tuntuu pahalta, olen laihtunut..
45 kiloa ja nahka roikkuu joka paikassa. Ennen laihdutusta en uskaltanut käydä uimahallissa, mutta nyt päätin uskaltaa- ei olisi kannattanut.. Olin pukuhuoneilla riisumassa vaatteitani ja huomasin nuorten (20-vuotiaiden?) tuijottavan minua ja tirskuvan. No ajattelin, että ne on nuoria, en piittaa vaan menen rohkeasti suihkuun ja uimaan. Pääsin juuri suihkusta ja olin laittamassa uikkaria päälleni niin eiköhän seuraavaksi naureskele keski-ikäiset naiset minulle! Oman ikäisiltäni en olisi uskonut avointa paheksuntaa ja ilkeitä katseita. Aivan kun he olisivat oksennusta pidättäneet.
En minä siellä alasti hillunut, saati bikineissä. Nopeasti yritin suihkuttaa ja laittaa uimapuvun päälle ja päästä altaaseen, mutta tuli niin paha mieli, että käännyin kannoiltani ja lähdin kotiin.
Miksi ihmiset ovat niin julmia? :'(
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 14:04"]en tiedä, mutta todella ikävää, jos noin on käynyt. Oletko varma, ettet vaan kuvittele, ovathan nuoret voineet naursekella jotain ihan muutakin jne?
Yritä olla välittämättä, eihän sitä muuta voi :(
[/quote]
Olen varma, he siis aivan suoraan katsoivat minuun, vatsaani ja purskahtivat nauruun.. Aina kun vilkaisin niin he tuijottivat minua.
Ap
Tuijottavat ihmiset ovat typeriä ja jo pienille lapsillekin opetetaan että toisia ei tuijoteta. On se vaan kumma että ihmiset eivät hallitse näin alkeellisiakaan käytöstapoja.
Jos tuo löysä nahka häiritsee, voi olla että pääset korjausleikkaukseen julkiselle sektorille.
Ja onnittelut upeasta laihdutustuloksesta!!!!
Vai niin, olet sitten lukenut iltistä!
Toivottavasti pääsisin. Olen siis itse ruokavaliomuutoksella laihduttanut, en minkään leikkauksen takia. Vielä tavoitteena 20-30 kg pois, sitten toivon leikkausta. Ajattelin, että tuo uiminen olisi hyvä laji, mutta ei sinne viitsi mennä itkemään. Kiitos kaunis nro 4! :)
Onnea upeasta laihdutuksesta ja hatunnosto että olet sen omin avuin tehnyt! Älä välitä idiooteista.. Törmäsit varmaan av-mammoihin. Täällä 80% porukasta voi odottaa juuri tuollaista teinikäytöstä. Onnea!!! <3
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 14:28"]Vai niin, olet sitten lukenut iltistä!
[/quote]
Ai muutko ei voi olla laihduttamassa tai laihtunut jos lehdessä on aiheesta?
Ei ap
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 14:32"]Onnea upeasta laihdutuksesta ja hatunnosto että olet sen omin avuin tehnyt! Älä välitä idiooteista.. Törmäsit varmaan av-mammoihin. Täällä 80% porukasta voi odottaa juuri tuollaista teinikäytöstä. Onnea!!! <3
[/quote]
Kiitos! :) saattoivat ollakin, mistäpä sitä tietää, heh ;)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 14:28"]Vai niin, olet sitten lukenut iltistä!
[/quote]
Aiheko on heti provo jos olen onnistunut laihduttamaan ja oletettavasti lehdessä on juuri nyt samasta asiasta juttu?
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 14:41"]Luulet vaan...
[/quote]
Taidat kuulua tälläisiin ilkkujiin tai sivusta seisojiin jotka antavat asioiden tapahtua.
Inhottavaa! Sun täytyy päästä tuollaisten idioottien yläpuolelle. Tietty ikäluokka on todella ilkeää. Nuoret ymmärretään, mutta monesti ihmiset yli 50 v. käyttäytyvät todella törkeästi.
Mä tein pitkään töitä, että kehtasin mennä kuntosalille. Löytyi niin hyvä paikka, että suurin osa oli kannustavia, positiivisia hymyjä jne. Kunnes sinne tuli kolmen kopla mummoja. Odottavat aina kerran viikossa mun tunnin loppumista ja oli se törkeää, kun nuo alkoivat nauramaan mulle ekan kerran. Ei voinut erehtyä. No, mä kestän tuollaista tyhmyyttä kerran viikossa.
On se kyllä vain kumma kun haukutaan lihavia ihmisiä ja suoraan sanottuna vittuillaan kun läskit löllyy kylillä tai makoillaan muka vain sohvalla sipsien kanssa, mutta kun aletaan laihduttamaan ja tehdään asialle jotain, niin sekään ei ole hyvä. Silloinkin vain nauretaan, että kato tuoki läski tullu muka vähän jumppaamaan. Eikö koskaan ole hyvä mitä lihavampi ihminen tekee?
Ap
Ei tuollaisesta kannata ottaa itteensä. Sulla vaan on jotain mille voi nauraa. Ja naurua maailmaan mahtuu!
Tänään tulee muuten 5-kanavalta dokumentti tuosta aiheesta: "5D: Roikkuva ihoni" klo 23:30.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 15:58"]Kerro kuinka laihduit? Tsemppiä!
[/quote]
Lähtöpainoni oli siis 150 kg, painan nyt 105. Aloitin vähentämällä herkkujen syömisen vain yhteen kertaan viikossa, ruokatavat 5:2 dieetin lailla, enemmän kasviksia ja vähemmän hiilareita. Syön paljon hedelmiä ja juon vettä. Nyt aloitin liikunnan, käyn kävelyillä ja meinasin aloittaa uimisen, mutta taidan jatkaa vielä kävelyä/ hölkkää. Jossain vaiheessa salille tai ihan vain kotijumppaa.
Ap
Aika hyvin ap, itseasiassa tosi hyvin! Varsinkin kun laski nuin "helposti" :)
en tiedä, mutta todella ikävää, jos noin on käynyt. Oletko varma, ettet vaan kuvittele, ovathan nuoret voineet naursekella jotain ihan muutakin jne?
Yritä olla välittämättä, eihän sitä muuta voi :(