Olen lyhyt H vartaloinen nuori nainen
Ja minulla on pienet rinnat. Haluatko kenties kysyä jotain?
Kommentit (33)
Panisin. Pillu on kuitenkin kunnossa? :D
Haittaako asia sinua? Olet varmasti oikein siro ja nätti. Itse olen 20 senttiä pidempi kunnon tiimalasivartalolla, on muuten iso olo.. :D
Reeniä horo. t. entinen H, nykyinen X 2v (koti)reenaamisen ansiosta, 163cm 55kg -> 50kg vyötärö 74cm -> 58cm
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:04"]
[/quote]
Oletko tyytyväinen itseesi?
Jos olet hyvä, jos et niin voin sanoa, että vartalo ei tee ihmistä vaan persoona. Liikkeet eleet ja ilmeet ovat tärkeämpiä kuin koko ja muoto. T: ukkeli.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 15:24"]Et sä mikään lyhyet edes ole!!!! T: 153 cm h-vartaloinen nainen
[/quote] Voi, kohtalotoveri :')
Ap
Mä en ole tajunnut olevani lyhyt kun olen 164 cm:)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 18:38"]Mä en ole tajunnut olevani lyhyt kun olen 164 cm:)
[/quote] En minäkään omasta mielestäni, mutta av-mammojen mielestä kyllä :D
Ap
Ja mua tituleerataan aina pitkäksi, oon 167. Eli keskimittainen on 165 cm eikä yhtään alle tai ylle :D
Vastaa sit kysymykseen, paljnko vyötärösi leveys on ja paljonko lantio. Mikään muu ei kiinnosta.
Ajattelin siis tehdä tästä keskustelun kun "pikkulapsivartaloisista" naisista on täällä puhuttu viimeaikoina paljon..
Ap
Mitkä ovat strategiset mittasi?
Onko sinulla itsetunto-ongelmia tästä H-mallisesta kehosta?
Onko vaatteiden istuvuudessa ongelmia?
Thigh gap vai ei?
Paino? (yritän hahmottaa, että millainen olet fyysisesti, kun kerran halusit asiasta keskustella)
Varoituksen sanaksi voin kertoa H-vartaloni muuttuneen omenaksi lihomisen myötä. Tissit pyysivät pieninä mutta maha ei näytä lopettavan kasvuaan. T. Vaihdevuosinainen
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:25"]Mikä on H vartalo?
[/quote] Muodoton ja suora, "tuubi".
Ap
Noniin. Ja kohta tulee joku huutamaan kuinka lapselta näytät. Etenkin, jos sinulta löytyy vielä posliini.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:04"]
[/quote]
Oletko tyytyväinen itseesi?
Jos olet hyvä, jos et niin voin sanoa, että vartalo ei tee ihmistä vaan persoona. Liikkeet eleet ja ilmeet ovat tärkeämpiä kuin koko ja muoto. T: ukkeli.
[/quote] Olen tyytyväinen :)
Ap