Hei te aikuiset! Mitä karkkeja syötte jos syötte vai...
...meneekö ihan kaikki?
Tajusin juuri että itse en oikeastaan himoitse syödä mitään muuta karkkia kuin suklaata ja jotain suklaisia karkin tapaisia, kuten vaikka pusuja ja suklaapalloja eli jos herkuttelen karkilla niin sitten jotain noista. Jätski on kanssa sellainen herkku josta tykkään ja jota saa kaupasta ostettua valmiina.
Kommentit (61)
Viimeksi söin tv-mix- hedelmäkarkkeja pikkupussillisen. Oli hyvä lajitelma, kun ei siihen ollut osunut liikaa niitä mauttomia vaahtokarkkeja.
Jäätelöistä lempparini on Mieletön mansikka. Fazerin mansikkakermajäätelö on tosi hyvää, mutta sitä ei saanut litran rasiassa kun viimeksi kysyin. Joten ostin sitten sellaisen 5 litran kioskikaukalon.
Kuivalihaa lähinnä ja jotain laadukkaampia suolattomia & kuorruttamattomia pähkinäsekoituksia.
Just söin bon bonin kaatissäkki pussin😋
Tässä tulee kaikki herkut, joita kotoani löydän:
- Tutti frutti rings -karkkipussi (×2)
- Taffel Bravo sipsipussi (×2)
- Ässä missä x -karkkipussi (×3)
- Polly -karkkipussi (×2)
- Haribo fun city -karkkipussi (×3)
- Red band Fruchtgummi Schnuller -karkkipussi
- Tutti frutti chewy fruits -karkkipussi
- Karl Fazer avec -suklaalevy (×2)
- Pihlaja Kettu -karkkipussi
- Tyrkis peber choco -karkkipussi
- Aarrearkku -karkkipussi
- Ässä + choco -karkkipussi
- Haribo i like mix -karkkipussi
- Dumle snacks -karkkipussi
Sokeriton Fanta sitruuna -limua 1.5l
Joskus syön mustia karkkeja, mitä lasten pusseista jää yli. Saattavat silloin tällöin jättää suklaatakin. En haluaisi flexata, mutta mulle on tosi kaukainen ajatus että ostelisin itselleni jotain namipusseja. Olen varmaan viimeksi tehnyt niin alle parikymppisenä (olen 44).
Tykkään ehkä eniten irtokarkeista, ja yleensä melko suklaapainotteisesti ostan niitä.
Kauppojen peruskarkeista tykkään eniten ehkä hedelmäpantterisekoituksista ja Geisha-suklaasta. Makusuklaalevyjä on paljon erilaisia, joten päädyn aika usein myös niitä maistelemaan, mutta en osaa varsinaisesti niistä mitään lempparia nimeta. Daim-patukat ovat tosi hyviä, mutta muut Daim-tuotteet yleensä melko keskinkertaisia. Kirpeistä jutuista en yleensä tykkää.
Jäätelöstä en yleensä välitä, mutta välillä etenkin Lidlissä on jotain hyviä sorbettityylisiä jäätelöitä.
Abcilla oli hirveä näky, kun lihava ihraläjä-ämmä ahmi pizzaa, sipsejä, karkkia, suklaata.... kuolainen suklaa valui pitkin suupieliä ja venyneen nahan peittämä ihra asettui useammalle kerroksille tämän vyötäisillä, kaulalla ja käsivarsilla. Tuoli, jolla se istui, natisi liitoksistaan....
Vierailija kirjoitti:
Just söin bon bonin kaatissäkki pussin😋
Outo markkinointi niillä, mutta yllättävän hyviä!
Lähtökohtaisesti suolainen, viimeksi pieni merkkaripussi eurolla, sekään ei mennyt kerralla vaan kahdessa erässä kun aika sitkasta on. Dracula pillerit ja blood dropsit sekä dragster 3000 karkit ehkä viimeaikaisia suosikkeja, tulevat sopivan kokoisissa pusseissa.
En osta tai syö karkkia koskaan, ainut poikkeus on lakritsi jota ostan joulun pyhiksi pussillisen.
Makeis orava kirjoitti:
- Dumle snacks -karkkipussiSokeriton Fanta sitruuna -limua 1.5l
Onko ok että tulen asumaan?
Makeis orava kirjoitti:
- Dumle snacks -karkkipussiSokeriton Fanta sitruuna -limua 1.5l
Oho! Mulla ei kulu vuodessa tuommoista määrää? Oletko aikuinen?
Onkohan ap nainen? Kymmenen yhtä vastaan, että on. Ai mistäkö tiedän...
Moniosaiset karkit. Sellaiset missä on esim. joku täyte sisällä tai päällä pinnoite. Yhtenäistä massaa olevat viinikumit yms. ei maistu.
Kesäaikaan jäätelöä, joskus Taffel sipsejä ja joskus jokin karkkipussi, mutta koskaan en osta irtokarkkeja, joita on mahdollisesti näpelöineet esim. valvomattomat lapset tahmakäpälineen, tai ehkä jopa liikkeen ollessa suljettuna kaupan sisälle eksyneet linnut!
Olen lopettanut ostamasta myös irrallaan myytäviä itse pakattavia esim. karjalanpiirakoita. Ostan vain valmiiksi pakattuja.
Hedelmä turkinpippurit tai Lidlin salmiakkisammakot
Ainoastaan suklaata näin aikuisiällä. Karkit eivät maistu, vaikka lapsena maistuivatkin.
Meillä on lapsilla karkkipäivä, ja syödään usein karkit yhdessä ruuan jälkeen. Ostetaan suklaata, irtokarkkeja tai jotain lakua. Ostan tosi harvoin itsekseni karkkia, yleensä silloin otan jotain suklaata. Jätskistä en oikein enää tykkää.