Kyllästyttää nuo yksinäisyydestä valittavat ikisinkut
Täälläkin niitä piisaa pilvin pimein. Parisuhdemarkkinat on raatorehellisimmät markkinat mitä olla saattaa. Siellä on suoraan kysyntä ja tarjonta, ja jokainen on siellä omassa kastissaan. Se on otettava siitä tarjonnasta mitä on, tai sitten voi lopettaa ainaisen ulinan.
Te ikisinkku-valittajat ette itse valtaosin yksinkertaisesti ole niin korkeaa tasoa, mitä kuvittelette. Siksi juuri parisuhdemarkkinat raatorehelliset ovatkin, kuten jo aiemmin tuli todettua. Siellä olet osa tarjontaa ja jos et koskaan löydä ketään, niin kriteerisi ovat omaan tasoosi nähden väärät. Haet parempaa mihin sinulla on oikeasti saumaa ja ne sinulle kelpaavat taas eivät pidä sinua omalla tasollaan ja seurustelevat oman tasoistensa kanssa.
Kommentit (122)
Ihmettelen ylipäätään että mikä siinä sinkkuudessa on niin kauheaa. Itse olen viihtynyt sinkkuna jo 15 vuotta. Seksiasiat on järjestetty vakip*non kanssa, muuta en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoluokittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksiköhän tämä asia kaivelee aloitusviestin kirjoittajaa näin kovasti?
Koska täälläkin koko ajan itketään aiheesta, että kun on ikisinkku eikä löydä kumppania. Silti syy suurimman osan kohdalla on se, että he eivät kelpuuta markkinoilta omalle tasolleen tarjolla olevia, vaan vaativat enemmän.
Vähän sama kuin tupakoitsija valittaisi koko ajan keuhkoahtaumataudista, mutta on sitä mieltä, ettei oma valinta eli tupakointi vaikuta asiaan mitenkään, vaan kyse on pikemminkin hänen kohdallaan vain huonosta tuurista.ap
Ne aloitukset joissa "ikisinkut naiset" muka itkevät sinkkuuttaan, ovat monesti torjutuksi tulleiden miesten satuilemia provoja.
Höpö höpö. Lukuisat naiset täällä kommentoivat, että kun on niin ja niin paljon koulutettu, ja nätiksi kehuttu, mutta silti ei löydy miestä. Jos nämä eivät muka löydä miestä, niin syy on ihan suoraan heidän valinnoissaan, kun markkinoiden parhaatkaan miessinkut eivät heille kelpaa.
Toteaminen ei ole sama kuin valittaminen. Sen verran mitä olen palstaa seurannut niin selkeästi suurin osa siitä kirjaimellisesta valittamisesta tulee miespuolisten suusta. Ei täällä kukaan nainen kitise kun "omantasoiset" eivät kiinnostu.
Koska naiset eivät halua tunnustaa, että toiset vaan ovat haluttavampia kuin he itse. Halutaan mielummin uskoa katteettomiin unelmiin, kun sentään ollaan akateemisia ja kaverikin kehui nätiksi.
Kyllä naiset sen ovat aina tienneet, että kaikki eivät ole yhtä suosittuja. Sen takia suurin osa naisista pyrkiikin olemaan mahdollisimman hyvännäköinen - mitä se sitten kenenkin kohdalla tarkoittaakaan. Hyvin harva nainen ajattelee, että akateemisuus olisi mikään vetovoimatekijä - toki moni akateeminen mies haluaa akateemisen naisen, mutta ei silloinkaan se akateemisuus ole syy aloittaa suhde. Ja jokainen akateeminen nainen tajuaa tämän kyllä.
Olen ollut siinä käsityksessä että moni akateeminen sinkkunainen haluaa että potentiaalisella miehellä on myös akateeminen tutkinto. Pitääkö tämä paikkansa, onko paikalla akateemisia sinkkunaisia?
T. Sinkkumies, ei akateeminen
Mulle ei väliä, itse asiassa haluaisin jonkun remppataitoisen miehen, joka voisi opettaa asian mullekin. Terveisin kaksi maisterintutkintoa.
Minulla on pitkä ja komea kaveri, joka on mensan jäsen, jolla on akateeminen tutkinto ja tekee silti remonttireiskan hommia. Naisia näyttää tunkevan ovista ja ikkunoista.
Arvatkaapas, millaisen vaimon se valitsi lastensa äidiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ylipäätään että mikä siinä sinkkuudessa on niin kauheaa. Itse olen viihtynyt sinkkuna jo 15 vuotta. Seksiasiat on järjestetty vakip*non kanssa, muuta en tarvitse.
