Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä elämäntilanteessa 23 vuotiaan tulisi mielestäsi olla?

Vierailija
23.10.2014 |

Itse olen siis 23 ja tällä hetkellä opiskelen, valmistun 29 vuotiaana. Olen avoliitossa, mutta ajatuskin kihloista, naimisiinmenemisestä tai lapsista ahdistaa. Opiskelun lisäksi minua kiinnostaa lähinnä rellestäminen ja shoppailu. Ärsyttää kun äitini ja hänen puolen suku olettaa minun hommaavan pian lapsia ja menevän naimisiin kun heillä on ollut tapana tehdä se nuorena.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, oma talo, raha-asiat turvattu fiksuilla valinnoilla ja ripauksella hyvää tuuria :) ja elämästä otetaan kaikki ilo irti. Kaikki on vaan kivempaa kun on vierellä rakas puoliso eikä tarvitse huolehtia rahasta vaan voi tehdä mitä haluaa.:)

Lapsia sitten parin vuoden päästä ehkä.

T. 23v ja äärettömän onnellinen ja kiitollinen elämästä

Vierailija
22/24 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voi rauhassa olla siinä elämänvaiheessa kuin hyvältä tuntuu. Varma tapa pilata elämä on elää sitä muiden odotusten mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 23v, vakityössä, naimisissa ja raskaana tällä hetkellä. Omistusasunto, kaks koiraa ja farmarivolvo pihassa. Mut näin mä aina halusinkin :) Iso perhe haaveissa.

Vierailija
24/24 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 11:38"]

Itse olen siis 23 ja tällä hetkellä opiskelen, valmistun 29 vuotiaana. Olen avoliitossa, mutta ajatuskin kihloista, naimisiinmenemisestä tai lapsista ahdistaa. Opiskelun lisäksi minua kiinnostaa lähinnä rellestäminen ja shoppailu. Ärsyttää kun äitini ja hänen puolen suku olettaa minun hommaavan pian lapsia ja menevän naimisiin kun heillä on ollut tapana tehdä se nuorena.

[/quote]

Kuulostaa oikein hyvältä elämäntilanteelta ikäisellesi. Itse olin samanlainen sun ikäiseneä (melkein 20v sitten).  Älä välitä muitten mielipiteistä vaan nauti elämästä, nuoruudesta ja rakkaudesta! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi