Mihin ulkomaaseen haluaisit muuttaa?
Kommentit (294)
Ulkomaaset tulee tänne.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaaseen, Tulimaaseen, Australiaaseen.
Kreetaaseen muutan kohta kun eläke koittaa. Suomaaseessa majailen sen verran ettei kelan etuudet mee eli yli puol vuotta oltava tässä maasessa.
Eikö tää aihe tullut kaluttua jo 2014?
Ranskaaseen tai americaanooseen.
Vierailija kirjoitti:
Tanskaaseen, Ranskaaseen, Suomeeseen.
Kuka ihme näitä ääliötaivutuksia tehtailee?
En koskaan osannut edes haaveilla ulkomaille muuttamisesta, mutta niin se vaan tapahtui, ja juuri maahan, jonka tunsin heti kodikseni, U.S.A 🇺🇸
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen jossa saa naista!
Rahalla saat mistä maasta vaan, ilman et ilmeisesti mistään.
Mä olen jo asunut viimeiset 30 vuotta ulkomailla, Ranskassa, USA:ssa ja Briteissä. Tarkoitus oli jäädä lopuksi ikää Britteihin mutta brexitin takia en enää haluaisi asua täällä. Mulla on kuitenkin brittipuoliso, brittiyritys ja puolibritit lapset joten poiskaan ei just nyt voi lähteä
Nyt haaveilen Italiasta tai Ranskaan paluusta.
Itse haluaisin elää uiguurina kiinassa, naisena afganistanissa tai toisinajattelijana venäjällä.
Suomaalla ja Ruohissa nousee älyysosamäärä kuin lehmän häntä, sinne.
Näin niukalla takuueläkeläkkeelä elävänä, kiinnostaisi asua jossain reilumman sosiaaliturvan länsimaassa, kuten saksa, hollanti tai ruotsi.
Vielä jos voisi viettää osan aikaa jossakin lämpimässä edullisessa maassa, espanjassa tai portugalissa niin olisin maailman onnellisin ihminen.
Itse asiassa harmittaa, etten muuttanut suomesta jo heti, sairastuttuani nuorella iällä. Suomihan onkin sairastavuuslukemiltaan euroopan kärkimaita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää aihe tullut kaluttua jo 2014?
Ei.
Alankomaaseen, Norjaaseen ja Islantiiseen
X"DDDDDDDD 20 VUODEN SISÄLLÄ XDDDDDDDDDDDDD Minullakin on tarkoituksena muuttaa omakotitaloon 50 vuoden sisällä. Siis TAKAISIN omakotitaloon!