Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole enää toimeentulotuella, mutta jäänyt pelko että joku syynää tilinauhani

Vierailija
11.09.2021 |

Esim jos käy Alkossa niin miettii, että olisiko pitänyt käteisellä maksaa, tai jos on tilannut ruokaa niin miettii että jos joku näkis tän tuhlauksen niin tulisiko palautetta tuhlauksesta. Tiedän, että toimeentulotuella saa käyttää ne rahansa mihin haluaa, se vaan että jos hakee esimerkiksi täydentävää, niin periaatteessa on mahdollista että tutkitaan niitä viimeaikaisia tilitapahtumia. Eli siltä varalta jos joutuu pyytämään jotain ylimääräistä, niin kannattaisi olla "puhtaat jäljet".

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun toimeentulotukea haettiin kunnalta, niin menoja saatettiin syynätä hyvinkin tarkasti, ja palautetta kyllä sai, jos rahaa oli mennyt vääriin kohteisiin. Tällaista olen ainakin kuullut.

Vierailija
2/3 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan syynata... sulla voi olla identiteettivarkaita eli et edes näe oikeaa tilitilannettasi, jolta maksetaan sinulle sekä työkkärikorvausta, sossurahaa tai palkkaa ties kuinka monelle... välillä en pääse tililleni ollenkaan maksamaan esimerkiksi puhelinlaskua jota ei voi vahvistaa, mutta pitäisi vahvistaa jotain laskuja joista en edes tiedä mitä ne voisivat olla... Joku jep jep interpolin isoveli siellä sun tilillä seikkailee ja tarkkailee koko elämään... ja jos katsot taivaalle niin ei siellä mikään Jerusalemin tähti loista että kohta tulee adventti ja joulu seuraa tähteä jo on aika lähteä vaan siellä se vakoilee sua... ja mullakin loistaa pihalamput niin perkeleesti että en kestä... epäilen, että ne vetään multa sähköt yhdestä lampusta... ja jos mä liikun kämpässä tai pihalla tapahtuu jotain epäilyttävää niin nämä taivaan liian kirkkaat lamput nappaa kuvan ja sitten seuraa... NYT EI EDES MIELIKUVITUS RIITÄ KEKSIMÄÄN MITÄ KAIKKEA VOI OLLA MENEILLÄÄN...

Löydätkö radiosta tai puhelimesta Radio Suomi -kanavan... Pidä päällä... jos vaikka telkkari pimenee tai sähköt menee... kaikki on nyt mahdollista kun ei voi tietää mitä täällä on meneillään...

Oikein hyvää WTC 9/11 päivää vuonna 2021... YÖ = päivä = ????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä elämänvaiheissa kun olen tarvinnut tukia joita saadakseen tarvitsee toimittaa tiliote on minulla ollut sata suurempaa ongelmaa ja pelonkohdetta kuin se että joku syynäisi tiliotettani ja päivittelisi rahankäyttöäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi