Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada 6v takainen EX takaisin!?

Vierailija
21.10.2014 |

Kysymykseni tulikin jo otsikossa, että miten saada tosi tosi vanha eksä takaisin?

Hän oli ensirakkauteni ja rupesimme olemaan yhdessä vuonna 2003. Olimme molemmat toistemme ensimmäisiä. Erosimme vuonna 2008, kun suhde muuttui tylsäksi ja minä varsinkin halusin kokeilla muitakin. (Tiedän, minä olin idiootti!!) Rupesin heti perään olemaan yhden tyypin kanssa, joka petti minua aika pahasti, tästä tyypistä erosin siis vuonna 2013 eli aika pitkä sekin suhde pettämisestä huolimatta oli. Nyt olen ollut yhden miehen kanssa melkein vuoden, mutta hän on minulle tosi ilkeä tosi usein, enkä tunne oloani yhtään turvalliseksi ja erittäin harvoin edes iloiseksi hänen kanssaan. Tajusin juuri eksän kuvia katsellessa, että vain hänen seurassaan minut on hyväksytty 100% sellaisena kuin olen, vain hän kohteli minua aina hyvin, ja vain oli minulle reilu. Meidän suhteessa oli aitoa lämpöä silloinkin, kun jännitys puuttui ja meidän välillä oli aito tunneside. Tämän tajuan vasta nyt, kunnolla kypsässä iässä ja siitä, miten huonosti kaksi seuraavaa miestä on minua kohdellut.

Ongelma on nyt vaan se, että eksä asuu avoliitossa nyksänsä kanssa, ovat olleet yhdessä vuodesta 2009. En tunne hänen avovaimoaan luonteena ja ihmisenä, mutta ulkoisesti olen ehdottomasti vetävämpi. Eksäni on kuitenkin uskollista tyyppiä ja mitään vilunkipeliä hän ei varmasti ala pitämään kanssani... SIlti antaisin taivasosuuteni jos vaan saisin olla hänen kanssaan. 

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:32"]

Lähdit AVIOLIITOSTA?!

[/quote]

No niinpäs lähdin. Olin rutosti liian nuori olemaan missään naimisissa siinä vaiheessa. Elätkö sä muuten jossain 1800-luvulla?

ap
[/quote]

En. Miksi edes suostuit naimisiin jos pidät sitä noin turhana asiana? Miten joku voi olla noin tuulen vietävissä?

Vierailija
22/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olet siis rikkonut teidän avioliiton. Nyt 6vuoden jälkeen ajattelit sitten muina naisina käppäillä exäsi elämään takaisin.

Luulen, että exäsi on mennyt elämässään eteenpäin ja samaa toivon sinullekkin. Ethän sinä sitä exääsi edes kaipaisi, jos jos jompikumpi näistä "uusista" miehistäsi olisi ollut sopiva.

Mietippä nyt oikeasti mitä sinä todella kaipaat? Exääsi vai vain jotain hyvää miestä?

Jos tänään tapaisit ihanan, hellän ja komean miehen, joka rakastuisi sinuun tulisesti. Kaipaisitko yhä exääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:37"]

Lähetä sille pikkarit postissa

[/quote]

Kiitos! ensimmäinen kunnon vinkki ihmeellisten haukkumisten ja valittamisten sijasta! Noista se voisi oikeasti tykätä, vaikka piilottaisikin ne varmasti avokiltaan ja hankkiutuisi ehkä niistä jopa eroon :D Laitan tuon harkintaan.. 

ap

Vierailija
24/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

exänä olisin niin totaalisen vittuuntunut aloittajaan etten edes kusisi sen suuntaan.
hyvä mies antoi kaiken mitä normaali nainen toivoo... ei riitä, ei kelpaa, pettää ja rikkoo avioliiton.
ota takas? EIKS JOO???? ..... EI !!!

Vierailija
25/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:32"] Lähdit AVIOLIITOSTA?! [/quote] No niinpäs lähdin. Olin rutosti liian nuori olemaan missään naimisissa siinä vaiheessa. Elätkö sä muuten jossain 1800-luvulla? ap [/quote] En. Miksi edes suostuit naimisiin jos pidät sitä noin turhana asiana? Miten joku voi olla noin tuulen vietävissä?

[/quote]

Halusin silloin naimisiin koska luulin että kun on rakastunut niin se tunne pysyy aina samanlaisena, ja kun se ei pysynyt, luulin että meidän suhteessa oli jotain vikaa. Voinko jotain sille, että olin silloin nuori ja tyhmä, vielä teiniksi laskettavissa? Hä? En tajunnut sellaisia asioita kuin että suhteen huuma laantuu vuosien saatossa ja se on normaalia. 

ap

Vierailija
26/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:40"]

Oho, olet siis rikkonut teidän avioliiton. Nyt 6vuoden jälkeen ajattelit sitten muina naisina käppäillä exäsi elämään takaisin.

Luulen, että exäsi on mennyt elämässään eteenpäin ja samaa toivon sinullekkin. Ethän sinä sitä exääsi edes kaipaisi, jos jos jompikumpi näistä "uusista" miehistäsi olisi ollut sopiva.

Mietippä nyt oikeasti mitä sinä todella kaipaat? Exääsi vai vain jotain hyvää miestä?

Jos tänään tapaisit ihanan, hellän ja komean miehen, joka rakastuisi sinuun tulisesti. Kaipaisitko yhä exääsi?

[/quote]

En kaipaisi. Mutta kun ei sellaisia miehiä näköjään ole. Eksäni on ainut sellainen ketä tiedän!

ap

Vierailija
27/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:43"]

exänä olisin niin totaalisen vittuuntunut aloittajaan etten edes kusisi sen suuntaan. hyvä mies antoi kaiken mitä normaali nainen toivoo... ei riitä, ei kelpaa, pettää ja rikkoo avioliiton. ota takas? EIKS JOO???? ..... EI !!!

[/quote]

En muuten pettänyt. Ei tarvitse alkaa keksiä tarinoita, elleivät tarinat liity siihen, miten saadaan eksä takaisin itselleen. :)

ap

Vierailija
28/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi exäsi haluaisi takaisin urpoa joka on antanut kahden miehen kohdella sinua kuin paskaa viimeiset 15 vuotta? Kertoo minusta susta kaiken tarpeellisen. :) Toinen, ei niin tarpeellinen, juttu on tuo että rikot ihmisten liittoja nyt haaveissasi? Se kertoo, että olet paska tyyppi, jolla on paskan tyypin karma etkä ansaitse onnea. :)

Hylkäsit miehen ja nyt haluan laittaa miehen kriisiin (on kiinnostunut eroamaan tai ei), koska susta tuntuu nyt siltä et haluat sen takaisin. :) Olet hirveän itsekäs ja epäilen että et ole yhtään pätkää vetävä vaan joku pubiruusu, jota hengästyttää pelkkä ylämäen näkeminen. 

Vierailija
29/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että täältä pyydät jotain viettelykeinoja kertoo, että olet vieläkin todella lapsellinen.

Vierailija
30/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:52"]

Miksi exäsi haluaisi takaisin urpoa joka on antanut kahden miehen kohdella sinua kuin paskaa viimeiset 15 vuotta? Kertoo minusta susta kaiken tarpeellisen. :) Toinen, ei niin tarpeellinen, juttu on tuo että rikot ihmisten liittoja nyt haaveissasi? Se kertoo, että olet paska tyyppi, jolla on paskan tyypin karma etkä ansaitse onnea. :)

Hylkäsit miehen ja nyt haluan laittaa miehen kriisiin (on kiinnostunut eroamaan tai ei), koska susta tuntuu nyt siltä et haluat sen takaisin. :) Olet hirveän itsekäs ja epäilen että et ole yhtään pätkää vetävä vaan joku pubiruusu, jota hengästyttää pelkkä ylämäen näkeminen. 

[/quote]

Mua hengästyttää korkeintaan eksän kuvien näkeminen, vaikka on sekin varmasti jotain. :) ;)

ap

Vierailija
31/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettelykeinojen pyytely osoittaa vaan sun petollisuuden

Vierailija
32/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:54"]

Se, että täältä pyydät jotain viettelykeinoja kertoo, että olet vieläkin todella lapsellinen.

[/quote]

Kaikki keinot käyttöön, katoppa. ;)

ap

Vierailija
33/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi, ensimmäinen provoni ja moni meni lankaan :D 

ap

Vierailija
34/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:55"]

viettelykeinojen pyytely osoittaa vaan sun petollisuuden

[/quote]

Kaikki naiset on petollisia. Osa vaan myöntää sen suoraan ja osa ei. ;)

ap

Vierailija
35/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:55"]

Hihi, ensimmäinen provoni ja moni meni lankaan :D 

ap

[/quote]

Pyh, ei ole kyllä provo vaikka ilmeisesti moni pelokas AV mamma sitä toivoo :D

t oikea ap

Vierailija
36/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoksi paljastuit aikoja sitten. Olisit nyt heti maininnut, että olitte naimisissa sen sijaan, että keksit sen äkkiä. Vastailet myöskin liian innokkaasti takaisin sekä annat typerän kuvan. Älä viljele liikaa ;) ;) hymiöitä. Ensi kerralla vähän enemmän yritystä.

Vierailija
38/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:58"]

http://www.buyincoins.com/item/35814.html#.VEaQf_msWrY

Osta tuollainen?

[/quote]

Hyvä vinkki! Aikaa taakse päin kääntämällä tulisin kyllä samalla todella nuoreksi ja olisin jälleen henkisesti yhtä kokematon ja pilaisin varmaan suhteen uudestaan??

ap

Vierailija
39/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin, ap, ei näin.

Vierailija
40/67 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän