Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion pudottaa painoani 49 kilosta 42:een

Vierailija
23.10.2014 |

Olen noin 157 cm pitkä ja painan nyt 49 kiloa, ja omasta mielestäni näytän hieman pyöreältä.
Kuinka onnistun laihdutuksessa? Olen nyt karsinut kaikki hiilarit, herkut, limut sun muut pois.
Syön pelkästään salaattia ja kanaa/kalaa. Juon myös noin 2-3 litraa vettä päivässä.
Ajattelin nyt alkuun koittaa laihduttaa pelkällä ruokavaliolla, ja jos paino jämähtää johonkin, niin lisään tähän ohjelmaan liikuntaa.

Miten normaalipainoinen saa pudotettua painoa pois nopeasti ja pysyvästi?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:12"]

Ja ei, en ole anorektinen. Kaikki ylipainoiset pullerot aina tukeutuvat tähän anoreksia-korttiin.. Huoh

[/quote]

Eli sinun mielestäsi siis tavalliset, normaalin kokoiset naiset ovat ylipainoisia pulleroita?

Vierailija
22/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuksessa onnistuu parhaiten lakkaamalla syömästä. Siis se ihan takuuvarmasti laihduttaa. Pienenä ja laihana pysyy, kun ei koskaan salli enää palata normaaliin syömiseen. Siis tässähän se on pähkinänkuoressa.

Jos painon pudotus on normaalipainon sisällä vaikeaa, se viestii siitä, ettei kehosi halua laihtua. Joudut kiristämään liikaa. 42 kiloa voi olla siinä ja siinä, että esimerkiksi kuukautiskierto pysyy käynnissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha väittää että ei ole sairaalloisen laiha jos AIKUINEN NAINEN painaa 40-43kg jos siis ei ole joku lyhytkasvuinen 130cm.

Tuossa painossa ei kyllä ole peppua eikä rintoja ja ihme jos menkat tulee normaalisti.

Meidän POIKA 13v. on samanpituinen kuin ap ja painaa 40kg ja on todella hoikka siis suorastaan laiha!

Vierailija
24/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:12"]

Ja ei, en ole anorektinen. Kaikki ylipainoiset pullerot aina tukeutuvat tähän anoreksia-korttiin.. Huoh

[/quote]

Eli sinun mielestäsi siis tavalliset, normaalin kokoiset naiset ovat ylipainoisia pulleroita?

[/quote]

Muut olkoot minkä kokoisia haluavat, mutta itselleni en vain voi suoda tätä painoa.
En halua olla normaalikokoinen, vaan hoikka. Eikai hoikkuudessa ole mitään pahaa?

Vierailija
25/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:59"]

Eli olet anorektikko, sairas? Olisiko reissu lääkäriin parempi tehdä ensin?

[/quote]

En ole anorektikko. Olen vain todella hentorakenteinen, ja tämän painoisena en näytä hyvältä.
[/quote]

Etpä tietenkään, eihän kukaan anorektikko omasta mielestään ole sellainen. Eikä kukaan anorektikko näytä omasta mielestään koskaan hyvältä vaan aina ylipainoiselta. Sitä juuri on anoreksia.

Vierailija
26/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että yrität päästä eroon pakkomielteestäsi ja elät oikeaa elämää. Usein tuollainen turhanpäiväinen laihduttelu on puhdasta eskapismia. Itse olin jatkuvasti laihdutuskuurilla 14-vuotiaasta 28-vuotiaaksi vaikkei mulla ole koskaan paino käynytkään ylipainon puolella. Vieläkin harmittaa kaikki se mistä jäin paitsi kun keskityin vain olemattomiin kiloihini.

Vierailija
27/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:18"]

En halua olla normaalikokoinen, vaan hoikka. Eikai hoikkuudessa ole mitään pahaa?

[/quote]

Sinä olet laiha, et hoikka. Jo nyt, ja vielä enemmän, jos vielä tuosta laihdut.

Vierailija
28/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että laihduttaisit 32 kiloon tuon 42kg sijaan.

Vierailija
29/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aina kannattaa tutkiskella sitä, MIKSI ihan todella haluaa laihtua. Mitä hoikkuus ihanteena merkitsee? Onko se oikeasti kauniimpaa visuaalisesti, vai liitätkö siihen piilomerkityksiä kuten puhtaus, itsekuri, itsehallinnan tunne, ahdistuksen lievittyminen, itsensä hyväksyminen/rankaisu, kelpaaminen toisille, pärjääminen kilpailussa oman sukupuolen keskuudessa. Ainakaan viesteissäsi ei näy mitenkään toive paremmasta terveydestä tai kunnosta, et osaa sanoa kuin että MIELESTÄSI näytät hieman pullealta. Moni anorektikko tavoittelee nimenomaan puhtauden kokemusta; syömättömyys puhdistaa ruoan himosta ja siten kohoat toisten yläpuolelle. Kun itse sairastin syömishäiriötä, aloin nähdä kaikki ihmiset hirveän läskeinä ja rumina. Tietysti näin sellaisena myös itseni. Vain lihattomuus ja kulmikkuus alkoi näyttää kauniilta. 

Vierailija
30/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä miten tulevaisuudessa pysyt kasassa. Osteoporoosi kun tulee olemaan sinun kohtalosi jo verrattain nuorella iällä. Sen sijaan terveelliset elämäntavat omaavana voisit elää kauemmin ja laadukkaampaa elämää. Tsemppiä terveyden tavoitteluun hullutuksien sijaan.

Vierailija
31/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä tuhoa terveyttäsi.

Haluatko todella päätyä mielisairaalaan anorektisen laihaksi ja karvanaamaisena täriseväksi, piinallisen kylmyyden vuoksi hytiseväksi kasaksi, jolla ei ole enää ollut pitkään aikaan kuukautisia ja elinaikaa on jäljellä joitain kuukausia?

Anoreksia vahingoittaa sinua ja läheisiäsi todella pahasti.

Ennen punnitusta käyt juomassa osastolla pari litraa vettä ja jumppaat huoneessasi koko päivän toivoen, että kylkiluusi olisivat vielä enemmän kuopalla. Unohdat, millaista on olla hoikka tai normaalipainoinen.

Haaveilet siitä, että voit vielä joskus syödä yhden omenanviipaleen tuntematta hirveää pettymistä itseesi.

Syö oikeaoppisesti ja liiku päivittäin kohtuullisesti. Pidä lepopäiviä ja rentoudu. Unohda täysin turhat tavoitteet sinua tyydyttävästä sairaalloisesta painosta. Elä elämääsi ja nauti tilanteesta niin kauan, kuin olet vielä terve.

Ole kiltti ja hakeudu keskustelemaan ammattiauttajan kanssa. Tilanteesi on erittäin huolestuttava.  

Vierailija
32/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm itse olen 165/49 ja löytyy DD-kupin rinnat - joita vihaan... Painoin vielä joitakin vuosia sitten 43-kiloa, ja tahtoisin ainakin siihen nyt aluksi. Liikuntaa liikuntaa, herään viideltä aamuisin jumppaamaan, kouluun pitää lähteä seitsemän jälkeen (pitkä matka, mutta sekin hyötyliikuntaa).

Vierailija
33/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivi pentu.

Vierailija
34/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus miinus sata on pääasiassa sopiva paino kyseiselle henkilölle. Sulle se ois n. 47. Oon ite itseasiassa 166/54 ja ei tässä todellakaan mitään anorektikkoja olla :D Sulle sopiva vois olla tosiaan se 45-47.

Vierailija
35/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

44-45 olis kyllä alin paino tuon mittaiselle 

Vierailija
36/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän läski minä ap:n mielestä sitten olen, kun pituutta löytyy 152,5 cm ja painoa 49 kg? Pitäisikö minun laihduttaa 38 kiloon? Olet sairas! Olet hyvin itsekeskeinen ihminen, ethän voi esimerkiksi luovuttaa verta. Minäkään en voi, joten ajattelin nostaa painoani. Kuten joku jo totesi, lihas painaa enemmän kuin läski. Toivon, että tämä juttu on provo tai että olet pelkkä huomiohuora.

Vierailija
37/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 16:48"]

Pituus miinus sata on pääasiassa sopiva paino kyseiselle henkilölle. Sulle se ois n. 47. Oon ite itseasiassa 166/54 ja ei tässä todellakaan mitään anorektikkoja olla :D Sulle sopiva vois olla tosiaan se 45-47.

[/quote]

Pituus miinus 100... Eikös Ap:n tapauksessa tämä tarkoita 57 kg:n painoa? 157-100=57. Vai mitäköhän nyt tarkoitit?

Vierailija
38/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mun äiti on 152cm pitkä (tai siis lyhyt). Hän painaa 46kg. Ja on tosi hoikkarakenteinen. Ei ole kyllä yhtään varaa laihtua lisää. Älä laihduta itseäsi luurangoksi!

Tiedän itsekkin et laihdutuksessa voi vauhtisokeus iskeä..

Vierailija
39/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157 ja 48 kg. Mielestäni hoikka mutta normaalipainoinen. Ennen lasten saantia painoin 42 kg ja kyllä mulle huomauteltiin alipainosta jatkuvasti. Alipaino myös johti ongelmiin raskaaksi tulemisessa.

Vierailija
40/41 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä kaikki tääl nillittävät? Itse olen 163 cm ja 54-kiloisena, hyvinkin normaalipainon rajoissa, olin aika pyöreähkö kasvoista ja alavartalosta. Ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita, jotkut näyttävät kevyempinä lihavammilta kuin toiset. Jos läski menisi vaikka rintoihin, ongelmaa ei olisi. Ei se tee anorektikoksi - anoreksia on todella vaikea, toisinaan jopa kuolemaan johtava sairaus. Törkeää, että otatte sen edes esille.

Ap:tä neuvon laskemaan vaikka kaloreita. Jos olet ihan just jättänyt nuo herkut pois, et välttämättä ole vielä siitä hyvästä ehtinyt laihtua. Ja herkkujakin voi aina halutessaan syödä, jos muuten kalorit pysyvät tarpeeksi matalina. Muista varmistaa vitamiinien saanti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi