Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva. Poika isällään viikonlopun ja just tuli kuva, kun oli vienyt pojan hesburgeriin.

Vierailija
12.09.2021 |

On kivaa, että viettävät aikaa yhdessä, mutta ihan totta sunnuntaina ennen mun luokse lähtöä hesburgeriin? On melko nirso tapaus ja tiedän, että tänä iltana on vaikeaa saada kaurapuuroa ja marjoja syötyä.. Noh, kyllä se rytmi onneksi taas löytyy. Pitää olla onnellinen siitä, että yrittää kuitenkin olla hyvä iskä pojalle.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten? Sinäkö et vie lasta koskaan mihinkään? Kokeile joskus tehdä lapsen kanssa jotain kivaa elämän ankeuttamisen sijaan. Senhän takia sinä varmaan sinkku olet. Kokeile vähän, saatat vahingossa hymyillä.

Viikon lopun olit vapaalla ,miksi et nautinut siitä? Mitä se sinulle kuuluu mitä iska ja poika tekee yhdessä? Kuulusteletko lastasi aina kun palaa kotia iskalta? Sinulla todella ei ole mitään elämää.Kaurapuuro ei ole mikään ilta pala yäk!

Vierailija
22/38 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi poikaasi. Vaikutat raskaalta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro on ravitseva ja hyvä iltapala maitoon keitettynä sekä sekaan hieman marjoja ja ehkä raejuustoa.

Halpaa ja hyvää! Hyvä äippä, kyllä se aina ravitsevampaa ja terveellisempää on arkena kuin Hese ;)

Silti..kyllähän sitä välillä saa vähän herkutellakin ;) Koeta joskus vielä muksu johonkin vastaavaan kivaan paikkaan, jonka ITSE saa valita.

Vierailija
24/38 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun meillä lapsena oli pahimmillaan aamupalaksi, lounaaksi ja iltapalaksi eri puuroja. Ymmärrän jos rahaa ei ole muuhun mutta normaalitilanteessa tuollainen on älytöntä. Suomalaiset ovat puurohullua kansaa. Itse en ole kertakaan aikuisella iällä tehnyt itselleni puuroa, eikä ole ikävä. Kaikille se kitti ei vain maistu.

Vierailija
25/38 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ap tulee kertomaan, että hänen lapsensa on erityislapsi, jonka elämä menee täysin sekaisin, jos ei pidä rutiineista kiinni. Että seuraava viikko on sitten aivan helvettiä, jos pojalta jää tänään klo 19.30 tarjottava iltapuuro väliin ja nukkumaan meno tasan klo 20 ei onnistukaan.

Vierailija
26/38 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tästä ketjusta mieleen se hauska ketju, kun perhe oli lähdössä reissuun ja myöhästyivät lennolta, kun vaimon piti just koneen lähtemisen aikaan mennä lämmittää vauvalle mikrossa maitoa. 

Mistähän sen ketjun vielä löytäisi?

Vierailija
27/38 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä vika kaurapuurossa on iltapalana?

Vierailija
28/38 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta ihan totta sunnuntaina ennen mun luokse lähtöä hesburgeriin?

Voi tätä järjen kulkua. En ymmärrä miten näin voi ajatella.

Vierailija
29/38 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa äidille armoa. Hän pyörittää tylsää arkea ja tarjoaa terveellistä arkiruokaa. Isä vie herkuttelemaan. Jos äiti veisi joskus myös? Kerran viikossa herkutellaan?

Vierailija
30/38 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aloituksesta kyllä selviää että miksi äiti ja isä ei ole yhdessä. Ei tätä kyllä kukaan mies kestäisi.

Vierailija
31/38 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät vaan pidä sen puuron mausta. Meillä saatan itse ajoittain syödä silloin tällöin puuroa, mutta kummallekaan lapsista sitä on ihan turha edes yrittää tarjota. Inhoavat sitä.

Vierailija
32/38 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta. 🤣

Vierailija
33/38 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä olla noin lärvi norsunvitulla? Anna poikasi nauttia laatuajasta isänsä kanssa.

Vierailija
34/38 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät vaan pidä sen puuron mausta. Meillä saatan itse ajoittain syödä silloin tällöin puuroa, mutta kummallekaan lapsista sitä on ihan turha edes yrittää tarjota. Inhoavat sitä.

Mikäli itse ei jostain tykkää, niin tekeekö se asiasta silti huonoa? Ruokakaupassa kasa tuotteita, joita en ole ikinä ostanut tai tule ikinä ostamaan. Ei se silt itarkoita, että esim. hillosipulit olisi huono tai väärä juttu. Mitä toisen ruokavalinnat ketään muuta heilauttaa?

Vierailija
35/38 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa ihmettelen. Kaurapuuro voi jopa itse asiassa auttaa unen tulossa. Mä syön joka aamu kaurapuuroa, vatsa toimii paremmin ja pysyy kylläisenä pidempään. Tosi hyvä ruoka aamulla tai illalla, en ymmärrä mitä vikaa.

Vierailija
36/38 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tämmöinen kaurapuuroprovo tällä kertaa.. Ei sentään lipeäkalaa ja maksalaatikkoa.

No jos nuo ovat vaihtoehdot, syön puuroa vaikka koko loppuikäni. Marjoilla vielä parempi.

Vierailija
37/38 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Relaa. Aloituksesta ei tosiaan käy ilmi lapsesi ikää, mutta päädyt laturin päähän jos stressaat tuollaista asiaa (mahdollisesti joka isäviikonloppu).

Nauti omasta ajastasi. Puuroa ja marjoja ehditte kyllä syödä ihan riittävästi.

Vierailija
38/38 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa ihmettelen. Kaurapuuro voi jopa itse asiassa auttaa unen tulossa. Mä syön joka aamu kaurapuuroa, vatsa toimii paremmin ja pysyy kylläisenä pidempään. Tosi hyvä ruoka aamulla tai illalla, en ymmärrä mitä vikaa.

Mä tykkään kyllä puuroistakon ja lapsetkin ovat sitä syöneet. Vanhempi heistä ei syö enää, nuorempi 16 v. syö edelleen silloin tällöin. Itse en aamupuuroa syö, syystä että mulla puuro ei pidä nälkää. Tykkäisin kyllä, mut jos syön puuron klo 8,on mulla huutava nälkä jo klo 10 jollei aiemminkin. En tiedä mikä on, mutta pari ruisleivän viipaletta lisukkeineen ja teetä aamulla niin pärjään ihan hyvin 11-11:30 lounaaseen saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä