Mihin ulkomaaseen haluaisit muuttaa?
Kommentit (294)
USA, Saksa, Sveitsi. Näin se meni ja viimeisessä asun vakituisesti puolisoni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ULKOMAASEEN voi myös aivan hyvin sanoa, että älkääpäs nyt innostuko mammat vitsailemaan vastauksissanne!
EI voi! Piste. Tai no ehkä Suomeen muuttanut ulkomaalainen. Hän saa anteeksi moisen mokan.
Muutin Saksaan ja olen asunut täällä jo sellaiset 10 vuotta. Kovin etelään en halua muuttaa, mutta voisin kuvitella asuvani myös ainakin Alankomaissa, Belgiassa, Itävallassa ja Pohjoismaissa.
Australia
Uusi Seelanti
USA (jos olisi paljon fyrkkaa)
1. Tanska
2. Jenkkien pohjoisosat tai Kanada (kesät kuumia ja talvet kylmiä, ihanaa)
3. Itävalta/Belgia
Ranskan Polynesiaaseen tai johonkin sinnepäin! Olisi ihanaa asustella trooppisella saarella, aurinkoa olisi vuoden ympäri ja elämäntyyli rento. Etätöitäkin voisi tehdä johonkin muuhun maahan.
1. Italia
2. Itävalta
3. Irlanti
Vierailija kirjoitti:
Alankomaaseen.
Tämä. Sinne haluan minäkin, ja istutan tulppaanit kukkamaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Italiaaseen. Tarkoitus muuttaa 20v sisällä viimeistään, olen jo aloittanut italian opinnot.
Miksi?
Uusi-Seelanti tai Australia voisi olla mielenkiintoinen asuinpaikka, niissä siis sellainen osa maata missä lämpötila mahdollisimman tasainen 25 astetta ympäri vuoden eikä liikaa väentungosta. Oikeastaan mikä vain paikka, missä kyseiset kriteerit täyttyvät, saattaisi myös olla kiinnostava.
Olisin ollut vähän utelias tietämään miksi kukakin on valinnut jonkun maan mihin haluaisi muuttaa. Ei kai se pelkäsään ilmasto voi olla, mitä muita syitä on tarjolla?
Kuinka tämä voi olla "Tasan seitsemän vuotta sitten" alla kun on aloitettu 22.10.2014?
Mikä on Ruotsin taivutusmuoto Ruotsaaseen? Ja Norjaaseen, Englantiseen,Kreikkaaseen ja Espanjaseen
Espanjaaseen, jos siellä olisi normaali lainsäädäntö.
Italiaaseen. Tarkoitus muuttaa 20v sisällä viimeistään, olen jo aloittanut italian opinnot.