Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevaisuuden kauhukuvat

Vierailija
22.10.2014 |

Koulujen pelkään olevan 10 vuoden päästä nuorten säilytyslaitoksia Ruotsin malliin. Ghettoutuneet nuoret kuuntelevat musiikkia takit päällä ja opettamisesta ei tule mitään. Oho, tätähän on jo tänä päivänä! Kännykkä korvaa ihmiskontaktit, ja koulu muuttuu opiskelupaikasta ilmaiseksi oleilupaikaksi. Samalla halu opettajaksi katoaa ja ammatista tulee ohikulkupaikka. Miten voisitte vakuuttaa minut, että olen väärässä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pelkään ihmisten piittaamattomuutta, itsekkyyttä, sitä minäminäminä-asennetta. Kaikki tänne heti nyt, minulle. Ei auteta hädässä olevia, ei piitata toisten tunteista. Se on minun kauhukuvani, varsinkin kun on omia pieniä lapsia. (Ja sori, en pahemmin vastannut kysymykseesi).

Vierailija
2/2 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:21"]Minä taas pelkään ihmisten piittaamattomuutta, itsekkyyttä, sitä minäminäminä-asennetta. Kaikki tänne heti nyt, minulle. Ei auteta hädässä olevia, ei piitata toisten tunteista. Se on minun kauhukuvani, varsinkin kun on omia pieniä lapsia. (Ja sori, en pahemmin vastannut kysymykseesi).
[/quote]Olen myös tuosta samaa mieltä. Monet inhimilliset perusasiat on hukassa: tervehtiminen, silmiin katsominen, kiittäminen, kaikenkaikkiaan kanssakäymisen alkeetkin monilla hukassa. Miten kohdellaan vanhaa ihmistä? Miten autetaan pyyteettömästi vaikeuksissa olevaa jne? Tämä maa on menossa päin helvettiä. Ääriliikkeet kasvavat varmasti: natsit, islamistit jne, väkivalta ja terrori lisääntyy kun näköalattomuus kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla