Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maisatorpan lapsen upea lastenhuone esitelty

Vierailija
11.09.2021 |

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein on sievä vauvanhuone, kelpaisi mulle.

Vierailija
22/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylitön kuinka ollakaan

Just yhtä tyylitön kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olisi nähdä millaiset huushollit näillä haukkujilla on. Tietysti vain parhaimmalla maulla ja tyylillä sisustetut korkealuokkaiset laatukodit vissiin kun on varaa arvostella.

Vierailija
24/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, sisustanut oman (ja Mikon) mielen mukaan. Eikö ole hassua, ettei ole sisustanut kuten me haluttaisiin hänen sisustavan.

Mehän aina sisustamme oman kotimme niin kuin naapurin (te haukkujat) vitttummaiset a. kat käskee.

Ootte te ak at saa tana n tyhmää sakkia!

Ei voi muuta sanoa.

Kateus on kauheaa katsottavaa.

Vierailija
25/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Word. Itse asuvat ties missä mörskissä. Maisan kodissa on tyyliä. Ja joka muuta väittää on vain sielullisesti vääristynyt. Katteenpasha, kuten meillä päin Tornioossa torettas.

Vierailija
26/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno on koti. Itse en ole kirpputori tyylin ystävä muutenkaan.

Vierailija
27/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävän näköistä,aneemisen näköinen.

Vierailija
28/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuvat ja tuli tunne, että tuolla en viihtyisi, kylmän ja kalsean oloinen omaan makuun. En kyllä pysty kuvittelemaan yhtään miestäkään tuonne asumaan. Mutta jos Maisan miehellä on sama sisustusmaku mitä Latvalalla, niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
29/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolasta sai sen ruman keltaisen tulostetun hymiön vauvalle. Heitin sen heti roskiin.

Vierailija
30/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on päättynyt.

Talning has endras.

Vierailija
31/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista on ja tuo vauvan sänky on suloinen. Tottakai hieman mielikuvitukseton, kun on kerätty pelkkää valkoista koko koti täyteen.

Vierailija
32/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kiva, kun saisi vauvana nukkua vanhempien kanssa samassa huoneessa. Nättiä kyllä on.

Vierailija
33/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tollanen lukaali maksaa Kirkkonummella? Aika kallis? Ei lähde alle miltsuunan??

Vierailija
34/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kiva, kun saisi vauvana nukkua vanhempien kanssa samassa huoneessa. Nättiä kyllä on.

Hyvä muisti sinulla, jos muistat missä olet nukkunut vauvana. Kyllä meillä nukkui heti viereisessä huoneessa. Kun olin väsynyt mieheni meni sinne hyssyttelemään vauvaa, jolla oli hieman koliikkia, minä sain nukkua rauhassa ja jaksoin päivän hyvin, kun mieheni piti palata taas töihin. Eikä tarvinnut sitten erikseen opettaa omaan huoneeseen.

Vierailija
35/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon kauniimpaa kuin mammojen riemunkirjavissa täyteen ahdetuissa sontaisissa mörskissä, joista ei kukaan kehtaa kuvia näyttää.

Vierailija
36/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä muisti sinulla, jos muistat missä olet nukkunut vauvana. Kyllä meillä nukkui heti viereisessä huoneessa. Kun olin väsynyt mieheni meni sinne hyssyttelemään vauvaa, jolla oli hieman koliikkia, minä sain nukkua rauhassa ja jaksoin päivän hyvin, kun mieheni piti palata taas töihin. Eikä tarvinnut sitten erikseen opettaa omaan huoneeseen.

Meillä oli sama juttu. Lapset eivät oppineet pelkäämään mitään mörköjä, kun ei koko ajan vieressä hössötetty.

Vierailija
37/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tollanen lukaali maksaa Kirkkonummella? Aika kallis? Ei lähde alle miltsuunan??

No kyllä lähtee alle millillä, ellei ole maksanut tolkutonta ylihintaa.

Vierailija
38/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavan vaaleata kaikki.

Ei kyllä mitään tyyliä....

Vierailija
39/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppa on ihana. Palstan YH-äidit, ottakaa Maisasta mallia miltä äidin tulee näyttää. Äitiyden ei tarvitse tarkoittaa pieruverkkareita ja tyylitajuttomuutta.

Vierailija
40/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä lähtee alle millillä, ellei ole maksanut tolkutonta ylihintaa.

Luin jostain et olis maksanut jotain 600.000.€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä