Yksin kotona mitähän tekisi?
40-vuotias 3 lapsen äiti pitkästä aikaa aivan yksin kotona huomisiltaan saakka. Mitähän sitä tekisi? Siivota en ainakaan meinaa.
Kommentit (20)
Mikä olisi hyvä leffa? Joku mistä tulee hyvä mieli, ei mitään synkkää
Oikeasti haluaisin juoda viiniä ja keskustella jonkun kanssa pitkälle yöhön
Hommaa joku viriili sängynlämmittäjä.
Katso vaikka "meidän täytyy puhua kevinistä"
Ei meillä ole tapetteja, maalatut seinäpinnat
Vierailija kirjoitti:
Hommaa joku viriili sängynlämmittäjä.
Oma mies on kyllä todella kuuma, mutta olisihan noita muutama tyyppi, joille jos laittaisi viestiä niin olisivat viivana täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole tapetteja, maalatut seinäpinnat
Eli täydellinen alusta tapetille.
Itse taasen äsken sanoin oikein ääneen, että ihana olla omassa kodissa ihan yksin. Omissa oloaan arvostaa taas, kun hoiti neljää pikkulasta pari vuorokautta. Hitto, mitä hulinaa. Korvat soi vieläkin.
Nyt lasi pari valkkaria ja sitten unten maille hyvän kirjan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
puhelinseksiä?
Kenen kanssa?
Mä kävisin kävelylenkillä. Sit saunaan rötköttämään tai vaahtokylpyyn. Lasi valkkaria nätistä lasista ja poppareita ja karkkia tai juustoja ja rypäleitä ja hyvän mielen leffa pyörimään. Kenties vielä toinenkin lasi viiniä.
Sit hyvä-äänisen lukijan lukema äänikirja päälle ja nukkumaan.
Ideoita joista voi valita, ei ole pakko ottaa mitään. Kävely ulkona, lukeminen, hyvät videot, meditaatiomusiikki, sauna tai suihku voi rentouttaa, lämmin peitto ja tyyny, sohva, käynti jossain kivassa paikassa, Prismassa hyllyjen välissä hengailu ja tuotteiden tuijottaminen, soitto kaverille, käynti rannalla näkee maisemia, kirjoittaminen esim. kivoja suunnitelmia tai unelmia, piirtäminen ja maalaaminen, kahvila tai putiikki jos on auki, lempipizza ja juoma, omat harrastukset mistä pidät, karttojen katsominen, kielen oppiminen, idealistan kirjoittaminen, hyllyn järjestäminen, venyttely, kokkaus itselle joku hyvä jälkiruoka tai kaupasta, jalkahieronta, kasvonaamio, bisnesidean luominen joka on yksinkertainen ja helppoa, tietokirjan selailu, sisustaminen, jos viihdyt muiden aikuisten seurassa enemmän kuin itsekseen niin sinne. On parempi että keksit itse, koska voi olla että pidätkin koneiden korjauksesta tai muusta joita tässä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Itse taasen äsken sanoin oikein ääneen, että ihana olla omassa kodissa ihan yksin. Omissa oloaan arvostaa taas, kun hoiti neljää pikkulasta pari vuorokautta. Hitto, mitä hulinaa. Korvat soi vieläkin.
Jätä valkkari väliin, niin saatat pystyä lukemaan sitä kirjaa sen sijaan, että nukkuisit sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä valkkari väliin, niin saatat pystyä lukemaan sitä kirjaa sen sijaan, että nukkuisit sen kanssa.
Näin olisi viisainta toimia. Kirja on varattuna muillekin ja eräpäivä lähestyy. Pitäisi keritä lukea.
Itse käyttäisin tuon ajan mahdollisimman mukavasti. Katselisin kaikessa rauhassa mieliohjelmiani tai kuuntelisin kerrankin musiikkia kenenkään keskeyttämättä. Vauvapalstalla en aikaani viettäisi.
Ansoita asunto siltä varalta että tulee murtovarkaita