Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada 6v takainen EX takaisin!?

Vierailija
21.10.2014 |

Kysymykseni tulikin jo otsikossa, että miten saada tosi tosi vanha eksä takaisin?

Hän oli ensirakkauteni ja rupesimme olemaan yhdessä vuonna 2003. Olimme molemmat toistemme ensimmäisiä. Erosimme vuonna 2008, kun suhde muuttui tylsäksi ja minä varsinkin halusin kokeilla muitakin. (Tiedän, minä olin idiootti!!) Rupesin heti perään olemaan yhden tyypin kanssa, joka petti minua aika pahasti, tästä tyypistä erosin siis vuonna 2013 eli aika pitkä sekin suhde pettämisestä huolimatta oli. Nyt olen ollut yhden miehen kanssa melkein vuoden, mutta hän on minulle tosi ilkeä tosi usein, enkä tunne oloani yhtään turvalliseksi ja erittäin harvoin edes iloiseksi hänen kanssaan. Tajusin juuri eksän kuvia katsellessa, että vain hänen seurassaan minut on hyväksytty 100% sellaisena kuin olen, vain hän kohteli minua aina hyvin, ja vain oli minulle reilu. Meidän suhteessa oli aitoa lämpöä silloinkin, kun jännitys puuttui ja meidän välillä oli aito tunneside. Tämän tajuan vasta nyt, kunnolla kypsässä iässä ja siitä, miten huonosti kaksi seuraavaa miestä on minua kohdellut.

Ongelma on nyt vaan se, että eksä asuu avoliitossa nyksänsä kanssa, ovat olleet yhdessä vuodesta 2009. En tunne hänen avovaimoaan luonteena ja ihmisenä, mutta ulkoisesti olen ehdottomasti vetävämpi. Eksäni on kuitenkin uskollista tyyppiä ja mitään vilunkipeliä hän ei varmasti ala pitämään kanssani... SIlti antaisin taivasosuuteni jos vaan saisin olla hänen kanssaan. 

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä feikki ap:t. Ymmärrtäisin sinua jos mies olisi jättänyt sinut, mutta kun itse erosit miehestä vaikka hän ei ollut ilkeä/pettäjä niin sympatiaa minulta ei heru.

JOS mies olisi eronnut sinusta ja sinä et olisi halunnut erota, neuvoisin sinua ottamaan ensiksi kaverillista yhteyttä mieheen, tutustua häneen taas, ja mikäli tunteesi jatkuvat niin olla aika pitkään vaan kaverillisesti ja sitten alkaa HILJALLEEN flirttailemaan. Myös muistella ääneen hänelle yhteisiä romanttisia muistoja ja hymyillä ja näyttää aina hyvältä kun tapaat hänet tietysti. 

Ja aloittaisit jollain tekstari/sposti linjalla hetken aikaa ja sitten vasta ehdottaisit tapaamista. Viesteillä ei mitään flirttailevaa, ettei käy niin että hän ei sen takia halua tavata face to face. Sitten vaan viettelemään :) 

Vierailija
62/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:32"] Lähdit AVIOLIITOSTA?! [/quote] No niinpäs lähdin. Olin rutosti liian nuori olemaan missään naimisissa siinä vaiheessa. Elätkö sä muuten jossain 1800-luvulla? ap [/quote] En. Miksi edes suostuit naimisiin jos pidät sitä noin turhana asiana? Miten joku voi olla noin tuulen vietävissä?

[/quote]

Halusin silloin naimisiin koska luulin että kun on rakastunut niin se tunne pysyy aina samanlaisena, ja kun se ei pysynyt, luulin että meidän suhteessa oli jotain vikaa. Voinko jotain sille, että olin silloin nuori ja tyhmä, vielä teiniksi laskettavissa? Hä? En tajunnut sellaisia asioita kuin että suhteen huuma laantuu vuosien saatossa ja se on normaalia. 

ap

[/quote]

no jotkut todellakin tekee hirveän numeron tuosta sanasta avioliitto, vaikka olisivat itse asuneet seitsemässä eri avoliitossa. Eräskin tuttuni jaksaa kauhistella sitä, miten ystäväni on ainoasta suhteestaan AVIOeronnut, vaikka itsellään on mennyt jo viisi kihlausta ja avoliittoa poikki. Kaksinaismoralismi kukkii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säälittää sun elämäs kun sulla ei oo mitään muuta tekemistä kuin provoilla mammapalstoilla. Ja nää provot pyörii aina samojen aiheiden ympärillä. Kuuluisit lukkojen taa

Vierailija
64/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeet oli hauskoja :) Näin sekoitetaan pakkaa ja provoilija lopettaa, kun alkaa ärsyttään. Halusit pitkän ketjun missä ihmiset kihisee raivosta mutta sen sijaan homma menikin leikiksi.

Vierailija
65/67 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:46"] [quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:40"] Oho, olet siis rikkonut teidän avioliiton. Nyt 6vuoden jälkeen ajattelit sitten muina naisina käppäillä exäsi elämään takaisin. Luulen, että exäsi on mennyt elämässään eteenpäin ja samaa toivon sinullekkin. Ethän sinä sitä exääsi edes kaipaisi, jos jos jompikumpi näistä "uusista" miehistäsi olisi ollut sopiva. Mietippä nyt oikeasti mitä sinä todella kaipaat? Exääsi vai vain jotain hyvää miestä? Jos tänään tapaisit ihanan, hellän ja komean miehen, joka rakastuisi sinuun tulisesti. Kaipaisitko yhä exääsi?     [/quote] En kaipaisi. Mutta kun ei sellaisia miehiä näköjään ole. Eksäni on ainut sellainen ketä tiedän! ap [/quote] HYI VITTU minkälainen akka sää oot! Oman mukavuuden JA LAISKUUDEN takia edes harkitset rikkovasi hyvänä miehenä pitämäsi exän parisuhteen! PAINA PÄÄSI JA HÄPEÄ, H***A! [/quote] no ei kenenkään suhdetta kyllä rikota. Mies on ihan itse lähtenyt mukaan, jos ap onnistuu

[/quote]

Olen samaa mieltä. Jos eksä lähtee mukaani, niin sen hän tekee sitten ihan omasta tahdostaan. En ala ketään pakottamaan kanssani yhteen, mutta en takuulla aio luovuttaa yrittämättä.

ap (täällä taas) 

Vierailija
66/67 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:47"]

Ärsyttää nämä feikki ap:t. Ymmärrtäisin sinua jos mies olisi jättänyt sinut, mutta kun itse erosit miehestä vaikka hän ei ollut ilkeä/pettäjä niin sympatiaa minulta ei heru.

JOS mies olisi eronnut sinusta ja sinä et olisi halunnut erota, neuvoisin sinua ottamaan ensiksi kaverillista yhteyttä mieheen, tutustua häneen taas, ja mikäli tunteesi jatkuvat niin olla aika pitkään vaan kaverillisesti ja sitten alkaa HILJALLEEN flirttailemaan. Myös muistella ääneen hänelle yhteisiä romanttisia muistoja ja hymyillä ja näyttää aina hyvältä kun tapaat hänet tietysti. 

Ja aloittaisit jollain tekstari/sposti linjalla hetken aikaa ja sitten vasta ehdottaisit tapaamista. Viesteillä ei mitään flirttailevaa, ettei käy niin että hän ei sen takia halua tavata face to face. Sitten vaan viettelemään :) 

[/quote]

Kiitos mahtavasta neuvosta! Eilinen keskustelu eksän kanssa oli juuri tällaista, platonista ja flirttailematonta mutta kuitenkin lämmittelevää. :) Ei mitään minkä voisi laskea yrittämiseksi, keskustelu luonnistui itsestään ihan kivasti. Sen kuvan sain, että eksä elää melko tylsistyttävää elämää ja hän vaikutti ihan ilahtuneelta kun juttelin hänelle.

ap :)

Vierailija
67/67 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:32"] Lähdit AVIOLIITOSTA?! [/quote] No niinpäs lähdin. Olin rutosti liian nuori olemaan missään naimisissa siinä vaiheessa. Elätkö sä muuten jossain 1800-luvulla? ap [/quote] En. Miksi edes suostuit naimisiin jos pidät sitä noin turhana asiana? Miten joku voi olla noin tuulen vietävissä?

[/quote]

Halusin silloin naimisiin koska luulin että kun on rakastunut niin se tunne pysyy aina samanlaisena, ja kun se ei pysynyt, luulin että meidän suhteessa oli jotain vikaa. Voinko jotain sille, että olin silloin nuori ja tyhmä, vielä teiniksi laskettavissa? Hä? En tajunnut sellaisia asioita kuin että suhteen huuma laantuu vuosien saatossa ja se on normaalia. 

ap

[/quote]

no jotkut todellakin tekee hirveän numeron tuosta sanasta avioliitto, vaikka olisivat itse asuneet seitsemässä eri avoliitossa. Eräskin tuttuni jaksaa kauhistella sitä, miten ystäväni on ainoasta suhteestaan AVIOeronnut, vaikka itsellään on mennyt jo viisi kihlausta ja avoliittoa poikki. Kaksinaismoralismi kukkii.

[/quote]

No nimenomaan! Tätä olen ihmetellyt itsekin monesti. Avoliitot ja avoerot eivät muka ole yhtään mitään.. Avioerosta syyllistetään rankasti!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän