Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit vanhempana, jos saisit tietää alaikäisen tyttäresi pyörittelevän samanaikaisesti useampaakin poikaystävää?

Vierailija
11.09.2021 |

Katastrofi vai ei?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Tää on trolli. En jaksa edes lukea vastauksia.

Vierailija
22/27 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuuluu tuohon ikään että kokeillaan vähän useampien kanssa miltä tuntuu. Osaa tehdä sitten valistuneemman ratkaisun. Itselläkin pyöri välillä kolme kumppania samaan aikaan ja heilläkin ainakin kahdella oli myös muita, mutten saanut mitään traumoja enkä tauteja kun käytettiin ehkäisyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensin alkuun selvittäisin osaako ne pojat alkuunkaan panna kunnolla. Jos läpäisee äityli testin, niin voivat yhtyä tyttäreen.

Vierailija
24/27 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varottaisin tyttöä ja pyytäisin lopettamaan huonon käytöksen heti! En tiedä kertoisinko itsestäni, vaikka tämä sattuikin minulle vai käyttäisinkö nimitystä että äidin ystävälle sattui.. Mutta kertoisin suoraan että minkälaiseen huonoon maineeseen ja kiusaamiseen se voi johtaa. Että miten raakamaisia ihmiset osaakaan olla. Kertoisin että tyttöä haukuttiin koko ylä-aste aika h-nimikkeellä, naurettiin ja mulkoiltiin aina kun hän meni ohi, keksittiin perättömiä juoruja, uhkailtiin väkivallalla mm. työntää pää vessanpönttöön, kerran lyötiin niin että muut nauroi ja taputti ympärillä, kirjoitettiin kirjaston vessan seinään että tämä tyttö on h... Mutta en usko että tyttö koskaan käyttäytyisi näin, koska meillä saa sopivasti rajoja ja rakkautta, tervehenkinen perhe. Itseltäni puuttui nämä kun äiti mielisairas, isä alkoholisti, kotona usein riitaa, minulla ei rajoja, kun olin 3-vuotias äiti uhkasi polttaa minut ja isäni saunaan, kun olin 8-vuotias äiti löi välioven lasin rikki niin että kädet aivan veressä ja vollotti aukesko valtimo, isä käytti äitiäni kohtaan usein henkistä väkivaltaa joka alkoi jo silloin kun äitini odotti minua ja vatsa alkoi kasvaa niin iski muille naisille silmää.

Vierailija
25/27 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä om poikaystäviä ja poikaystäviä. Ei varmaankaan ole kovin vakavaa kenenkään kanssa, niin ihan voi kaveerata useammankin pojan kanssa. Ongelma tulee, jos useampi luulee olevansa tytön teinirakkaus.

Vierailija
26/27 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseen deittailukulttuuriin kuuluu useamman tapailu samaan aikaan. Tapailusuhde muuttuu parisuhteeksi vasta, kun siitä sovitaan. Mistä ihmeestä tämä tytön paheksunta?

Vierailija
27/27 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin seksivalistusta eli kertoisin raskauden ja sukupuolitautien ehkäisystä. Auttaisin sopivan ehkäisyn hankkimisessa esim. kustantamalla gynekäynnin ja ostamalla kortsuja. Antaisin myös eettistä kasvatusta eli sanoisin, että yksi jätkä kerrallaan. Pettäminen ei ole moraalisesti oikein eli ero edellisestä ennen uutta. Muuten en kyllä moralisoisi. Itsekin olen nuorena tapaillut poikia, mutta pitänyt nämä asiat aina mielessäni. Kannustaisin myösvetsimään pysyvää parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän