miksi talonyhtiön äijät ei voi ottaa kenkiä pois !?
Tänään oli käynyt kun ei oltu kotona, tällä kertaa sentään ilmoittivat etukäteen viikon milloin tulevat. Himassa ootti valkoiset matot täynnä lehtiä, kuraa ja paskaa. V#tuttaa! >:(
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:47"]Meillä eivät ilmoita, soittavat kelloa ja joa ei olla kotona niin sisään vaan. Nykyää isken turvalukon kiinni ku kanssa ottaa päähän ettei ilmoiteta ajoissa/ollenkaan. Viimeksi oli vesikatkosta tullut ilmoitus edellisenä iltana yheksältä
[/quote]
Eikö tuosta voisi tehdä jo isomman luokan haloon?
Menee kuules paljon nopeammin esim pattereiden ilmaus kun ei joka kämpässä revi maihareita irti
Koiran- ja ihmisenpashka ja narkkarineulat ovat turvallisuus uhka. Siksi turvakengät sisällä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:56"]Koiran- ja ihmisenpashka ja narkkarineulat ovat turvallisuus uhka. Siksi turvakengät sisällä.
[/quote]
Olipas outo kommentti dude
Mä laittaisin vihasta mutta ymmärtäväistä sähköpostia perään pesulalaskun ja todistevalokuvien kanssa!
No ei vaan, oikeesti en jaksaisi edes antaa palautetta ja tyytyisin kiroillen siivoamaan sotkut
Kiinteistönhoitajat, huoltomiehet, ilmastointiasentajat, putkimiehet yms. yleisavaimella asuntoon tulevat pitävät kengät jalassa ihan turvallisuussyistä. Paskat, neulat jne. Vieraaseen asuntoon mennessä kun ei koskaan voi tietää mitä siellä lattioilla on.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:13"]Kiinteistönhoitajat, huoltomiehet, ilmastointiasentajat, putkimiehet yms. yleisavaimella asuntoon tulevat pitävät kengät jalassa ihan turvallisuussyistä. Paskat, neulat jne. Vieraaseen asuntoon mennessä kun ei koskaan voi tietää mitä siellä lattioilla on.
[/quote]
Ok i get it, mutta ei se silti oikeuta sotkemaan kenenkään asuntoa, right?
Meillä oli kanssa kerran matot kuivuneessa kurassa ja kaikki seinän vierus huonekalut siirretty keskelle asuntoa- joka huoneessa. Jos olisivat ilmoittaneet etukäteen että huonekalut tulee siirtää, oltsis tehty se itse helpottaaksemme tyyppien työtä. Nyt vaan otti päähän raskaan päivän jälkeen ruveta siirtelemään painavia huonekaluja ja pesemään mattoja ja lattioita
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:17"]Mitäs muuta porvooseen näin tiistai-iltana?
[/quote]
Voi jumalauta.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:17"]Mitäs muuta porvooseen näin tiistai-iltana? [/quote] Voi jumalauta.
[/quote] Elä killoole
Ok, nyt tiedän syyn. Enpäs ole osannut aatella että olis työturvallisuusriski, lähinnä pistin kiireen ja ajankäytön piikkiin. Ap
P.s. Ärsyttää silti, voisi ne kengät edes kunnolla pyyhkiä ovimattoon jos tulee suoraan kuralätäkön kautta sisälle
Itse olen alalla, mssä tehdään remontteja. Tsekkasreissulla otetaan aina, ellei talonväki toisin sano. Mutta sitten kun on remontit päällä, pitäisi ymmärtää ottaa matot pois. Mutta on joskus asunotja, joissa ei uskalla ottaa tsekkausreissullakaan, ne ovat niitä asuntoja, mihin pelottaa välillä mennäkään.
Ovi turvalukkoon ja tiukkasanainen ilmoitus huoltoon, että asuntoon ei tulla ilman oman väen läsnäoloa. Tehokkaasti pysyvät poissa myös turvalukon tai murtohälyttimen avulla. Isokokoinen äreä koira voi sekin toimia, eivät uskalla tulla varsinkaan jos olet varoittanut.
Minä laittaisin pesulalaskun perässä. Kenkiä voi käyttää mutta paikkoja ei saa sotkea. Tuossa on hyvä syy osata itse ilmata patterit ja kiristää löystyneet mutterit ja vaihtaa normaalit tiivisteet kraanoihin ja poistoputkiin. Minulla patterien ilmaus kuuluu joka syksyisiin rutiineihin kuten myös ikkunatiivisteiden tarkastus ja mahdollinen vaihto uusiin. Ei vedä ja lämpöä riittää pattereissa, ihan itte tehtynä!
No joo, meillä huoltoyhtiö pelkää enemmän minua kuin hurttaa ;)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:44"]Ovi turvalukkoon ja tiukkasanainen ilmoitus huoltoon, että asuntoon ei tulla ilman oman väen läsnäoloa. Tehokkaasti pysyvät poissa myös turvalukon tai murtohälyttimen avulla. Isokokoinen äreä koira voi sekin toimia, eivät uskalla tulla varsinkaan jos olet varoittanut.
Minä laittaisin pesulalaskun perässä. Kenkiä voi käyttää mutta paikkoja ei saa sotkea. Tuossa on hyvä syy osata itse ilmata patterit ja kiristää löystyneet mutterit ja vaihtaa normaalit tiivisteet kraanoihin ja poistoputkiin. Minulla patterien ilmaus kuuluu joka syksyisiin rutiineihin kuten myös ikkunatiivisteiden tarkastus ja mahdollinen vaihto uusiin. Ei vedä ja lämpöä riittää pattereissa, ihan itte tehtynä!
No joo, meillä huoltoyhtiö pelkää enemmän minua kuin hurttaa ;)
[/quote]
:D oot varmaa ihan hirveä ihminen
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:13"]
Kiinteistönhoitajat, huoltomiehet, ilmastointiasentajat, putkimiehet yms. yleisavaimella asuntoon tulevat pitävät kengät jalassa ihan turvallisuussyistä. Paskat, neulat jne. Vieraaseen asuntoon mennessä kun ei koskaan voi tietää mitä siellä lattioilla on.
[/quote]
mutta tässähän ap puhui talonyhtiön äijistä...keitäs he ovat?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:13"]
[/quote] USAssa vetavat aina siniset sairaalatossut kenkien paalle, eika taalla edes ole likaiset, kakkaiset kadut.
Mieheni on rakennusalalla ja sanoo että aina otetaan kengät pois kun astellaan asiakkaan asuntoon. Jos menee parvekkeelle tekemään jotain, kengät laitetaan takaisin siellä. Hänelle tämä on itsestäänselvyys.
Hän myös ihmettelee tätä tapaa marssia kengät jalassa ihmisten siisteihin koteihin, ei todellakaan ole mikään turvallisuusasia. Kai tollompikin huoltomies pystyy näkemään eron tavallisesta kodista ja jostain narkkariluolasta?
meillä ainakin katotaan vähän millanen kämppä, jos näyttää siistiltä niin kengät pois. osassa taas kengät jalassa rempseesti sisään, on varmaan paskasemmat ulos tullessa. tyhjennyskeikoilla turvakengät, hengityssuojain ja piikkejä kestävät käsineet
t. huoltomies
Meillä eivät ilmoita, soittavat kelloa ja joa ei olla kotona niin sisään vaan. Nykyää isken turvalukon kiinni ku kanssa ottaa päähän ettei ilmoiteta ajoissa/ollenkaan. Viimeksi oli vesikatkosta tullut ilmoitus edellisenä iltana yheksältä