Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaako miesten ja naisten käsitys seksistä täysin?

Vierailija
12.09.2021 |

Onko panemisesta tullut synonyymi rakastelulle? Vai onko niin että naiset haluavat monipuolista seksiä ja siis rakastelua, ja miehet haluavat vain panna?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin henkilöstä. Itse esim haluan lähinnä rivakkaa yhdyntää kunnollisen kokoisella varustuksella. Seksi on minulle fyysisen tarpeen tyydyttämistä. N31

Vierailija
2/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vimma on aina tehdä juuri tänne seksipalstalle avauksia, kysymyksiä ja yleistyksiä tyyliin ”miehet” tai ”naiset”? Eikö nyt millään voitaisi päästä yksimielisyyteen siitä, että ne yleistykset eivät vaan toimi, jokainen puhukoon omasta puolestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusukupuoliset taas kokonaan unohdettu tässä binäärisessä seksikeskustelussa...

Vierailija
4/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen vimma on aina tehdä juuri tänne seksipalstalle avauksia, kysymyksiä ja yleistyksiä tyyliin ”miehet” tai ”naiset”? Eikö nyt millään voitaisi päästä yksimielisyyteen siitä, että ne yleistykset eivät vaan toimi, jokainen puhukoon omasta puolestaan.

Siksi juuri kyelenkin, saapi vapaasti vastata. Mulle on muodostunu käsitys että " miehet panee" ei muuta, ja naiset sitten haluavat "rakastella". ap.

Ja että naisille sana "pano" ei ole synonyymi rakastelulle. Mies voi pannanaista vaikka roskalavalla seisteen, mutta tuskin nainen sitä rakasteluksi mieltää. Onhan tossa eroa, plus se ettei naista hyväillä juuri mitenkään, kalu vaan pilluun jottamies tyydytyy..

Vierailija
5/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi juuri kyelenkin, saapi vapaasti vastata. Mulle on muodostunu käsitys että " miehet panee" ei muuta, ja naiset sitten haluavat "rakastella". ap.

Ja että naisille sana "pano" ei ole synonyymi rakastelulle. Mies voi pannanaista vaikka roskalavalla seisteen, mutta tuskin nainen sitä rakasteluksi mieltää. Onhan tossa eroa, plus se ettei naista hyväillä juuri mitenkään, kalu vaan pilluun jottamies tyydytyy..

Aha. No, vastaus on ihan vaan yksinkertaisesti ei. Typerästi kärjistetyistä stereotypioista on mun mielestä täysin turha keskustella ikään kuin olisivat tosielämän asioita. Ihan sama kuin lähdettäisiin keskustelemaan siitä, miten hääkakku sammuttaa naisten halut, olisiko millään tavalla mielekäs keskustelunaihe?

Vierailija
6/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. No, vastaus on ihan vaan yksinkertaisesti ei. Typerästi kärjistetyistä stereotypioista on mun mielestä täysin turha keskustella ikään kuin olisivat tosielämän asioita. Ihan sama kuin lähdettäisiin keskustelemaan siitä, miten hääkakku sammuttaa naisten halut, olisiko millään tavalla mielekäs keskustelunaihe?

No jos susta typerää, älä keskustele sitten. Minusta stereotypioista onkin just hyvä keskustella.

Vierailija
7/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten ajattelutavoissa (karkeasti yleistäen) on yleensäkin iso ero. Suhtautuminen seksiin ei tee tässä suhteessa poikkeusta.

Vierailija
8/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos susta typerää, älä keskustele sitten. Minusta stereotypioista onkin just hyvä keskustella.

Niin meinaat että on helpompi saada riita aikaan heittämällä tuollaisia ”mies panee roskalavalla” -juttuja muka ”keskusteluna”? No, voihan silläkin tavalla sunnuntaiaamun päänsärkyä lääkitä, mutta eipä mua tosiaan kiinnosta, joten joudut viihdyttämään itseäsi jonkun muun kanssa nyt.

Vierailija
9/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Sinä sitten luulet, että SINUN käsitykseni asiasta on sama kuin muidenkin naisten ja yleistät väitteesi kuten aina. Ei kuitenkaan ole sama kuin kaikki naiset...

Rakastelulla tarkoitettaan yleisimmin yhdyntää, koska sitä varten luonto on niiden välineiden yhteensopivuuden suunnitellut.  Minulle suuseksi ei ole ollut yhtä nautinnollista kuin yhdyntä. Kalpea avistus sen nautinnosta. Yhdynnän "pakollisuus" tulee ihan selkäytimestä ja on triljoona kertaa kokonaisvaltaisempaa.  Telakoituminen naiseen on se juttu, ei mitkään sirkustemput.  Onneksi vaimo on samanlainen, suuseksi on ihan ok, kunhan saa rakastella yhtymällä. Yhdynnässä pääsee lähimmäs rakastaan ja saa aikaan lukuisten mielihyvä- ja yhteenkuuluvuushormoonien vyöryn.  Ei sitä millään muulla saa aikaan. Kaikki oheistoiminta on ihan ok, ennen ja jälkeen yhdynnän.

Enkä todellakaan usko, että olemme mitenkään poikkeuksellinen pari, jolle rakastelu on nimen omaan yhdyntää. 

Vierailija
10/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. eli sinun (miehen mielestä) paneminen on siis ama kuuin rakastelu, koska vain paneminen on rakastelua.

Seksi on kuitenkin hyvinpaljon muutakin kuin yhdyntää.

Vierailija
11/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo. eli sinun (miehen mielestä) paneminen on siis ama kuuin rakastelu, koska vain paneminen on rakastelua.

Seksi on paljon muutakin kuin yhdyntää, mutta rakastelu = yhdyntää. Rakastelusta on kirjoitettukin maailman sivu ja aina se on ollut nimenomaan yhdyntää. 

Vierailija
12/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on paljon muutakin kuin yhdyntää, mutta rakastelu = yhdyntää. Rakastelusta on kirjoitettukin maailman sivu ja aina se on ollut nimenomaan yhdyntää. 

No sunseksisi on sitten tosi tylsää, jos se on vain sitä jyystöä. Ja vale, maailman sivu on ollut kaikenlaista seksiä, ei vain sitä yhdyntää.

Vierailija
13/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sunseksisi on sitten tosi tylsää, jos se on vain sitä jyystöä. Ja vale, maailman sivu on ollut kaikenlaista seksiä, ei vain sitä yhdyntää.

Etkö ymmärrä lukemaasi. Maailman kirjallisuus täynnä rakastellusta ja yhdynnästä kertovia tarinoita, ja monnen monet vielä naiskirjailijoita. Seksi on sitten erikseen.

Vierailija
14/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattane sun kanssasi jauhaa...

Vierailija
15/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä en kauheasti panemisesta pidä, on se ihan ok, mutta muut asiat on parempia. Eniten kaipaan tunnetta ja läheisyyttä. Pidän ehkä enemmän esim suuseksin antamisesta, kivusta ja sen tuottamisesta, sitomisesta ja sellaisista. Et eiköhän ihmiset ole erilaisia, tässäkin asiassa, ei ole sukupuolisidonnaista.

Vierailija
16/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä en kauheasti panemisesta pidä, on se ihan ok, mutta muut asiat on parempia. Eniten kaipaan tunnetta ja läheisyyttä. Pidän ehkä enemmän esim suuseksin antamisesta, kivusta ja sen tuottamisesta, sitomisesta ja sellaisista. Et eiköhän ihmiset ole erilaisia, tässäkin asiassa, ei ole sukupuolisidonnaista.

Jotenkin aika epätoivoista, ja surullistakin katseltavaa, kun yksi reppana kokee tarpeelliseksi jopa tekeytyä mieheksi kommentoidessaan...

Vierailija
17/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin aika epätoivoista, ja surullistakin katseltavaa, kun yksi reppana kokee tarpeelliseksi jopa tekeytyä mieheksi kommentoidessaan...[/quote

Onko mielestäsi niin, etää vain yhdyntä on seksisä? Ja miesten sitä prferoitava?

Ja muua ei ole seksiä lainkaan? Ei naisten klitorisorgasmit esimerkiksi. Köyhää - ja tietysti ainakin naisen mielestä.

Vierailija
18/32 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin aika epätoivoista, ja surullistakin katseltavaa, kun yksi reppana kokee tarpeelliseksi jopa tekeytyä mieheksi kommentoidessaan...

Olen kyllä ihan mies (biologisesti + muutenkin) ja mulla on useita naispuolisia kumppaneita, poly kun olen. Ei kukaan heistä ole tuosta valittanut, siis että osaan muutakin ku panemista. Ennemminkin päinvastoin, kaikki pitäneet siitä miten huomioonottava, läsnäoleva ja osaava olen, erityisesti alistamisessa.

Vierailija
19/32 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tätäkään asiaa voi yleistää koskemaan kaikkia miehiä tai kaikkia naisia. Ihmisten välillä on eroja, meillä esimerkiksi se on puoliso, jonka mielestä seksiin eli rakasteluun kuuluu ehdottomasti yhdyntä, eli se että työnnän kulliani hänen pilluunsa ja/tai pyllyynsä, muuten homma jää vähän niinkuin vajaaksi. Pelkät kädet, kieli ja lelut eivät riitä. Mulle riittäisi laukeaminen muutoinkin, kun taas puolisolle ei ole ongelma, vaikkei joka kerta tulisikaan. Seksimme on mielestäni rakastelua, koska olemme pariskunta ja osoitamme näin rakkautta ja halua toisiimme, tuottamalla toisillemme ja itsellemme nautintoa yhdessä.

Vierailija
20/32 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse kyllä naisena tyydytyn juuri noin, eli kalu vaan pilluun :D On sulla stereotypiat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi