Apua, mitä helvettiä, oon raskaana!!!
Oon siis 16-vuotias amista käyvä tyttö. Mulla on ollut pahoinvointia ja vatsan aristelua usein. No, mut ohjattiin sitte lääkäriin ja sieltä ultrattavaks. Ja arvatkaa vaan järkytyinkö, kun se tyyppi sano että oon raskaana!! No, kotona tein sitte raskaustestin, joka oli positiivinen. Mutta oudon tästä tekee se, että oon neitsyt...
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:54"]Horoskooppimerkkisi?
[/quote]
Myös neitsyt. t. Alottaja
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:53"]Onko etunimesi Maria?
[/quote]
Marie. Miten se tähän liittyy? t. Alottaja
[/quote]
jos tulee poika niin anna nimeksi Jeesus
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:53"]Onko etunimesi Maria? [/quote] Marie. Miten se tähän liittyy? t. Alottaja
[/quote]
No etsi joku Jooseppi sitten sijaiseksi, Jumala ei oikein ota vastuuta ennen kuin lapsi kasvaa aikuiseksi.
Tuliko tämä tosiaan yllätyksenä? Kun harrastaa seksiä, voi tulla raskaaksi.
Varaa aika neuvolaan/ terveydenhoitajalle ja käy keskustelemassa tilanteestasi. Olisi hyvä, jos puhuisit asiat selväksi myös vanhempiesi kanssa.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:54"]Horoskooppimerkkisi? [/quote] Myös neitsyt. t. Alottaja
[/quote]
Niin kyllähän neitsyet savat lapsia siinä missä leijonat, ravut, kaksoset, skorpionit jne.
Miten voi olla niin ettei muka huomaisi jos on lirahtanut spermaa vaginaan? Ei sellaista voi olla huomaamatta ja vahingossa sellaista ei todellakaan tapahdu!
Sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi Neitsyt Mariasta..näinhän se.
Ap:lle annan kouluarvosanan 8,5. Ihan hauska, harmittaa etten itse kysynyt horoskooppia ennen kuin aloin raamattua vetää mukaan.
Jos sä oot sitten impi ja tää juttu on totta, niin lienet maannut sammuneena taannoin ja sua on käytetty hyväksi?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:01"]Jos sä oot sitten impi ja tää juttu on totta, niin lienet maannut sammuneena taannoin ja sua on käytetty hyväksi?
[/quote]
Lupaan, että on totta! Oon ihan paniikissa!! Ja joo oon ollu sammuneena joskus kuukaus sitte bileissä, onko näin voinu käydä?! t. Alottaja
Niin, tottahan ap tietää että myös suikkiin ottamalla voi tulla raskaaksi?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:03"]Niin, tottahan ap tietää että myös suikkiin ottamalla voi tulla raskaaksi?
[/quote]
Mitä?!? Voiko!!! t. Alottaja
Sanoko ultraaja kuinka pitkällä olet?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:01"]Jos sä oot sitten impi ja tää juttu on totta, niin lienet maannut sammuneena taannoin ja sua on käytetty hyväksi?
[/quote] itse pidin tätä heti provona, ei tullutkaan tuollainen mieleen. Tosiaan jos juttu olisi totta, niin eihän siinä muita vaihtoehtoja ole.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:05"]Sanoko ultraaja kuinka pitkällä olet?
[/quote]
5 ja puol viikkoa. t. Alottaja
Niin ja myös anaaliseksistä VOI tulla raskaaksi. Mistä meille muuten tulis insinöörejä?
Niin ja myös anaaliseksistä VOI tulla raskaaksi. Mistä meille muuten tulis insinöörejä?
Miksi sitä kaikkein pyhintä ei voi suojella hieman paremmin?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 17:53"]Onko etunimesi Maria?
[/quote]
Marie. Miten se tähän liittyy? t. Alottaja