Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi! Mies laittoi paahtoleivän päälle voita sekä mansikkahilloa!!! :-X

Vierailija
23.10.2014 |

Sanoi vielä että hyvää on. O_o
Voin ymmärtäisin mutta että vielä hilloa. Hillo kuuluu mun mielestä pullan päälle tai jätskin kanssa. Siis yleensä makean kanssa syötäväksi.
Mitä puolisosi ruokayhdistelmiä sinä et ymmärrä?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin just piparkakun päälle voita. Oli hyvää. Ja melko epäterveellistä.

Vierailija
2/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä tekee noin joka aamu ja kohta on kahdeksankymmentä :) Ei silti, ei kuulu minulle miesystävänkään syömiset, ihan saa syödä mitä mieli tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on ihan sikahyvää! Tykkään hillosta, voista ja paahtoleivästä yhdessä. Ihan yleistä esim. Briteissä ym

Vierailija
4/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita ja omppu-sitruunahilloa! Oi ihanuutta.

Vierailija
5/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupiparin päällä kinkkua. No yök!!

Vierailija
6/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo olisi outoa? Kyllähän marmeladikin on tarkoitettu leivän päälle?

Kokeilkaa muuten joskus paahdetun ruisleivän päälle vähän voita ja hunajaa, on tosi hyvää.

Vierailija
7/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanijugurtti ja kalkkunanakit, muija dippaa kylmiä nakkeja juguun. Mut se onkin raskaana :D

Vierailija
8/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:55"]

Joulupiparin päällä kinkkua. No yök!!

[/quote]

Siihen piparin päälle laitetaan aurajuustoa, ja on muuten hyvää.

Vierailija
9/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on täysin normaalia. Enemmän on ihmisiä, jotka syövät hillopaahtoleivän, kuin jotain kaurapuuroa. Ja itsekin ehdottomasti laitan aina voita alle! Jäätelön kanssa en hilloa kyllä syö, enkä pullan päällä. Siitä en tykkää.

Vierailija
10/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:56"]

Banaanijugurtti ja kalkkunanakit, muija dippaa kylmiä nakkeja juguun. Mut se onkin raskaana :D

[/quote]

Parasta on mäkkärin ranskikset siihen mäkkärin pehmikseen dipattuna. Vähän sama idea.

Vierailija
11/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan perinteinen English breakfast, jota tarjoillaan joka ikisessä lomahotellissakin... Ap ei taida olla kotikyläänsä kauemmas koskaan matkustanut. 

Vierailija
12/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:52"]Sanoi vielä että hyvää on. O_o
Voin ymmärtäisin mutta että vielä hilloa. Hillo kuuluu mun mielestä pullan päälle tai jätskin kanssa. Siis yleensä makean kanssa syötäväksi.
Mitä puolisosi ruokayhdistelmiä sinä et ymmärrä?
[/quote]
Paahdetun leivän päällä voi ja sen päälle hilloa tai hunajaa, normaali aamiainen Ranskassa.

Vierailija
13/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon sitten itte varmaan vähän outo, kun en ymmärrä tuota yhdistelmää. Ihmeen monella on sama maku kuin mun miehellä. :-O Ap

Vierailija
14/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan hilloleipään myös juustoa. Aprikoosimarmeladi tai vadelmahillo juuston päällä (ja toki voi alla) on paahtoleivällä taivaallisen hyvää.

Vierailija
15/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mä söisin hillon (ja mielellään kermavaahdon) kanssa sen paahtoleivän, niin varmaan dippaisin sen munamaitoon ensin ja sitten paistaisin siinä voissa. Olen kyllä kuullut että jonkun mielestä köyhät ritaritkin tehdään pullasta, mutta meillä on käytetty aina leipää.

Vierailija
16/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies syö sitä appelsiinimarmeladilla. Minä taas tykkään tuoreista vaaleista sämpylöistä, joiden päälle tulee saksalaisittain ekaksi voita, sitten hilloa ( miel. Kirsikka) ja päälle notkeaa rahkaa.

Vierailija
17/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:54"]Siis tuohan on ihan sikahyvää! Tykkään hillosta, voista ja paahtoleivästä yhdessä. Ihan yleistä esim. Briteissä ym
[/quote]
Mä maistoin yhden palan ja HYI!!!!! En tykkää! :-X Ap

Vierailija
18/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:58"]

Minä laitan hilloleipään myös juustoa. Aprikoosimarmeladi tai vadelmahillo juuston päällä (ja toki voi alla) on paahtoleivällä taivaallisen hyvää.

[/quote]

Tää on ihan parasta kyllä.

Itse joskus syön pelkkää viikunahilloa tms. juuston kanssa, se on silläkin tavalla herkullista.

Vierailija
19/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, hotellien aamupalalla on useimmiten juuri paahtoleipää, voita ja hilloja :D 

Vierailija
20/70 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:57"]Toi on ihan perinteinen English breakfast, jota tarjoillaan joka ikisessä lomahotellissakin... Ap ei taida olla kotikyläänsä kauemmas koskaan matkustanut. 
[/quote]
Monissa hotelleissa oon ollu, mutta jokaisessa on ollu hillot, voit ja leivät erikseen. Miten siellä on muka voinut tietää, että joku hillo kuuluu just leivän päälle?
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi