Maisatorpan lapsen upea lastenhuone esitelty
Mutta missä on värit missä on värit
https://www.como.fi/uutiset/maisa-torppa-sisusti-vauvansa-huoneen-tyyli…
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Tyylitön kuinka ollakaan
Just yhtä tyylitön kuin sinä.
Kiva olisi nähdä millaiset huushollit näillä haukkujilla on. Tietysti vain parhaimmalla maulla ja tyylillä sisustetut korkealuokkaiset laatukodit vissiin kun on varaa arvostella.
Jännä, sisustanut oman (ja Mikon) mielen mukaan. Eikö ole hassua, ettei ole sisustanut kuten me haluttaisiin hänen sisustavan.
Mehän aina sisustamme oman kotimme niin kuin naapurin (te haukkujat) vitttummaiset a. kat käskee.
Ootte te ak at saa tana n tyhmää sakkia!
Ei voi muuta sanoa.
Kateus on kauheaa katsottavaa.
Tämä! Word. Itse asuvat ties missä mörskissä. Maisan kodissa on tyyliä. Ja joka muuta väittää on vain sielullisesti vääristynyt. Katteenpasha, kuten meillä päin Tornioossa torettas.
Hieno on koti. Itse en ole kirpputori tyylin ystävä muutenkaan.
Aivan järkyttävän näköistä,aneemisen näköinen.
Katsoin kuvat ja tuli tunne, että tuolla en viihtyisi, kylmän ja kalsean oloinen omaan makuun. En kyllä pysty kuvittelemaan yhtään miestäkään tuonne asumaan. Mutta jos Maisan miehellä on sama sisustusmaku mitä Latvalalla, niin mikäs siinä sitten.
Neuvolasta sai sen ruman keltaisen tulostetun hymiön vauvalle. Heitin sen heti roskiin.
Keskustelu on päättynyt.
Talning has endras.
Kaunista on ja tuo vauvan sänky on suloinen. Tottakai hieman mielikuvitukseton, kun on kerätty pelkkää valkoista koko koti täyteen.
Olisihan se kiva, kun saisi vauvana nukkua vanhempien kanssa samassa huoneessa. Nättiä kyllä on.
Paljonko tollanen lukaali maksaa Kirkkonummella? Aika kallis? Ei lähde alle miltsuunan??
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se kiva, kun saisi vauvana nukkua vanhempien kanssa samassa huoneessa. Nättiä kyllä on.
Hyvä muisti sinulla, jos muistat missä olet nukkunut vauvana. Kyllä meillä nukkui heti viereisessä huoneessa. Kun olin väsynyt mieheni meni sinne hyssyttelemään vauvaa, jolla oli hieman koliikkia, minä sain nukkua rauhassa ja jaksoin päivän hyvin, kun mieheni piti palata taas töihin. Eikä tarvinnut sitten erikseen opettaa omaan huoneeseen.
On paljon kauniimpaa kuin mammojen riemunkirjavissa täyteen ahdetuissa sontaisissa mörskissä, joista ei kukaan kehtaa kuvia näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä muisti sinulla, jos muistat missä olet nukkunut vauvana. Kyllä meillä nukkui heti viereisessä huoneessa. Kun olin väsynyt mieheni meni sinne hyssyttelemään vauvaa, jolla oli hieman koliikkia, minä sain nukkua rauhassa ja jaksoin päivän hyvin, kun mieheni piti palata taas töihin. Eikä tarvinnut sitten erikseen opettaa omaan huoneeseen.
Meillä oli sama juttu. Lapset eivät oppineet pelkäämään mitään mörköjä, kun ei koko ajan vieressä hössötetty.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tollanen lukaali maksaa Kirkkonummella? Aika kallis? Ei lähde alle miltsuunan??
No kyllä lähtee alle millillä, ellei ole maksanut tolkutonta ylihintaa.
Kammottavan vaaleata kaikki.
Ei kyllä mitään tyyliä....
Maisa Torppa on ihana. Palstan YH-äidit, ottakaa Maisasta mallia miltä äidin tulee näyttää. Äitiyden ei tarvitse tarkoittaa pieruverkkareita ja tyylitajuttomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä lähtee alle millillä, ellei ole maksanut tolkutonta ylihintaa.
Luin jostain et olis maksanut jotain 600.000.€
Oikein on sievä vauvanhuone, kelpaisi mulle.