Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milja Amalia vai Milja Olivia? :)

Vierailija
26.09.2014 |

Otsikko

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja Onerva

Vierailija
2/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ihan nättejä, mutta tässä yks näkökulma: mun nimi on muotoa milja amalia, eli nimien välissä sama kirjain. On ärsyttävää, kun sanoo ne yhteen, niin siitä tulee miljaamalia. Tai sit täytyy pitää sellanen luonnoton väli siinä. Melkosen mitättömän pieni juttu,harvoinpa niitä tulee pötköön sanottua, mutta sellanen näkökulma kuitenkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja Olivia on parempi.

Vierailija
4/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja Amalia on kiva nimi, itse tykkään Amaliasta ja tykkään myös, että toinen nimi alkaa sillä kirjaimella mihin toinen päättyy.

Vierailija
5/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että Milja Olivia. Mummoni nimi oli Milja ja hän aina haukkui nimeään. En tiedä miksi koska on nätti nimi.

Vierailija
6/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin Milja Mariele/Maria/Mariella

Vierailija
7/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja Olivia är bättre

Vierailija
8/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja Olivia kuulostaa kivalta :)

Vierailija
9/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja Olivia is better!

Vierailija
10/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi ihmiset sanoo että Olivia on kulunut nimi?
Minä en tunne yhtään! Toisin kuin Amanda on joka toisella lapsella etunimi tai vähintään toinen nimi.

Vierailija
11/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:12"]

Etunimeen ei sovi kumpikaan vaihtoehto. Milja on ihana, kaunis nimi, Olivia niiiiiin kulunut ja Amalia ei vain istu Miljan kanssa.

[/quote]

MILMA on parempi kuin MILJA

Vierailija
12/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja kuulosta ärrävikaisen Mirjalta. Kaikki osaavat sen ainakin lausua.

Amaliasta "Amalia armas, kotikylän impi, käsillänsä käveli ja heiniä söi." Ei sitä kukaan muu onneksi osaa.

Tulee vielä mieleen eri maiden rantapoikien hurmaajattarista käytetty Sika-Amalia-nimitys. Ei se haittaa.

Olivia on kuin joku öljy tai margariini, mutta mitä siitä.

Hienoja nimiä! Kyllä sä niistä jonkun hyvän yhdistelmän keksit. ja täällä on paljin hyviä vinkkejä.

Vierailija
13/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat kivoja nimiä sinänsä, mutta minusta kumpikaan toinen nimi ei sovi etunimen pariksi. Milja + joku muu toinen nimi olisi siis valintani, joku sellainen toinen nimi joka ei lopu -ia. Sillä Miljahan on suomalainen muoto Emiliasta, niin se tuntuu vähän hassulta yhdistettynä Oliviaan tai Amaliaan. Emilia, Olivia, Amalia ovat samassa muodossa, Miljan kanssa taas sopii joku muu nimi joka on myöskin suomalaisessa muodossa :)

Vierailija
14/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja on ihana, mutta en tykkää kummastakaan tokasta nimestä, sorry. Ehkä Olivia astetta parempi kuitenkin.

Vierailija
15/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:05"]

Milja on ihana, mutta en tykkää kummastakaan tokasta nimestä, sorry. Ehkä Olivia astetta parempi kuitenkin.

[/quote] Joo, eihän siinä mitään. Jokaisella on oma makunsa joten en siis ottanut mitenkään itseeni :D. Ap

Vierailija
16/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja amalia onsointuvampi

Vierailija
17/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin ovat ihan nättejä, mutta jostain syystä vierastan nimiyhdistelmiä, joissa ensimmäinen loppuu samaan kirjaimeen kuin toinen alkaa ("miljaa malia"). Sen perusteella valitsisin näistä kahdesta Milja Olivian.

Vierailija
18/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milja Olivia

Vierailija
19/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimeen ei sovi kumpikaan vaihtoehto. Milja on ihana, kaunis nimi, Olivia niiiiiin kulunut ja Amalia ei vain istu Miljan kanssa.

Vierailija
20/29 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:08"]

Kummatkin ovat ihan nättejä, mutta jostain syystä vierastan nimiyhdistelmiä, joissa ensimmäinen loppuu samaan kirjaimeen kuin toinen alkaa ("miljaa malia"). Sen perusteella valitsisin näistä kahdesta Milja Olivian.

[/quote] Hyvä pointti, olen miettinyt itsekkin ihan samaa. Kuitenkin olen jotenkin tykästynyt tuohon Amalia nimeen, mutta se taitaa vaatia väliin jonkun toisen nimen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi