Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Mattila: " En halua enää yhtään varattua miestä elämääni. Älkää vaivautuko. Pitäkää pirttihirmunne. Mä ansaitsen parempaa."

Vierailija
12.09.2021 |

Siis millaista elämää tuo nainen on viettänyt?

Kommentit (199)

Vierailija
121/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän kyllä, että tuossa asemassa ja ammatissa ei alkoholin suurkuluttaja pärjää, vaikka siihen suuntaan vihjaatte.

Karitalla lienee maailman tapa, paukku per ilta.

Vierailija
122/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karita, en ole koskaan halunnutkaan varattua miestä elämääni. Luulen, että suurin osa naisista on samassa veneessä kanssani. Ihan turha vaimoja mistään syytellä kun itse vikittelee heidän ukkoja.

Aika säälittävää ja lapsellista käytöstä kuusikymppiseltä ihmiseltä. :D 

Tiedättekö, että tuntematon mies ei välttämättä paljasta et on varattu ja naimisissa. Se voi paljastua vasta aikojen päästä. Tai mies väittää et on eronnut tai asumiserossa. Ehkä niin on käynyt Karitallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, kun täällä munat yrittää opettaa kanalle, kuinka eletään.

Narsistinen kommentti.

Käyppä sinä kuuklaas, mitä narsisti tarkoittaa.

Vierailija
124/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän kyllä, että tuossa asemassa ja ammatissa ei alkoholin suurkuluttaja pärjää, vaikka siihen suuntaan vihjaatte.

Ei kai Karita ole sen kummemmin röpötellytkään uransa aikana ennen kuin nyt viimeisen vuoden mittaan. Ei hän olisi sopraanona kauaa pysynyt, jos olisi kiskonut viinaksia kaksin käsin, koska ääni ei olisi sitä kestänyt.

Vierailija
125/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karita, en ole koskaan halunnutkaan varattua miestä elämääni. Luulen, että suurin osa naisista on samassa veneessä kanssani. Ihan turha vaimoja mistään syytellä kun itse vikittelee heidän ukkoja.

Tiedättekö, että tuntematon mies ei välttämättä paljasta et on varattu ja naimisissa. Se voi paljastua vasta aikojen päästä. Tai mies väittää et on eronnut tai asumiserossa. Ehkä niin on käynyt Karitallekin.

Ehkäpä. Ei vaan anna Karitasta kovin hyvää kuvaa niiden petettyjen vaimojen haukkuminen.

Vierailija
126/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä. Ei vaan anna Karitasta kovin hyvää kuvaa niiden petettyjen vaimojen haukkuminen.

Haukkuiko hän vaimoja? Minusta viesti oli miehille jotka olivat yrittäneet hurmata Karitan vaikka olivat naimisissa. Pirttihirmu on ainakin meilläpäin vaimo. Ei suinkaan mies.

Vierailija
127/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa onko sitä sitten muiden omien kanssa puksuteltu ja jäänyt lopulta luu käteen? Nyt se on niiden hirveiden pirttihirmujen syykö. Mitähän odotti, luulisi elämänkokemusta jo olevan.

Nyt voimaantumaan!

Tuo alkaa olla jo liiankin voimaantunut.

Vierailija
128/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuiko hän vaimoja? Minusta viesti oli miehille jotka olivat yrittäneet hurmata Karitan vaikka olivat naimisissa. Pirttihirmu on ainakin meilläpäin vaimo. Ei suinkaan mies.

No kyllä pirttihirmu on aika lailla haukkumasana. K.M. olisi saanut viestinsä perille niinkin, että olisi jättänyt näiden miesten vaimojen nimittelyn pois päivityksestään.

Vierailija
129/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on käynyt sillä tavalla, että hän on tullut jätetyksi varatun miehen toimesta siinä vaiheessa suhdetta, kun on kuvitellut luvassa olevan yhteinen loppuelämä. Eli nyt hän purkaa julkisesti kiukkuaan. Tämä on siis niin ilmiselvää, että olen luultavasti 25. kirjoittaja, joka kertoo tämän asian.

Vierailija
130/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Karita ole sen kummemmin röpötellytkään uransa aikana ennen kuin nyt viimeisen vuoden mittaan. Ei hän olisi sopraanona kauaa pysynyt, jos olisi kiskonut viinaksia kaksin käsin, koska ääni ei olisi sitä kestänyt.

Tuo ei ainakaan päde miesten kohdalla. Esimerkiksi Jussi Björling oli alkoholisti ja säilytti äänensä loppuun saakka.

Vierailija
131/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva-palsta on ilmeisesti täynnä ylikaunista porukkaa, kun lukee näitä kirjoituksia. Ottamatta sen enempää kantaa Mattilan kirjoituksiin ja tekemisiin sanon kuitenkin, että älkää jaksako haukkua hänen ulkonäköään. Uskaltaisin väittää, että promille hänen ikäisistään naisista näyttää yhtä hyvältä. Pahimmin täällä meuhkaavat eivät lähellekään. 

Olen nainen itsekin, mutta en jaksa tätä kaikkien ulkonäön haukkumista, jota itse niin kovin täydelliset (not!) täällä harrastavat. 

Olisko omaan ulkonäköönsä tyytymättömiä naisia, jotka sitten purkavat sitä katkeruuttaan solvaamalla toisia naisia. Anonyymiys mahdollistaa tuon tolkuttoman solvaamisen, mitä näillä palstoilla näkee päivittäin.

Vierailija
132/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Enää yhtään"?

Kuinka monta niitä sitten oikein on ollut?

Tapsa takaisin!

Ei tuossa iässä kannata erota, hyvää miestä jättää..

Tapsa takaisin, tuo oli hauska. Tehkää Tapsa takaisin -kylttejä ja pitäkää mielenosoitus Karitan ikkunan alla!

Vierailija
133/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ainakaan päde miesten kohdalla. Esimerkiksi Jussi Björling oli alkoholisti ja säilytti äänensä loppuun saakka.

Björling kuitenkin kuoli jo 49-vuotiaana... no pitkään toki ääni säilyi, mutta ehkä ei kuusikymppisenä enää olisi ollut kunnossa? Kuka tietää.

Vierailija
134/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tulkitsen tämän avautumisen niin, että varatut miehet ovat puhuneet olevansa juuri eroamassa jostain ns. pirttihirmusta mutta eivät eroakaan. Eli ei kannata luottaa varattujen miesten höpinöihin.

Vierailija
135/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva-palsta on ilmeisesti täynnä ylikaunista porukkaa, kun lukee näitä kirjoituksia. Ottamatta sen enempää kantaa Mattilan kirjoituksiin ja tekemisiin sanon kuitenkin, että älkää jaksako haukkua hänen ulkonäköään. Uskaltaisin väittää, että promille hänen ikäisistään naisista näyttää yhtä hyvältä. Pahimmin täällä meuhkaavat eivät lähellekään. 

Olen nainen itsekin, mutta en jaksa tätä kaikkien ulkonäön haukkumista, jota itse niin kovin täydelliset (not!) täällä harrastavat. 

Olisko omaan ulkonäköönsä tyytymättömiä naisia, jotka sitten purkavat sitä katkeruuttaan solvaamalla toisia naisia. Anonyymiys mahdollistaa tuon tolkuttoman solvaamisen, mitä näillä palstoilla näkee päivittäin.

Hei sinä! Ota sun silmä käteen ja katso Karita Mattilan kasvokuvia. Oikeasti se tun*ari, joka on ruis*kuttanut hänen poskipäihinsä noin käsittämättömät määrät botoxia, ansaitsisi jalka*puu*tuomion. Hän ei näytä enää lainkaan itseltään:(

Vierailija
136/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ura vessanpöntöstä alas."

Päinvastoin, elämme huomiotaloudessa.

Mites tämä cancel-kulttuuri siihen sopii?

Kyllä sillä huomiolla saadaan pahaakin jälkeä aikaan, kun muut sitä masinoi.

Tästä vielä oikeastaan puuttuukin se, että Mattila käräytettäisiin nuorten miesten pyllyjen nipistelystä. Eiköhän joku nainenkin löydy ahdistelusyytösten kohteeksi, kun vähän vielä vettä virtaa joessa.

Homman nimi on niin ennaltaarvattava.

Vierailija
137/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs henkinen kauneus? Saako siitä puhua?

Vierailija
138/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Tuohan just käski niiden miesten tyytyä pirttihirmuihinsa ja jättää hänet rauhaan.

Vierailija
139/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oopperalaulajana pitäisin pienempää suuta!

Vierailija
140/199 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tulkitsen tämän avautumisen niin, että varatut miehet ovat puhuneet olevansa juuri eroamassa jostain ns. pirttihirmusta mutta eivät eroakaan. Eli ei kannata luottaa varattujen miesten höpinöihin.

Juuri noin👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi