Mihin ulkomaaseen haluaisit muuttaa?
Kommentit (294)
Honoluluun, kuullostaa kivalta mestalta.Missä maassa ,se muuten sijaisee?
Uusi seelanti
Norja
Skotlanti tai wales
Vierailija kirjoitti:
1.USA
2.Australia
3.Joku Karibian saarivaltio
(tämänhetkinen koti briteissä)
Onko maitojuna jo saapunut Suomeen?
Vaihtoehtoja on monia. Nykyään Kanadaseen tai ehkä Japaniseen. Joskus teininä pohdin Saksaseen tai Englantiseen muuttamisesta vaihto-opintojen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ULKOMAASEEN voi myös aivan hyvin sanoa, että älkääpäs nyt innostuko mammat vitsailemaan vastauksissanne!
Niin voi. Voi myös sanoa vaikka "ulgomiahaan". Tai nykynuorten tyyliin lyhenteillä: "haluisitsä niinku sillee tota ni muuttaa vaik niinku sillee UM?"
Lähes kaikille on vaan erittäin epäselvää mitä puhuja tai kirjoittaja tarkoittaa. Mutta voi kyllä.
-Espanjaseen
-Usaseen (kaliforniaseen tai floridaseen tai jonnekin muualle meren rantaaseen lämpiääseen)
- Thaimaaseen
Pannaan nyt vielä pari muuta vaikkeisais:
- Kreikkasee
- Etelä-Ranskaseen
Vaikea vastata, en tiedä mikä edes on ulkomaase. Voisitko valistaa tyhmää?
Ranska- Pariisi
Ruotsi- Tukholma
Saksa tai Italia
Japanialaan..eiku oikeesti Etelä-Englantiin tai Australiaan.
Miten kysyjä taivutti maa - sanan maaseen,kun sen pitää taivuttaa maahan. Kuji - vai kiluhäiriöinenkö kysyjä on?
Norja on lähellä Suomea. Siellä olen jo aikoja sitten nuorena asunut ja työskennellytkin jonkin aikaa. Kielikin on ruotsia muistuttava. Siis ensisijaisesti Norja, toissijaisesti Kanada, joka on kyllä kaukana.
Maa valikoitui seuraavalla kaavalla: Lämpöisin Euroopan kaupunki, johon on Helsingistä suorat lennot.
(Koto-Suomessa käydään useampi kerta vuodessa.) Lisäbonuksena metrojuna suoraan kentältä kaupungin ytimeen.
Hola!
Siis luki - tai kiluhäiriönen oli tarkoitus kirjoittaa. Ehkä olen sitä itse. Ei tullut tarkistettua tekstiä ennen sen lähettämistä.
Siis Norjaan.
Ei ollut tarkoituskaan jäädä iäksi ulkomaille asumaan, kuin tienata ajokortti- ja autorahat. Opinnot sitten Suomessa. Oma maa mansikka, muu maa mustikka.
Usa. Ei kiinnosta muut maat. Usa tai ei mitään.