Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan teidän oireet kesti 2 rokotuksen jälkeen?

Vierailija
12.09.2021 |

Oliko kurkkukipua ja vuosiko nenä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tunnin. Vähän kihelmöi pitokohdassa. 

Vierailija
2/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. päivä. Käsi kipeä, punainen iso turvonnut alue rokotekohdassa. Nännissä paise. Rintoojen ala oli ihottumaa mut meni jo pois. Mut ei kuumetta, pää särkyä, nuhaa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistokohta arka alle vuorokauden,ei muita oireita.

Vierailija
4/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mitään oireita.

Vierailija
5/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikon. Käsi oli arka ja pistokohdassa hyönteisen pistoa muistuttava kutiseva patti. Hyvin tyypilliset oireet minulle rokotteesta. 

Vierailija
6/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen käsi punoitti max. 2 päivää. Ei mitään muuta oiretta.

Vierailija
7/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekuntiakaan. Laastarin irrottaminen nipisti hieman.

Vierailija
8/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheestämme kolmelle ei tullut mitään oireita, mutta 15v tuli tosi kipeäksi ekasta rokotteesta. Kesti aika tarkkaan 2vrk.

Vierailija
9/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume nousi 38 asteeseen. Lihaskivut oli järkyttävät ja väsytti hirveästi. Kesti kolme päivää.

Vierailija
10/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan alkuun että olen hyvin rokotemyönteinen ja otan kolmannenkin piikin jos sellainen tulee.

Ekan rokotuksen jälkeen minulla ei ollut mitään oireita. Tai siis käsi kipeä päivän, mutta muuten ei mitään. Mutta toinen rokote oli vähän erilainen. Käsi ei nyt tullut kipeäksi, mutta parin päivän päästä päätäni alkoi särkeä. Sitten tuli tunne, että kuntoni on huonontunut, koska puuskutin rappusissa, mitä en yleensä tee. Myös sydän alkoi muljahtelemaan. Nämä kestivät kolmisen viikkoa, kunnes vähitellen haihtuivat ja nyt on ihan normaali olo ollut jo pitkään. En tiedä oliko syynä rokote vai stressi (oli stressaava työjakso samalla), mutta outoa oli. En jaksanut soitella minnekkään, ajattelin että kai se ohi menee niin kuin menikin. Kesti vain oudon pitkään. Kuumetta tai sellaista ei ollut.

Mutta joo, ei jäänyt pelkotiloja ja eilen pyöräilin 50 kilsan lenkin. Ei mitään ongelmia.

Vierailija
11/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta piikistä oli yhden illan oli vähän kuumeinen olo, tokasta ei mitään.

Vierailija
12/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta rokotteesta ei tullut mitään oireita. Mutta toisesta rokotteesta minulle nousi korkea kuume, makuaisti meni hetkellisesti, ja olin vuoteen omana pari päivää.

Vierailija
13/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2 vuorokautta. Paleleva ja hikoileva olo vaihtelivat ja käsi oli kipeä. Sen jälkeen ollut täysin normaali ja hyvinvoiva olo ja otan tarvittaessa lisäpiikin myöhemmin :-)

Vierailija
14/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikon stondis siitä tuli

Vierailija
15/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuntia väsymystä ja palelua. Eipä muuta.

Vierailija
16/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukkoa kutitti aika pahasti. Iso sauva auttoi siihen.

Vierailija
17/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä  kävi töistä kolme samaan aikaan rokotuksella. Itse en tarkoituksella koskenut käsivarteen sinä päivänä. Toisen työkavereista huomasin muutaman kerran koskevan, ilmeisesti kokeili kuumottiko alue. Jälkeenpäin vai tuolla, joka kosketteli kättään oli oireita. Osa oireista johtuukin varmaan siitä, että alueelle p''see likaa. Aitoja rokotukseen liittyviä vaivojakin tietysti on.

Vierailija
18/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokausi 2. rokotteen jälkeen oli palelua ja pientä lämpöä ehkä kuusi tuntia. 

Ekasta ei tullut mitään

Vierailija
19/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtena seuraavana päivänä piikitetty käsi oli niin kipeä, että sen nostaminen oli vaikeaa. Mutta jos en tehnyt nostoliikkeitä, ei ollut muita oireita.

Vierailija
20/24 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut mitään erityisiä oireita toisesta rokotteesta.

Ensimmäisestä posket vähän punottivat toisena päivänä, mutta ei mitään olennaista muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi