Apua, mitä helvettiä, oon raskaana!!!
Oon siis 16-vuotias amista käyvä tyttö. Mulla on ollut pahoinvointia ja vatsan aristelua usein. No, mut ohjattiin sitte lääkäriin ja sieltä ultrattavaks. Ja arvatkaa vaan järkytyinkö, kun se tyyppi sano että oon raskaana!! No, kotona tein sitte raskaustestin, joka oli positiivinen. Mutta oudon tästä tekee se, että oon neitsyt...
Kommentit (51)
Sitähän sanotaan että amiksilla on heikot seksuaali- sekä yleisterveystiedot. No nyt opetetaan: kun mies työntää erektiossa olevan peniksensä naisen emättimen ja liikuttaa sitä toistuvasti edestakaisin, tästä seuraa yleensä miehen siemensyöksy, ja jos nainen on ollut osana tätä suoritusta sanotaan ettei hän ole enää neitsyt. Jos olet raskaana on tämä suoritus sinulle tuttu ja ei, et ole enää neitsyt.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:06"]
Niin ja myös anaaliseksistä VOI tulla raskaaksi. Mistä meille muuten tulis insinöörejä?
[/quote]
anaaliseksistä tulee ruskeita lapsia
Kyllähän sitä voi tulla jo siitä, että pesee miehen kalsarit omiensa kanssa
Hei tyttö! Jos oot ollu sammuneena bileis niin joku poikahan on voinu käyttää sua hyväks ja pannu sua ku oot ollu täysin tietämättömässä tilassa. Niin voi käydä jos juo ja sammuu! Oikeesti!
Myös saunan lauteilta ja wc:n rinkulasta voi tulla raskaaksi. Varmaan jommasta kummasta on tullut.
Ok