Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maisatorpan lapsen upea lastenhuone esitelty

Vierailija
11.09.2021 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kiva, kun saisi vauvana nukkua vanhempien kanssa samassa huoneessa. Nättiä kyllä on.

Hyvä muisti sinulla, jos muistat missä olet nukkunut vauvana. Kyllä meillä nukkui heti viereisessä huoneessa. Kun olin väsynyt mieheni meni sinne hyssyttelemään vauvaa, jolla oli hieman koliikkia, minä sain nukkua rauhassa ja jaksoin päivän hyvin, kun mieheni piti palata taas töihin. Eikä tarvinnut sitten erikseen opettaa omaan huoneeseen.

Meillä oli sama juttu. Lapset eivät oppineet pelkäämään mitään mörköjä, kun ei koko ajan vieressä hössötetty.

Pelkäävät varmasti yksin huoneessaan mutta eivät uskalla kertoa, koska viilet välit äitiin ja isään.

Vierailija
42/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kiva, kun saisi vauvana nukkua vanhempien kanssa samassa huoneessa. Nättiä kyllä on.

Hyvä muisti sinulla, jos muistat missä olet nukkunut vauvana. Kyllä meillä nukkui heti viereisessä huoneessa. Kun olin väsynyt mieheni meni sinne hyssyttelemään vauvaa, jolla oli hieman koliikkia, minä sain nukkua rauhassa ja jaksoin päivän hyvin, kun mieheni piti palata taas töihin. Eikä tarvinnut sitten erikseen opettaa omaan huoneeseen.

Teillä ei varmaan pidetty lasta yhtään ylimääräistä sylissäkään ikinä, koska se ei sitä myöhemmin muista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tyylikkäämpi on mun kotini kuin Maizan. Sisustussuunnittelijaakin on käytetty. On paljon valkoista, mutta myös aitoa puuta, väreinä valkoisen lisäksi harmaata ja ripaus tiilenpunaista ja okrankeltaista. Ja huonekalut laadukkaita kotimaisia merkkejä ja desinklassikoita (Artek, Muurame, Adea, Lundia), tekstiilit Woodnotesia. Aitoa taidetta ja suvun historiaa esillä.

Vierailija
44/45 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tyylikkäämpi on mun kotini kuin Maizan. Sisustussuunnittelijaakin on käytetty. On paljon valkoista, mutta myös aitoa puuta, väreinä valkoisen lisäksi harmaata ja ripaus tiilenpunaista ja okrankeltaista. Ja huonekalut laadukkaita kotimaisia merkkejä ja desinklassikoita (Artek, Muurame, Adea, Lundia), tekstiilit Woodnotesia. Aitoa taidetta ja suvun historiaa esillä.

Mee takasin lattialla olevalle patjalles haaveilemaan, huijari.

Vierailija
45/45 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän