Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada 6v takainen EX takaisin!?

Vierailija
21.10.2014 |

Kysymykseni tulikin jo otsikossa, että miten saada tosi tosi vanha eksä takaisin?

Hän oli ensirakkauteni ja rupesimme olemaan yhdessä vuonna 2003. Olimme molemmat toistemme ensimmäisiä. Erosimme vuonna 2008, kun suhde muuttui tylsäksi ja minä varsinkin halusin kokeilla muitakin. (Tiedän, minä olin idiootti!!) Rupesin heti perään olemaan yhden tyypin kanssa, joka petti minua aika pahasti, tästä tyypistä erosin siis vuonna 2013 eli aika pitkä sekin suhde pettämisestä huolimatta oli. Nyt olen ollut yhden miehen kanssa melkein vuoden, mutta hän on minulle tosi ilkeä tosi usein, enkä tunne oloani yhtään turvalliseksi ja erittäin harvoin edes iloiseksi hänen kanssaan. Tajusin juuri eksän kuvia katsellessa, että vain hänen seurassaan minut on hyväksytty 100% sellaisena kuin olen, vain hän kohteli minua aina hyvin, ja vain oli minulle reilu. Meidän suhteessa oli aitoa lämpöä silloinkin, kun jännitys puuttui ja meidän välillä oli aito tunneside. Tämän tajuan vasta nyt, kunnolla kypsässä iässä ja siitä, miten huonosti kaksi seuraavaa miestä on minua kohdellut.

Ongelma on nyt vaan se, että eksä asuu avoliitossa nyksänsä kanssa, ovat olleet yhdessä vuodesta 2009. En tunne hänen avovaimoaan luonteena ja ihmisenä, mutta ulkoisesti olen ehdottomasti vetävämpi. Eksäni on kuitenkin uskollista tyyppiä ja mitään vilunkipeliä hän ei varmasti ala pitämään kanssani... SIlti antaisin taivasosuuteni jos vaan saisin olla hänen kanssaan. 

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lähettää eksälleni kuvan itsestäni ;) Ostin fuksian väriset seksyt alusvaatteet. Kaikkihan pettävät varmasti jossain vaiheessa ja ajattelin esilämmitellä häntä ;) ;)

ap

Vierailija
42/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voisi tehdä kun lähettää pikkarit? Laitoin eksälle whatsappissa vietonta mitä kuuluu-viestiä ja se alkoi heti kirjoittelemaan mulle takaisin :D Siis ihan vaan kuulumisia vaihdetaan, platonista..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin täytyy ensin vahata persekarvat pois.. 

ap

Vierailija
44/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:01"]

Ajattelin lähettää eksälleni kuvan itsestäni ;) Ostin fuksian väriset seksyt alusvaatteet. Kaikkihan pettävät varmasti jossain vaiheessa ja ajattelin esilämmitellä häntä ;) ;)

ap

[/quote]

Kiitos hyvästä vinkistä. ;) fuksia on yksi suosikkiväreistäni, mutta eksäni pitää enemmän tummanpunaisesta ja mustasta..

t oikea ap

Vierailija
45/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö jos lähettäisin KÄYTETYT pikkarini :)

ap

Vierailija
47/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lähettää kätettyjä pikkareita. Minulla menee maha joskus sekaisin, kun syön perunaa. Kamala turn off..

t oikea ap

Vierailija
48/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:55"]

Hihi, ensimmäinen provoni ja moni meni lankaan :D 

ap

[/quote]

Nyt sua nolottaa kun melkein paljastuti ja sait vain huutia. Ei me uskota että olet provo. Olet kahden miehen antanut itseäsi henkisesti pahoinpidellä ja nyt olet liittoa rikkomassa. Sellainen sä olet ihmisenä. 

Vierailija
49/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lähettää kätettyjä pikkareita. Minulla menee maha joskus sekaisin, kun syön perunaa. Kamala turn off..

t oikea ap

Vierailija
50/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, nyt täytyy lähteä käymään ulkona nyksän kanssa :(( Ei huvita yhtään! Jatkan eksän kanssa whatsappailua myöhemmin ja palaan tänne katsomaan vastauksia. Vinkkejä kaivataan edelleen ;)

ap

Vierailija
51/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän pikkarit heti kun tämä jäätävä valkovuoto loppuu ja Canesten on syöty. Miten voi valkovuoto haista näin pahalle? Pillunkin pesen joka viikko saunan padassa lämmitetyllä vedellä. Olette mammat varmaan kateellisia. ;)

ap

Vierailija
52/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tässä olis ideaa. Kato kerrot sille exääsi akalle et teillä on lapsi ;)

http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4292458/miehellani_on_nakojaan_kakkosakka/sivu/4

Vierailija
53/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttee lähteä käymään paskahuussissa kun on kova ripuli. Tulen pian takaisin kysymään viettelyvinkkejä;)

ap

Vierailija
54/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksä lähti menemään!!! Kävin vessassa ja hän näki mitä olin tänne kirjoitellut :( Mitä teen? Eksäkin käski painua helvettiin.

ap

Vierailija
55/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt apn kopioijat muualle

Vierailija
56/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, et sinä ole enää rakastunut ex-mieheesi. Olet rakastunut teidän yhteisiin hyviin muistoihin.

Sanoithan jo itsekkin, että jos tänään tulisi ihanan & mukava mies vastaan, exä unohtuisi samantien.

Ei tuo ole rakkautta Ap. Tuo on lapsellista, jopa narsistista kitinää ja katkeruutta siitä, että juuri nyt

sinulla ei ole ketään miestä vierelläsi.

Miksi ei voisi hetken nauttia vapaudesta, deittailla ja olla vaan. Kyllä niitä miehiä, hyviäkin, maailmaan mahtuu.

Vierailija
57/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän kehkeytyikin hyvä ketju :D

Vierailija
58/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on krooninen hiiva. Ei auta canestenit. Pitäiskö alkaa peseen pillua kaksi kertaa viikossa? Jos en lämmittäisi vettä?

t oikea ap

Vierailija
59/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:40"]

Oho, olet siis rikkonut teidän avioliiton. Nyt 6vuoden jälkeen ajattelit sitten muina naisina käppäillä exäsi elämään takaisin.

Luulen, että exäsi on mennyt elämässään eteenpäin ja samaa toivon sinullekkin. Ethän sinä sitä exääsi edes kaipaisi, jos jos jompikumpi näistä "uusista" miehistäsi olisi ollut sopiva.

Mietippä nyt oikeasti mitä sinä todella kaipaat? Exääsi vai vain jotain hyvää miestä?

Jos tänään tapaisit ihanan, hellän ja komean miehen, joka rakastuisi sinuun tulisesti. Kaipaisitko yhä exääsi?

[/quote]

En kaipaisi. Mutta kun ei sellaisia miehiä näköjään ole. Eksäni on ainut sellainen ketä tiedän!

ap

[/quote] HYI VITTU minkälainen akka sää oot! Oman mukavuuden JA LAISKUUDEN takia edes harkitset rikkovasi hyvänä miehenä pitämäsi exän parisuhteen! PAINA PÄÄSI JA HÄPEÄ, H***A!

Vierailija
60/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:40"]

Oho, olet siis rikkonut teidän avioliiton. Nyt 6vuoden jälkeen ajattelit sitten muina naisina käppäillä exäsi elämään takaisin.

Luulen, että exäsi on mennyt elämässään eteenpäin ja samaa toivon sinullekkin. Ethän sinä sitä exääsi edes kaipaisi, jos jos jompikumpi näistä "uusista" miehistäsi olisi ollut sopiva.

Mietippä nyt oikeasti mitä sinä todella kaipaat? Exääsi vai vain jotain hyvää miestä?

Jos tänään tapaisit ihanan, hellän ja komean miehen, joka rakastuisi sinuun tulisesti. Kaipaisitko yhä exääsi?

[/quote]

En kaipaisi. Mutta kun ei sellaisia miehiä näköjään ole. Eksäni on ainut sellainen ketä tiedän!

ap

[/quote] HYI VITTU minkälainen akka sää oot! Oman mukavuuden JA LAISKUUDEN takia edes harkitset rikkovasi hyvänä miehenä pitämäsi exän parisuhteen! PAINA PÄÄSI JA HÄPEÄ, H***A!
[/quote] no ei kenenkään suhdetta kyllä rikota. Mies on ihan itse lähtenyt mukaan, jos ap onnistuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän