Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmiset juo alkoholia kun siiitä tulee aina krapula?

sannamariinisilli
12.09.2021 |

mitä järkee hetken tekoilo ja aamulla hirvee olo, kyllä ihminen on tyhmä

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle vaan koskaan tuu. Pitää tietää rajansa.

Vierailija
2/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus lienee useimpien kohdalla on eskapismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla logiikalla ei myöskään kannata syödä, kun tulee vain hetken tekokylläisyys, ja sitten taas nälkä

Vierailija
4/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuoruudestani viisaan sanonnan:

Parempi krapulassakin kuin selvänä.

Vierailija
5/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ooks sää meiän oma Sanna?

Vierailija
6/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tule krapula juuri ikinä. Onni ja onnettomuus samalla kertaa, sillä se viinan määrä järkyttää välillä itseäkin.

Vierailija
7/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut. Juon koska pidän sen mausta ja joisin enemmänkin jos keksisivät alkoholin josta ei tule humalaan, toistaiseksi alkoholittomista juomista puuttuu se oikea maku.

Vierailija
8/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule krapulaa, kun juo sopivasti.

Nyt keski-iässä saattaa kyllä yöuni häiriintyä. Niinpä juon mieluummin samppanjaa aamulla kuin punkkua illalla :D

Vierailija
9/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty nykyään juomaan muita kuin kirkkaita, jos haluan välttää krapulan. Niitäkin niin, että nautin samalla reippaasti vettä. Kaikista muista tulee helkutinmoinen jysäri. Viineistä ja viinipohjaisista drinkeistä saan nykyään myös lievän allergisen reaktion.

Vierailija
10/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee krapula jo saman illan aikana, eli jos kymmeneltä mennään baariin ja otetaan parit, alkaa krapula vaivata jo puliltaöin eikä tule oikein kunnon nousuhumalaakaan.

Siksi en ole juonut enää kahteenkymmeneen vuoteen. Ei vain maistu tuosta syystä ollenkaan. Onko tämä se parjattu "huono viinapää"?

Vierailija
11/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan juomisen heti kun yrttiä saa tuprutella ilman pelkoa rangaistuksesta.

Vierailija
12/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan tykännyt humaltua. Se ei ole minusta millään tavoin kiva tunne. Väsyttää ja on sekava olo. Ei tee minua mitenkään iloisemmaksi.

Siksi juon vain maun takia tai aivan pieneksi rentoudeksi.

En tule ikinä ymmärtämään ihmisiä jotka tuhlaavat elämäänsä kännäilyyn.

Hauskaa osaan pitää ilman alkoholia.

Vierailija
13/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki juo sitä kaksin käsin niinkuin sinä.

Vierailija
14/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule krapulaa kun osaa juoda oikein. Syö jotain pientä ja juo vettä alkoholiannosten välissä. Illan viimeiseksi juo vielä ison tuopillisen vettä. Ei saa koskaan juoda itseään sammuksiin. Kun aloittaa juomisen jollain tietyllä juomalla, siinä pysytään eikä aleta juomaan eri juomia sekaisin pitkin iltaa. Eilen join varmaan litran punaviiniä, ei krapulaa, korkeintaan vähän väsyttää. Olen jo käynyt koiran kanssa lenkillä, pyykännyt ja aloitellut päivällisen laittoa.

Vierailija
15/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska känni on sen arvoinen. Ihan sama yksi krapula, kun on saanut viettää illan euforiassa. Sitä paitsi siitä krapulastakin saa aika lievän ottamalla muutaman loiventavan.

Vierailija
16/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan tullut. Juon koska pidän sen mausta ja joisin enemmänkin jos keksisivät alkoholin josta ei tule humalaan, toistaiseksi alkoholittomista juomista puuttuu se oikea maku.

Surkeampaa tekosyytä juomiselle en kyllä ole koskaan kuullut. Vai tykkäät alkoholin mausta :D

Voin uskoakin, jos täsmentäisit sitä makumieltymystä, oluen, viskin, ginin vai minkä mausta.

Vierailija
17/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus lienee useimpien kohdalla on eskapismi.

Enpä usko. Eiköhän syy ole pelkkä riippuvuus ja tapa. Ei krapulaan johtava ördäys ole eskapismia vaan täyttä paskaa.

En minä saa krapulaa, eikä ole tarvetta juodakaan. En silti absolutistikaan ole.

Vierailija
18/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia voi juoda myös sen verran vähän, ettei tule krapulaa.

Vierailija
19/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska känni on sen arvoinen. Ihan sama yksi krapula, kun on saanut viettää illan euforiassa. Sitä paitsi siitä krapulastakin saa aika lievän ottamalla muutaman loiventavan.

Kyllähän se on näin. Ryyppääminen on sairaan kivaa. Valitettavasti vaan ei enää kroppa taivu niihin 2-3 päivän ryyppäysessioihin hyvässä porukassa. Ahhh, ne toisen ja kolmannen päivän aamusta aloitetut nousut kohti huippua. Lähes taivaallista.

Vierailija
20/26 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule krapulaa jos ottaa loiventavia. Joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi