Rintaliivien kupin reuna törröttää aina niin että näkyy rumasti läpi paksummistakin paidoista
Kommentit (55)
Ainakin Lindexin mikrokuituisissa t-paitaliiveissä reunat monesti törröttävät ulospäin vaikka malli ja koko on hyvä. Samojen mallien pitsisissä versioissa ongelmaa ei ole. Jossain mikrokuituissa liiveissä on myös kupin reunaan ommeltu nauha joka estää törröttämisen. Laadukkaammissa tai toisen mallisissa (esim. balconette, push-upit) liiveissä tähän ongelmaan en ole niin törmännyt, toki niissäkin väärän kokoiset törröttää.
Vierailija kirjoitti:
Liian iso kuppi jos yläosa jää noin lörpöttämään
Yleensä vääränmallinen. Varsinkin topatut kupit ovat sellaisia että ne istuvat oikein hyvin harvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla merkki liian pienestä kupista.
Jos on liian pieni kuppi, rinnat tursuavat yläosastaan jolloin tuollaista venymistäkään ei tapahdu.
Mulle käy joillekin rintsikoille noin , usein kun olen pessyt niitä 2-4 kertaa. Kertoo kai huonosta laadusta. Vaikka mulla esimerkiksi saman merkin rintsikoita, joista suurin osa ei ole rullaantunut ulospäin ja alkanut törröttää, mutta muutamat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko alunoerin väärän mallinen/kokoinen liivi tai sitten mennyt pilalle pesussa, jos alkaa rullaamaan myöhemmin.
Miten vääränmallinen kuppi? Koko ainakin tuntuu hyvältä. Ap
Sillä tavalla ettei kuppi nuole rintaa vaan törrää jostain kohtaa.
Taidan tietää, mitä ap tarkoittaa. Tätä esiintyy ihan uusissa liiveissä, joten pesusta ei johdu. Reunaan on tullut paksummat kangastaitokset. Joskus auttaa, jos liivin reunassa on pitsi tai muu ohut kangas, jolloin reuna ei jää niin korkealle. Samoin kannattaa valita liivit, joissa olkain tulee mahdollisimman keskelle kuppia, eikä poimuunnu reunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on liian pieni kuppi, rinnat tursuavat yläosastaan jolloin tuollaista venymistäkään ei tapahdu.
Jos on liian pieni kuppi/liian iso ympärys-combo niin kuin monella, ei rinta pursua yli vaan ikään kuin työntää kupin liian kallelleen (liian iso ympärys mahdollistaa tämän) jolloin tuo yläosa törröttää. Tästä on myös merkkinä usein se, että liivin keskikappale ei ole ihoa vasten vaan kelluu ilmassa ja/tai kaaritukien yläosat.
En osta koskaan kupillisia. Kupittomat päälläni mukavammat eikä törrötä.
Mulla vain teepaitaliivit tekee tota. Ikävä kyllä mulla on niin terhakat nännit, että joudun niitä käyttämään. Jatkuvasti saa ostaa uusia, kun kupin reunat alkaa töröttämään. Mulla on oikean kokoiset liivit ja saman kokoiset rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko alunoerin väärän mallinen/kokoinen liivi tai sitten mennyt pilalle pesussa, jos alkaa rullaamaan myöhemmin.
Sillä tavalla ettei kuppi nuole rintaa vaan törrää jostain kohtaa.
Voisi auttaa, jos minä nuolisin ap:n rintaa. Ja näissä ongelmissa pitäisi aina linkittää kuvat tilanteesta. Muuten on ihan mahdoton hahmottaa kokonaiskuvaa.
Voi voi. Huomaa kyllä milloin joillain ei ole oikeassa elämässä minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä toisen ihmisen kanssa, kun pitää AV:lle tulla kirjoittelemaan tissiliiviketjuun fantasioitaan😄
Mulle on tullut imetyksen myötä jostain syystä useita ongelmia rintaliivien kanssa. Esim. tissit eivät aina meinaa pysyä kupissaan, jos vaikka kumarrun ottamaan jotain lattialta. Kaarituelliset rintaliivit saattavat painaa, kun tissit täyttyy maidosta ja sitten plussana tuo, että rintaliivien kupin yläosa näkyy paitojen läpi. Eli aina vähän sellainen olo, ettei rintaliivit istu hyvin ja onko se ihmekään. Rintojen koko vaihtuu päivän mittaan ja kudoksesta on varmasti tullut löysempää yms. Nyt viimein löysin edes jotain mikä pysyy hyvin päällä ja ovat mukavat käyttää. Ja vielä edullisesti. Löysin New Yorkersista paksut toppaukset sisältäviä braletteja. Ja etenkin ne, missä on leveät olkaimet ovat todella hyvät päällä ja joissain malleissa on melko ylös asti ulottuva yläosa, jolloin niitä rintaliivien rumia viiruja ei näy paidan läpi, plus viimein mun tissit pysyy aisoissa niissä. Niin ja tuon toppaukset ansiosta nännit eivät näy läpi. Sen vuoksi ne ovat hyvät verrattuna siihen millaisia braletet yleensä ovat.
Kunnon t-paita rintaliivit voisivat ratkaista ongelman. Kun ostat uusia niin katso sellaiset, jossa tukien alla ei ole paljoa kangasta. Saumattomat ja toppimalliset rullautuu mulla helposti, vaikka koko on oikea.
Monet rintsikat teillä on?
Mä kävin laskemassa, 23 löytyy.
Eikä yksissäkään mikään reuna törrötä.
En vaihda enkä pese joka päivä.
Pidän kolme päivää ja vaihto.
Olen kotona, enkä pahemmin hikoile.
Halvimmat olivat n.65€.
Ei kannata mitään halpoja riepuja ostaa, ja sovittaa pitää vaikka kymmenet, jos ei sopivaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon t-paita rintaliivit voisivat ratkaista ongelman. Kun ostat uusia niin katso sellaiset, jossa tukien alla ei ole paljoa kangasta. Saumattomat ja toppimalliset rullautuu mulla helposti, vaikka koko on oikea.
Mitä tarkoitat, tukien alla kangasta? Ap
Mulla johtuu varmaan siitä, että kuppien yläosaan ei ole täytettä rinnoissa. En ole ketjuliikkeistä löytänyt ainoitakaan istuvia rintaliivejä. Rinnat on A-kokoa, mutta erillään toisistaan eli A-kupillisissa tursuavat rinnat reunoilta ja kainaloista. Rinnanympärys olisi 65 mitä ei koskaan löydy mistään.
Eli käytän vain toppimallisia tai urheiluliivejä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt hyvä ole, jos reuna törröttää? Kuppi voi jäädä rinnan päälle, jolloin kuppi näyttää valheellisesti liian isolta, vaikka ongelma on liian iso ympärys ja liian pieni kuppi. Kuppi voi olla liian kapea, vaikka kokonaistilavuus olisikin hyvä. Saatko rinnan kauhottua kuppiin, mutta se ei vain pysy siellä?