Kokemuksia oxynorm lääkityksestä
Onko kenelläkään kokemuksia/ tietoa Oxynorm lääkityksestä? Itsellä selkäkipuun 1-4 tabl 5 Mg / vrk.
Sivuoireet?
Kommentit (47)
Eipä muuta kokemusta kuin kaksi piikkiä synnytyksessä. Oksensin, mutta muuten tuli hyvä olo.
Pidä huoli ettet saa ummetusta sivuvaikutuksena.
Hyvä 2 :D. Mahtavaa kuulla muultakin ihmiseltä joka tietää mitä lääkärit puhuu opioideista. Ne puhuu paskaa. Opioidit kunniaan, psyk/epilepsia lääkkeet syvälle vittuun!
Selkäsärkyyn auttoi hyvin. Mutta valitettavasti lyhyeen jäi käyttö, oksensin sen verran että ei tee mieli enää kokeilla. Pysyn noissa miedommissa jatkossa jos tarve tulee.
Minä olen saanut kerran leikkauskipuun. En suostu ottamaan toiste, ihan hirveä olo tuli.
Sairaalassa pantiin tippaan. Hyvä lääke! Kotiin harvemmin kirjoitetaan reseptiä.
Sain lääkettä allogeenista kantasolusiirtoa seuranneisiin raastaviin jalkakipuihin. Kestin lääkkeen käytön, vaikka reagoin yleensä huonosti kipulääkkeisiin. Lopetin lääkkeen ottamisen, kun jalkasärky helpotti.
Yhdeksäs lisää: käytin lääkettä ollessani sairaalahoidossa ja kotona muutaman kuukauden ajan. Ei ongelmia eroonpääsyssä.
Kertokaa te jtkv käyttäjät..? Miten auttaa mikä annostus
Vierailija kirjoitti:
Sairaalassa pantiin tippaan. Hyvä lääke! Kotiin harvemmin kirjoitetaan reseptiä.
Joo, yhden syöpäpotilaan tiedän jolle kirjoitettiin kotikäyttöön. Lääkäreillä niin hysteerinen riippuvuuden pelko.
Huvittaa ja ärsyttää tuo riippuvuus-höpötys. Kun miedommastakin opioidista saan rajua oksentelua. En todellakaan nautintoa enkä sellaista hae. Kohta menossa isoon leikkaukseen jonka jälkeen kyseistä lääkettä saatetaan määrätä osastolla. Pelottaa ehtiikö auttaa ennen kuin tulee ulos, jos siis tabletin antavat.
Leikkauksen jälkeen sain sairaalassa muutaman päivän ajan ja auttoi, vei kivut hyvin pois. Olo oli varsin mukava koko ajan, pienessä lääkehuurussa ei haitannut mikään 😂 Sinänsä en ihmettele jos lääkärit on sen kanssa tarkkoja mutta vähän silti ihmettelin kun vielä vuoden päästä ihan toisesta asiasta lääkärissä ollessa pidettiin kunnon kuulustelu että miksi olen sitä syönyt ja onko mulla niitä vielä käytössä. Vaikka näki kyllä koneelta syyn ja ajankohdan ja ettei sitä ole saanut enää kotiin reseptillä.
Ei haittoja. Isoilla annoksilla iv/im euforia. Ei auta kovaan kipuun.
Tablettimuotoisesta ei kokemusta. Nestemäisestä kylläkin. Ruiskulla suuhun annettiin hermokipuun ennen leikkausta ja kerran leikkauksen jälkeen. Vuorokausi piti olla ilman et pääsi kotiin. Ei ongelmaa sen suhteen. Kipuun auttoi ja tuli todella rauhallinen olo.
Tekee mieli halata kadulla vastaantulevia, vaikka normaalisti kärsin sosiaalisesta ahdistuksesta.
Hyvä on, oon käyttänyt jo vuosia.
Kivun vei, kun tajukin lähti. Kun alkoi taas heräilemään, niin kivut taas läsnä pikku hiljaa voimistuen.
Ne käyvät kaupaksi Oxycontteja edullisemmalla hinnalla, lisäksi nuo sinun saamasi eivät taida liukua pellillä kovin hyvin. Rehellinen vastaus on se, että jos voit jollain keinolla välttää syömästä noita niin vältä. Koukuttavuus on sama kuin heroiinissa.
Kannattaa apteekkissa asioidessa kirjoittaa kyseisen lääkkeen nimi paperille ja ojentaa se farmaseutille, kun hankkii sitä lisää. Tampereella ainakin narkit oli jossain vaiheessa kytiksellä kuuloetäisyyden päässä reseptiasioimtopisteestä ja kun haluttuja lääkkeitä ostanut henkilö poistui apteekista, narkit lähti seuraamaan ja lääkkeitä anastamaan.
Täältä tuskin kannattaa kysyä, sinulle kerrotaan vain että jäät koukkuun heti ensimmäisestä pilleristä ja pian olet ojan pohjalla narkkarina. Ja palstamamma itse ei tuollaisiin HUUMEISIIN koskisi, vaikka pää olisi kainalossa niin panadolilla pärjättäisi.