Karita Mattila: " En halua enää yhtään varattua miestä elämääni. Älkää vaivautuko. Pitäkää pirttihirmunne. Mä ansaitsen parempaa."
Kommentit (199)
Ikääntyneet naiset, YRITTÄKÄÄ EDES vanheta arvokkaasti.
Hah, sunko vuoksi?
Vanhetaan just niinkuin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin uteliaisuudesta katsomassa Karitan twitteriä ja hän on nyt Lontoossa, olikohan kuukauden oopperaproduktio. Eli töitä näyttäisi sentään olevan eikä joudu ihan vain Turussa käkkimään, kuten taannoin :)
Hyvä, jos näin on. Ehkä työnteko tekee hänelle hyvää. Olin yhdessä vaiheessa itsekin pitkään työttömänä ja kyllä siinä sai töitä tehdä (pun intended), jottei pää olisi levinnyt kokonaan. En kuitenkaan avautunut somessa ukkomiesten pirttihirmuista tai käyttäytynyt muutenkaan epävakaasti.
Miksi tuon ikäiset enää edes vaivautuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmannainen ja juhlittu/arvostettu kosmopoliitti joutuu yllätyksenä kohtaamaan sen faktan että huolimatta "sateenkaariperheiden " julkitulosta,
armas Suomen maamme todellisuudessa on ahdasmielinen, konservatiivinen ja tiukka moraaliltaan kun kyseessä on suorasanainen kuuskymppinen nainen,
joka tosissaan kuvittelee että hänellä muka on joku oikeus naisena kirjoittaa julki juuri mitä ajattelee.
Kun verrataan mm Jari Sarasvuon ja Tuomas Enbusken kokemusten vaihdon tyyliin :
-mä olen ymmärtänyt että sä et saanu kauheasti pillua sillon kun sä et ollu rikas?
- Nooh, siis sanotaan että mulla ei ol eollut valittamista pillun saannin suhteen myöskään köyhänä.
Hehe.Pojat nyt on poikia.
Kukaan edes kritisoi heidän keskustelun "tasoaan"...
Akat pitäköön suomessa (yhä) suunsa kiinni ja menköön vaikka keittämään kahvia...
LÄHDE TÄSSÄ mihin viittasin esimerkinomaisesti
https://www.seiska.fi/kotimaa/jari-sarasvuo-paljastaa-podcastissa-julkk…
Kyllä täällä on ainakin Tuomas Enbuske saanut (ansaittua) ryöpytystä osakseen. Kauheasti ei tullut mitään pojat on poikia, hehheh -kommenttia vaan suurimman osan mielestä Enbusken retostelu mm. rumien seksityöläisten nöyryyttämisellä oli ainoastaan sairasta ja vähämielistä.
Minusta KM ei todellakaan ansaitse alentavaa säälittelyä tai spekulointia mielenterveydestään tai "ryöpytystä" siitä syystä, että hän ilmoittaa vain ettei pirttihirmujen lemmenkipeät vonkaajat oikeasti häntä kiinnosta.
Upea nainen saa takuulla seuraa vapaistakin.
"Enää yhtään"?
Kuinka monta niitä sitten oikein on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ovatko pirttihirmut näitä Karitan hoitojen vaimoja?
Millainen ihminen
a) tekee jotain tuollaista
b) sanoo jotain tuollaista?
En ole ammattilainen diagnisoimaan, mutta aika narsistiselta ja maaniselta vaikuttaa touhu.
Herra Kuneinen varmaan piti rouvaylilyöntejä kurissa, nyt filtteri puuttuu. Juuri tuollaiseksi rääväsuuksi Mattilan aina mielsinkin. Huomiota vailla ja ei tilannetajua yhtään.
Huvittaa, kun täällä munat yrittää opettaa kanalle, kuinka eletään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin uteliaisuudesta katsomassa Karitan twitteriä ja hän on nyt Lontoossa, olikohan kuukauden oopperaproduktio. Eli töitä näyttäisi sentään olevan eikä joudu ihan vain Turussa käkkimään, kuten taannoin :)
Hyvä, jos näin on. Ehkä työnteko tekee hänelle hyvää. Olin yhdessä vaiheessa itsekin pitkään työttömänä ja kyllä siinä sai töitä tehdä (pun intended), jottei pää olisi levinnyt kokonaan. En kuitenkaan avautunut somessa ukkomiesten pirttihirmuista tai käyttäytynyt muutenkaan epävakaasti.
Mitä epävakaata siinä on jos nainen ilmoittaa ettei pirttihirmujen vonkaajamiehet (jotka siis todennäköisesti itse moittii niitä pihtaavia ja hulluja eukkojaan vongatessaan pillua) kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
"Enää yhtään"?
Kuinka monta niitä sitten oikein on ollut?
Tapsa takaisin!
Ei tuossa iässä kannata erota, hyvää miestä jättää..
Oikein vielä tykkäyksiäkin tullut twitterissä, joopa joo.
Käytös on rumaa, mautonta alkoholinhuuruista ja epävakaata. Mitäköhän ex mieskin on saanut kestää.
Tuossa on riski, että kaikki fiksut ja luotettavat ihmiset katoavat lähettyviltä, jos ruollainen meno jatkuu. Tuollaisia elkeitä kun löytyy, niin tuskin siinä säästyy hyvät ystävätkään niiltä.
On kivaa niin kauan kun bileet jatkuu, mutta mitä niiden jälkeen on elämässä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä epävakaata siinä on jos nainen ilmoittaa ettei pirttihirmujen vonkaajamiehet (jotka siis todennäköisesti itse moittii niitä pihtaavia ja hulluja eukkojaan vongatessaan pillua) kiinnosta?
On epävakaata postata tuollaisia someen kännissä.
Vauva-palsta on ilmeisesti täynnä ylikaunista porukkaa, kun lukee näitä kirjoituksia. Ottamatta sen enempää kantaa Mattilan kirjoituksiin ja tekemisiin sanon kuitenkin, että älkää jaksako haukkua hänen ulkonäköään. Uskaltaisin väittää, että promille hänen ikäisistään naisista näyttää yhtä hyvältä. Pahimmin täällä meuhkaavat eivät lähellekään.
Olen nainen itsekin, mutta en jaksa tätä kaikkien ulkonäön haukkumista, jota itse niin kovin täydelliset (not!) täällä harrastavat.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun täällä munat yrittää opettaa kanalle, kuinka eletään.
Narsistinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun täällä munat yrittää opettaa kanalle, kuinka eletään.[/quote
Palstan nimestä huolimatta täällä ei ole vauvoja eivätkä kaikki ole pienten lasten äitejäkään :)
Vierailija kirjoitti:
Voi Jeesus mikä myötähäpeä tuli kun kävin lukemassa jutun.
Miksi käytät Vapahtajan nimeä kanssaihmisen haukkumiseen?
Noiden kahden edellä mainitun miesoletetun osalta kukaan ei ole tainnut sitä "tasoa" enää odottaakaan, mutta Karita on kuitenkin ainakin vielä viime vuosiin saakka saanut pidettyä itsestään yllä jonkinlaisen tasokkaan naisen mielikuvan. Nyt sekin on mennyttä.