiin niin se status ei välttämättä kerro yhtään mitään siitä onko joku hereillä vai nukkumassa.
Ilman noita extra-laitetteitakin se on aika tavallista, että tila muuttuu offlineksi vasta tietyn viiveen (esim 15min) jälkeen, jos ei mitään tapahdu, ellei niitä sivuja ja chatteja erikseen sulje tai kirjaudu ulos.
Sitten on tietysti vielä sekin, että kun esim itse sanon jollekin meneväni nukkumaan, niin se oikeastaan tarkoittaa, että ne tietyt iltarutiinit käynnistyy. Eli ensin koira ulos, hammaspesut ym, seuraavan päivän kalenteterin tarkastaminen (onko palavereja ym) ja jos ei erityisemmin nukuta niin saatan kuunnella tovin koneelta musiikkia tms. Ja edelleen ollaan ehkä näennäisesti online.
Suoraan sanottuna kuulostaa aika friikiltä, että joku laskeskelisi minuutteja koska mulla tsättiprofiilit tipahtaa offlineksi ja kehittelee siltä pohjalta jotain 'näpäytyksiä'. Varsinkin kuukauden mittaisen tapailun (vai pelkän chattailyn?) jälkeen. Vähän pelottavaa suorastaan, itse varmaan miettisen kaksi kertaa kiinnostaisiko tuollaiseen hyvin todennäköiseen kontrollifriikkiin tutustua yhtään enempää.
En koko ketjua jaksanu lukea mut nyt nainen ihan oikeesti, älä tuhlaa aikaas tommoseen!
Huh! Jos huomaisin että joku kuukauden tapailun jälkeen pitäis kellon kanssa kirjaa mun chattien on/offline tiloista ja niiden pohjalta kehittelis jotain 'näpäytyksiä', niin niputtaisin välittömästi siihen "todennäköinen sekopää, ei edes pitkällä tikulla, ei kännissä eikä edes vitsillä'-mappiin. Tuskin se kyttääminen suhteen syventyessä nimittäin ainakaan vähenee.
Mieskin on siis turkkilainen taustaltaan?
Samaa mieltä kuin 8 ja 10. Voi hyvin olla, että valmistautuu nukkumaan, haluaa lueskella jotain koneelta rauhassa. Itse tykkään ennen nukkumaanmenoa ottaa ipadin sänkyyn ja selailla jotain hetken ennen nukahtamista, ei siinä vaiheessa jaksa enää mitään viestejä naputtaa vaikka millainen mies olisi toisessa päässä. Kuitenkin pitää hetken aikaa auki profiilia, niin näkee, jos tulee jotain viestiä?
Ota nyt ap ihan rauhassa, kuulostaa aikamoiselta kyttäämiseltä tuo touhu, ei kukaan mies tuollaista jaksa katsella.