Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset joilla LYHYET hiukset?

Vierailija
01.09.2006 |

miksi teillä on lyhyet hiukset? mulla olis suoraan sanottuna tosi epänaisellinen olo, jos leikkaisin kutrini lyhyiksi... mun mielestä lyhyet hiukset on miehekkäät ja ylivärjätyt hiukset kotiäideillä näyttää karseiltä, jos ei ole meikkiä ollenkaan, naama kuin valkoinen lakana ja kauhee lyhyt punanen pehko päässä... heh

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pitkiä hiuksia vain siksi, että 90 % miehistä valitsisi pitkähiuksisen naisen ;)

Sitäpaitsi pitkät hiukset eivät aina ole kauniin naiselliset. Valitettavan usein olen nähnyt huonosti hoidettuja pitkiä hiuksia jotka roikkuvat päätä myöten ja ovat varsinaisia hiirenhäntiä. En näe niissä mitään naisellista vaikka naisten päässä ovatkin.

Vierailija
42/43 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellako joku pitää hiukset pitkinä sen takia että joku tutkimus sanoo että 90% miehistä valitsee seksikumppanikseen pitkähiuksisen!?!? Tulee kehuskeleen pitkillä hiuksillaan ja vetoaa siihen että 90& miehistä plaa plaa. Voisko olla enempää mullekaan sama montako prosenttia miehistä minkäkin pituista/mallista hiuskuontaloa haluaa!? Pääasia että itse tykkää ja kiva lisä että oma mies tykkää.

nim. molemmat olleet, molemmat kauniit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on merkitystäs illä, mitä MUUT MIEHET ajattelee???

Kuulehan, mua ei kiinnoista paskan vertaa 90%:n mielipide. Mulla on ihan oma rakas mieheni ja hän on se ainoa mies, jonka mielipiteestä välitän. No, joissakin asioissa... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi