Miksi suomalaisilla on niin kauhea pakkomielle ananakseen?
Joka paikkaan sitä pitää tunkea, "pizzaan", piirakkaan, ja sitten kaupoissa on vielä tarjouksia ananastölkeistä, niin, senkö takia koska se on tarjouksessa?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Onko venäjällä ananakset loppu?
Nie, u nas est oochin mnogo ananas
Venäläiset innostuu nähdessään banaanin. Bananski, bananski!
Meilläkö pakkomielle? Englannissa ananaksia jopa vuokrattiin.
Menehän maailmalle, niin löydät portinpylväitäkin, joissa on rautaisia ananaksia koristeina. Ananakset olivat kovaa huutoa muinoin.
Ei ole. Ei ole pakko ottaa sitä jos et halua tai ei kannata huomioida sitä. Minua himottaa se joskus, koska otan harvoin, en koko ajan.
Ananas on hyvää ja terveellistä. Minäkin olen syönyt mehuun säilöttyä ananasta lavakaupalla. En kyllä syö enää, sillä äskettäin Prisma nosti halvimman tölkkiananaksensa hinnan yli kaksinkertaiseksi. Kun kulutus on suurta, 0,8 euron tölkki on eri juttu kuin 1,95 euron.
Vierailija kirjoitti:
Ananas on hyvä marja.
Englannin kielessä se on mäntyomena. Hiton hämäävää kun ananas ei ole omena eikä se kasva männyissä. Onneksi en ole britti enkä jenkki.
Vierailija kirjoitti:
Ananas on hyvää ja terveellistä. Minäkin olen syönyt mehuun säilöttyä ananasta lavakaupalla. En kyllä syö enää, sillä äskettäin Prisma nosti halvimman tölkkiananaksensa hinnan yli kaksinkertaiseksi. Kun kulutus on suurta, 0,8 euron tölkki on eri juttu kuin 1,95 euron.
Taitaa haitat ylittää hyödyt. Mutta hyvältähän se maistuu.
Ananaksen entsyymit saavat ruoan sulamaan nopeammin. Siksi hyvä lisä pizzassa ja ruuan lisukkeena. Tosi on!
Koska se on hyvää. Mun tän päivän lounas on riisiä, kanaa ja purkillinen ananasta 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa haitat ylittää hyödyt. Mutta hyvältähän se maistuu.
Mitkä haitat? En ole havainnut vielä yhtään.
Enpä ole huomannut mitään pakkomiellettä.
Itse en voi syödä yhtään sitä, kun suupielet tulehtuu.
Kyllä se pizzassa menee, kun on paistettu. Antaa sellaisen raikkaan maun. Ja parempaa se nyt sentään on kuin se ainainen tomaattisose ja chilisoosi mitä tungetaan joka paikkaan nykyään.
Miks kaikki aina ostaa tölkkiananasta, kun sitä saa pakastettunakin muovipusseissa Prismoista? Mulle tää oli vallankumouksellinen löytö, ei tarvi yksin kokatessa suunnitella kokonaisen tölkillisen käyttöä etukäteen.
Hyvä kun muistutit. Meinas unohtua pizzan päältä.
Uusi sana suomeen joukkopakopakkomielleananas. Ehkei se toimi.
Onko venäjällä ananakset loppu?