Karita Mattila: " En halua enää yhtään varattua miestä elämääni. Älkää vaivautuko. Pitäkää pirttihirmunne. Mä ansaitsen parempaa."
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palsta on ilmeisesti täynnä ylikaunista porukkaa, kun lukee näitä kirjoituksia. Ottamatta sen enempää kantaa Mattilan kirjoituksiin ja tekemisiin sanon kuitenkin, että älkää jaksako haukkua hänen ulkonäköään. Uskaltaisin väittää, että promille hänen ikäisistään naisista näyttää yhtä hyvältä. Pahimmin täällä meuhkaavat eivät lähellekään.
Olen nainen itsekin, mutta en jaksa tätä kaikkien ulkonäön haukkumista, jota itse niin kovin täydelliset (not!) täällä harrastavat.
Näyttää yhtä hyvältä?? Oletko yhtään katsonut noita uusimpia kuvia hänestä? Silmät on vedetty ihan vinoon ja hän näyttää ihan mummolta.
Ei sitten käynyt mielessä että tuossa kuvassa maskeerattu jotain roolia varten?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/20bf5785-0b6d-4c6b-965b-85ecfa…
Karita Mattila, 61, kantaa aina kondomeja käsilaukussaan: ”Mikä siinä on niin vaikeaa?”
Mikä tähän naiseen on mennyt? Pilannut ulkonäkönsä "kauneusleikkauksilla", antaa ihmeellisiä lausuntoja, esittelee kroppaansa joka ei ole luvalla sanoen mitenkään erikoinen vaan aivan tavallinen 61-vuotiaan laihan naisen keho.
Sitten naista vielä hehkutetaan, että hyvä, hyvä. Ammattiapua tuo tarvitsisi.
Osuit asian kantaan! Lumovoima ei riittänyt ja se ottaa koville. Moraalinen krapula kun on nainut puoli vuotta perheellistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Osuit asian kantaan! Lumovoima ei riittänyt ja se ottaa koville. Moraalinen krapula kun on nainut puoli vuotta perheellistä miestä.
Tiedätkö asiasta jotain?
tia.a68v. kirjoitti:
Itseään hän voi katsoa peiliin, jos varatun miehen kanssa tietoisesti ollut?
Kyllä juuri näin ja mikä suru perheelle ( vaimolle ja lapsille). Narsistin moraalitonta käytöstä. Alkoholistikin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kari the Mattila on mummo.
Rummo. Karitan mielestä varatun miehen vaimo on ”pirttihirmu”. Haluaako joku kertoa nimityksen näille kakkosille? Eikö se juurikin ole Rummo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö asiasta jotain?
Tiedän. 😢
Bond James Bond kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa maaniselta. Jos sillä on 2-suuntainen mielialahäiriö. Alkoholin liikakäyttö, yliseksuaalisuus jne. Kun laskeutuu takaisin maanpinnalle, voi kaduttaa somejulkaisunsa.
Kiekukoot dildonsa väristyksillä.
Harrastaa puhelinseksiä varattujen miesten kanssa. Punainen dildo toimii ja värisee. Tarvitsisi hoitoa!!!
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tulkitsen tämän avautumisen niin, että varatut miehet ovat puhuneet olevansa juuri eroamassa jostain ns. pirttihirmusta mutta eivät eroakaan. Eli ei kannata luottaa varattujen miesten höpinöihin.
Karita Mattila halusi aloittaa suhteen vaikka tiesi alusta asti että miehellä on vaimo ja perhe. Suorastaan aneli ja manipuloi. ”Jatketaan samamaan malliin ja ollaan molemmat tässä mukana” Rakastan sinua jne!!! Järkyttävää tekstiä. Haluaa munaa hinnalla millä hyvänsä!!!!
Tais rouvalle tulla yllätyksenä ettei 60 vuotias nainen ole ihan ykkösvalinta kun mies hakee kumppania itselleen. Jos on ollut naimisissa yli 20 v, niin on parisuhdemarkkinat hieman muuttuneet ajan saatossa. On varmaan alussa helppoa tuntea itsensä.valituksi ja halutuksi kun joku äijä vonkaa seksiä. Ja sen jälkeen katkerana tilittää kun ei mies halunnutkaan muuta.. pitäisikö tuon ikäisen naisen herätä todellisuuteen? Mitä se noilla statementeillä kertoo itsestään? Antaako miehille (vapaille, parisuhdetta hakeville) varteenotettavan kuvan itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Karita Mattilalle on tapahtunut? Oli jo aikaisemmin aikamoinen itseään täynnä oleva diiva lehtijuttujen perusteella, mutta nyt on jotenkin aivan kummallinen noissa ulostuloissaan. Ei kai vaan korkki ole jäänyt auki? Surullista ja jotenkin säälittävää.
Ongelma 1 : alkoholisti
Ongelma 2: sekoilee naimisissa olevien miesten kanssa. Ottaa koville kun eihän kukaan tuollaisen vanhan alkoholistin kyytiin lähde. Viehätysvoima ei riitäkään… Sitten vaimo joka asiallisesti yrittää selvittää asiaa -> leimataan pirttihirmuksi tai stalkkeriksi. 🤷♀️ Elämä on…
Vierailija kirjoitti:
Porche mainittu
Perhe osti Porchen suhteen loppumisen jälkeen. Karita manipuloi vaimoa ja miestäkin näillä Porche jutuilla. Alinpaan kastiin. Voiko ala-arvoisempaa olla!!! 🤢
Vierailija kirjoitti:
Luuliko Karita vievänsä joltain toiselta muijalta ukon? En onnistunut, ja itkee sitä.
😂😂😂
Pitäisikö Karitan soittaa varattujen miesten sijaan varamiespalveluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karita, en ole koskaan halunnutkaan varattua miestä elämääni. Luulen, että suurin osa naisista on samassa veneessä kanssani. Ihan turha vaimoja mistään syytellä kun itse vikittelee heidän ukkoja.
Aika säälittävää ja lapsellista käytöstä kuusikymppiseltä ihmiseltä. :DTiedättekö, että tuntematon mies ei välttämättä paljasta et on varattu ja naimisissa. Se voi paljastua vasta aikojen päästä. Tai mies väittää et on eronnut tai asumiserossa. Ehkä niin on käynyt Karitallekin.
Ja monta kertaa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karita, en ole koskaan halunnutkaan varattua miestä elämääni. Luulen, että suurin osa naisista on samassa veneessä kanssani. Ihan turha vaimoja mistään syytellä kun itse vikittelee heidän ukkoja.
Aika säälittävää ja lapsellista käytöstä kuusikymppiseltä ihmiseltä. :DTiedättekö, että tuntematon mies ei välttämättä paljasta et on varattu ja naimisissa. Se voi paljastua vasta aikojen päästä. Tai mies väittää et on eronnut tai asumiserossa. Ehkä niin on käynyt Karitallekin.
Ja monta kertaa? 🤔
Karita Mattila halusi aloittaa suhteen vaikka tiesi alusta asti että miehellä on vaimo ja perhe. Suorastaan aneli ja manipuloi. ”Jatketaan samamaan malliin ja ollaan molemmat tässä mukana” Rakastan sinua jne!!! Järkyttävää tekstiä. Haluaa munaa hinnalla millä hyvänsä!!!!
Silmät leikattu liiankin aasialaisiksi, tämä oma mielipiteeni. Mutta muuten hyvä.