Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi karkasi päiväkodista. APUA!

Vierailija
11.08.2008 |

ymmärrän kyllä, että toivovat vanhempien keskustelevan asiasta lapsen kanssa kotona mutta kyllä mielestäni päiväkodin tehtävä on pitää lapset aidan sisäpuolella ja valvoa, että niin tosiaan tapahtuu....

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en kyllä ymmärrä, et joku menee ja soittaa lehdelle, et oma lapsi karkas"

tarhasta.

Pikkasta julkisuuden hakemista.

Tapahtunutta en muista mutta liekö siinä haukuttu henkilökunta ja omaa lasta paijattu päähän vaikka itse karkasi.

Ne lapset kyllä karkaa joskus eikä tarvitse olla mitään suurempia ongelmia edes kotona! Ei ne paljon kuule mieti siinä hetkessä, että mitäköhän tästä seuraa. Ettekö te ihmiset tajua? Pitääkö rautalangasta vääntää, k o l m e v u o t i a s!

Vierailija
42/44 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkasi kotoa sillä aikaa, kun olin pyykkitupaa varaamassa (olin n.2minuuttia poissa). Poika on ennenkin ollut kotona sillä aikaa, kun ei halua tulla mukaan. Jäi nyt pelaamaan pleikkaria, mutta oli unohtanut missä olen. Naapuri oli ikkunasta nähnyt, että lähti isolle tielle päin itkien äitiä huutaen, mutta ei ehtinyt perään. Juoksin täysillä paniikissa kaupan luo (n.700m) asti huudellen poikaa. Juoksin takaisin, kun ajattelin että jos on tullut pihalle takaisin. Olin jo soittamassa poliisille, kun joku mies toi autolla pojan pihalle (poika oli onneksi osannut neuvoa tien kotiin). Oli ollut jo 1,5km päässä KehäIII:n ylittävällä sillalla sukkasilteen. Oli ilmeisesti menossa toiseen kotiinsa, kun asuu siellä puolet ajasta. Onneksi ei jäänyt auton alle tai jotain muuta kamalaa sattunut. Olin kyllä aika shokissa. Yritin keskustella pojan kanssa, mutta ei halunnut puhua asiasta. Tulemme tästä kyllä juttelemaan ja en kyllä jätä ainakaan pariin vuoteen yksin. Oli kyllä kauhea tunne, kun ajatteli että jos jäänyt autona alle tai joku siepannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tuo 120 cm, ja 5-vuotias kuopus kiipeää halutessaan sen yli kuin pieni apina, koska se on verkkoaitaa, jonka silmukoihin saa hyvin kengän. Koskaan ei ole pk:n aikana karannut, vaan kiipeää vain vapaa-aikana.

Aidat ovat tärkeitä, mutta suurempi turvallisuusriski on aikuisten auki jättämät portit...

Vierailija
44/44 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten, että ryhmisten pihoilla ei tarvitse olla aitaa ollenkaan?! Ainakaan Espoossa...

Tiedän monen lapsen karanneen tämän ryhmiksen pihasta kun ei siinä ole aitaa ollenkaan ja kun kyselin hoitajilta miten saavat ulkoilla ilman aidattua pihaa, kertoivat ettei ryhmiksiä koske samat säännöt. Ja kuitenkin tässä ryhmiksessä pääsääntöisesti vain ihan pikkusia hoidossa..

Mitenköhän tämä on mahdollista? Onko kenelläkään tietoa enemmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän