Parisuhteessa elävä: Paljonko säästäisitte...
Eli kuinka paljon teillä menee yhteensä alkoholiin ja tupakkaan kuukaudessa?
Kommentit (30)
Tupakoin satunnaisesti muutaman tupakan, aski riittää hyvinkin kuukaudeksi. Punaviinin ystäviä olemme, siihen ehkä 50~60 euroa kuukaudessa, väkeviä satunnaisesti, niitä tosin on kaapissa varmastikin parin vuoden tarpeet, lahjapullo jos toinenkin.
Mulla menee alkoholiin 0-25 euroa kuussa. Joskus ostan viinitonkan, joskus en. Miehellä menee ehkä 20 euroa kuussa erikoisoluisiin.
Mulla menee röökiin n. 30e/kk, viinaan 10e/kk. Paitsi jos teen baarireissun, se on n. 100e:n keikka.
Puolisolla menee viinaan n. 50e/kk.
Vuositasolla näihin käytetään n. 2000 e.
Jos olis tarvetta, voitaisiin näistä säästää, mutta löytyy meiltä pahempiakin rahareikiä.
Keskimäärin 0 €. Ei polteta eikä osteta kotiin alkoholia. Baarissa juomisiin menee vuodessa n. 60 €. Eipä tuo paljon ole, 1-2 ruokakassillisra.
20-30€ kuussa miehen lipittelyihin+ satunnaiset illanistujais juomien tarjoaminen. Mä käyn pari kertaa vuodessa baarissa ja oiskohan kulut pohjineen noin 50€/kerta.
Mut aika paljon, 460€ vuodessa. En ole koskaan aiemmin ajatellutkaan!
E-nestettä miehellä menee kai jotain 6-7 eurolla kuussa. Viinaa menee ehkä 20-50 euroa, tosin nuo on tallinnan halvempaa suurin osa.
Tupakkaan ei mene euroakaan, alkoholiin ehkä satanen kuussa. Hyvin saamme rahalle vastinetta.
Ehkä satanen kuussa alkoholiin, tupakkaan ei euroakaan. Normaaleja hyvän elämän kuluja.
Oisko joku 10€ /kk, kun mies ostaa muutaman erikoisoluen :)