Sen nimi jota kaipaat.. Mutta jota et saa..
Kommentit (396)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:57"]Onko täällä niinku aloittajan lisäksi viisi ihmistä jotka kaipaavat teroa pohjoisesta? :D
[/quote]
Joo ei siellä "pohjoisessa" varmaan kovin montaa tuhatta Teroa ole...
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 04:14"]
Henkka tai no nykyään toinen nimi hänellä.
[/quote]
Vaihtanut nimeään vai wtf?
[/quote] juu on vaihtanut nimeään. Uutta en viitsi kertoa, koska joku voi tunnistaa. Mutta erosimme riidoissa, vaikka taisimme olla ne oikeat toisillemme. Mutta minulla oli jo perhe enkä tiennyt kumman valitsisin. Kuitenkin valitsin perheeni. Vaikka Henkka miehellenikin sanoi rakastavansa minua.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 04:14"]
[/quote]
[/quote]
Eli romani linnakundi? Ei kuule kannata.
[/quote] ei ole romani eikä linnassa :D
Ei kannata kaivata ketään. Jos teidät olisi tarkoitettu yhteen niin olisitte yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:23"]
Tessua kaipaan.
[/quote]
Ahaa, mun mieheni kaipaa eksäänsä!
[/quote]
Mun mielestä tällaiset eläimiin ihastujat ovat outoja.
Saku. Aina ja iankaikkisesti amen!
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:33"]Minä kaipaan Teroa ;( [/quote] Toivottavasti et sentään minun miestäni! :D
[/quote]
Minulla myös Tero, asuu Pohjois-pohjanmaalla! ja meillä on vähän säpinää keskenämme mutta kumpaakin pidättelee parisuhde.
[/quote]
Nyt alkoi kiinnostamaan, minullakin säpinää teron kanssa joka pohjoispohjanmaalla asustaa ja parisuhteessa. Mikä kaupunki? Ikä? Sukunimen ensimmäinen kirjain?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 04:14"]
[/quote]
[/quote]
Eli romani linnakundi? Ei kuule kannata.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:53"]
Voi Antto minkä teit kun minulta itsesi veit. Syvästi Anttoa kaivaten PuliPirkko.
[/quote]
Turha toivo. Antto on mulla ja pysyy. T. Vaimo
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 09:53"]
Voi Antto minkä teit kun minulta itsesi veit. Syvästi Anttoa kaivaten PuliPirkko.
[/quote]
Turha toivo. Antto on mulla ja pysyy. T. Vaimo
[/quote]
Hyvä vaimo! Pidä kiinni kynsin hampain kultakimpaleesta!!!! Tsemii!!!!
Riku♥ - se oli vuosisadan rakkaustarina, kaunis ja kiihkeä. Molemmat kuitenkin tiedettiin, että arjessa ei suhteesta olisi pitemmän päälle tullut mitään. Muistelen vielä kiikkustuolissakin vanhana mummelina sitä aistillista, syvällistä ja kaunista yhteyttä joka välillämme oli. Voi sitä intohimoa, huh..
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 16:16"]
Janne.
Jouduimme erilleen olosuhteiden pakosta (muutto työn ja opiskelun takia) ja päätimme lopettaa yhteydenpidon seinään, koska etäsuhde ei olisi sopinut kummallekaan. Parin vuoden kuluttua sain häneltä humalaisen, itkuisen puhelun, joka katkesi kesken. En soittanut koskaan takaisin eikä hänkään, koska olimme sopineet, että yhteyttä ei pidetä. Se oli helpointa molemmille. Tajusin tuolloin kuitenkin, että kenties hänkin kaipaa, vaikka kuulemma oli uudessa suhteessa. Minä olen yhä sinkku, koska en vain ole löytänyt ketään lähellekään yhtä kiinnostavaa ihmistä.
Olen kuin entiset sotalesket. Rakastan kai tuota miestä loppuun asti.
[/quote]
Missäpäin vaikutat ja mistä muutit?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:47"]
Antti... Itse asiassa kaipaan kahta Anttia, enkä saa kumpaakaan. :(
[/quote]
Tuntomerkkejä?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:48"]Joonas H <3
[/quote]
mistäs päin tämä on?
Sirpa. Oi, Sirpa kylmissään.