Merkittävä osa ihmisistä menee aika huonoon kuntoon henkisesti, jos heitä ei yksikään toinen ihminen kosketa fyysisesti vuosiin.
Tuollainen seksuaalinen järjestely mikä sinulla on käytössä saattaa loppujen lopuksi olla tärkeämpi mielenterveydellinen tukijalka kuin ehkä ensialkuun voisi olettaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska täälläkin koko ajan itketään aiheesta, että kun on ikisinkku eikä löydä kumppania. Silti syy suurimman osan kohdalla on se, että he eivät kelpuuta markkinoilta omalle tasolleen tarjolla olevia, vaan vaativat enemmän.
Vähän sama kuin tupakoitsija valittaisi koko ajan keuhkoahtaumataudista, mutta on sitä mieltä, ettei oma valinta eli tupakointi vaikuta asiaan mitenkään, vaan kyse on pikemminkin hänen kohdallaan vain huonosta tuurista.ap
Ne aloitukset joissa "ikisinkut naiset" muka itkevät sinkkuuttaan, ovat monesti torjutuksi tulleiden miesten satuilemia provoja.
Höpö höpö. Lukuisat naiset täällä kommentoivat, että kun on niin ja niin paljon koulutettu, ja nätiksi kehuttu, mutta silti ei löydy miestä. Jos nämä eivät muka löydä miestä, niin syy on ihan suoraan heidän valinnoissaan, kun markkinoiden parhaatkaan miessinkut eivät heille kelpaa.
Toteaminen ei ole sama kuin valittaminen. Sen verran mitä olen palstaa seurannut niin selkeästi suurin osa siitä kirjaimellisesta valittamisesta tulee miespuolisten suusta. Ei täällä kukaan nainen kitise kun "omantasoiset" eivät kiinnostu.
Koska naiset eivät halua tunnustaa, että toiset vaan ovat haluttavampia kuin he itse. Halutaan mielummin uskoa katteettomiin unelmiin, kun sentään ollaan akateemisia ja kaverikin kehui nätiksi.
Kyllä naiset sen ovat aina tienneet, että kaikki eivät ole yhtä suosittuja. Sen takia suurin osa naisista pyrkiikin olemaan mahdollisimman hyvännäköinen - mitä se sitten kenenkin kohdalla tarkoittaakaan. Hyvin harva nainen ajattelee, että akateemisuus olisi mikään vetovoimatekijä - toki moni akateeminen mies haluaa akateemisen naisen, mutta ei silloinkaan se akateemisuus ole syy aloittaa suhde. Ja jokainen akateeminen nainen tajuaa tämän kyllä.
Moni mies löytää naisen opiselumaailmasta. En ole ikinä kuullut, että yksikään mies nimenomaan haluaisi akateemisen naisen. Minullakin on akateeminen vaimo, mutta en ymmärrä, mikä sen tutkinnon lisäarvo parisuhteessa on.
Naiset eivät ole kovin hyviä hyödyntämään akateeemisuuttaan taloudellisesti. Eikä se automaattisesti lisää edes yleissivistystä esimerkiksi talouden, politiikan, urheilun tai vaikka kulttuurin saralla. Omalla, kapealla osaamisalueella toki, mutta sen merkitys parisuhteessa on vähäinen.
Niinpä mukava luonne, ulkonäkö ja yhteiset tulevaisuuden haaveet ovat paljon tärkeämpiä. Monille akateemisille naisille akateemisuus näyttää olevan itseisarvo sinäänsä.
Aika jännä, että ensimmäinen mieleesi tuleva asia akateemisuudessa on sen taloudellinen hyödyntäminen.
Mikä sinun mielestäsi on keskivertomaisterin opintojen ja tutkinnon hyöty? Yksilön tai sen maksaneen yhteiskunnan kannalta?
Tässä etsitään sopivaa kumppania eikä lasketa hyötyä. Eli jatkat samalla linjalla.
Sittenhän naiset olisivat yhtä kiinnostuneista maalareista kuin diplareista. Näin ei yleisellä tasolla tunnu olevan. Yksilötosolla tietysti.
Vierestä seuraaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut siinä käsityksessä että moni akateeminen sinkkunainen haluaa että potentiaalisella miehellä on myös akateeminen tutkinto. Pitääkö tämä paikkansa, onko paikalla akateemisia sinkkunaisia?
T. Sinkkumies, ei akateeminen
Mulle ei väliä, itse asiassa haluaisin jonkun remppataitoisen miehen, joka voisi opettaa asian mullekin. Terveisin kaksi maisterintutkintoa.
Minulla on pitkä ja komea kaveri, joka on mensan jäsen, jolla on akateeminen tutkinto ja tekee silti remonttireiskan hommia. Naisia näyttää tunkevan ovista ja ikkunoista.
Arvatkaapas, millaisen vaimon se valitsi lastensa äidiksi?
Pitkä ja komea mies, jolla on keskimääräistä selkeästi korkeampi äo operoi parisuhdemarkkinoilla täysin erilaisessa universumissa kuin normaali mies.
Tuollaisen miehen toimista ei oikein voi vetää mitään isompia yleistyksiä, koska normaali miehet/naiset dynamiikka ei enää päde. Normaalistihan mies jahtaa ja nainen valitsee, mutta tilanne kääntyy päälaelleen tuollaisen miehen tilanteessa, ja naiset joutuvatkin itse alkamaam kilpailemaan miehen huomiosta.
Niin, haen parempaa mihin mulla on kapasiteettiä: haluan ihan tavallisen miehen, jonka kanssa olisi hyvä olla. Ei mulla ole oikeutta tuollaiseen, joten joudun olemaan ilman. Kyllä se silti voi tuntua paskalta.
Jos nyt lueteltaisiin kriteereitä millä voisin saada miehen, sen tulisi olla
-sokea (koska olen vastenmielinen)
-aseksuaali (koska olen vastenmielinen).
Tälläistä miestä ei ole olemassakaan, joka täyttäisi molemmat kriteerit, joten minulla ei ole mitään saumaa.
Mites sellainen akateemisesti koulutettu mies, jolla on ihan hyvä työ, mutta ei juurikaan kavereita. Ei taida naisille kelvata kun oletetaan, että akateemisuuden myötä on myös laajat verkostot ja sosiaalinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä noinkaan ole. Varsinkin naisista iso osa tyytyy omaa tasoa heikompaan mieheen, koska parempia ei vain yksinkertaisesti ole tarjolla/vapaana.
Juurikin päin vastoin. Itse tyydyin naisissa aina vain matalampaan tasoon, kun tasokkaammat olivat aina varattuja, enkä halunnut yksin olla.
Sitten sattuman kaupalla tapasin tasokkaan, juuri eronneen sinkkunaisen ja loppu on historiaa. Nuorempana naisteni taso oli myös hyvä, koska silloin eivät olleet vielä kerenneet pariutua.
Kyllä niitä pariskuntia näkee päivittäin, joissa esim. kokoero on aivan valtava. Siis mies on hyväkuntoinen ja nainen aivan jättimäinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole vakip*noa. Itselleni nimenomaan seksittömyys on sinkkuudessa vaikeinta. Yhden illan jutut eivät täytä tarpeitani, ja vakip*noa ei ole. Sellainenkin kävisi kyllä - siis siinä tapauksessa, että hänen kanssaan olisi kuitenkin seksuaalista vetovoimaa tai EDES että seksi toimisi ja olisi tyydyttävää. Kuka tahansa ei tuohonkaan siis kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä noinkaan ole. Varsinkin naisista iso osa tyytyy omaa tasoa heikompaan mieheen, koska parempia ei vain yksinkertaisesti ole tarjolla/vapaana.
Parempia ei ole, koska omakaan taso ei ole parempi ja ne paremmat on viety oman tasoisilleen. Näin se kylmänä totuutena menee. Luuletko, että sinua ei joku parempi olisi jo ottanut, jos oikeasti olisit samaa tasoa? Huvittavaa, kuinka totuus tekee joillekin kipeää.
ap
Victoria ja pt
Vierailija kirjoitti:
Niin, haen parempaa mihin mulla on kapasiteettiä: haluan ihan tavallisen miehen, jonka kanssa olisi hyvä olla. Ei mulla ole oikeutta tuollaiseen, joten joudun olemaan ilman. Kyllä se silti voi tuntua paskalta.
-aseksuaali (koska olen vastenmielinen).Tälläistä miestä ei ole olemassakaan, joka täyttäisi molemmat kriteerit, joten minulla ei ole mitään saumaa.
Näin jälleen päästiin ääripäästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se olekaan kauheaa, jos on löytänyt vakipanon. Itsellekin ne on aina riittäneet, mutta niitä on hankala löytää. Nyt olen parisuhteessa, eli eräänlainen vakipanohan se on sekin.
Yksinäisyys sinkkuna on aivan kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Mites sellainen akateemisesti koulutettu mies, jolla on ihan hyvä työ, mutta ei juurikaan kavereita. Ei taida naisille kelvata kun oletetaan, että akateemisuuden myötä on myös laajat verkostot ja sosiaalinen luonne.
Minua ei kiinnosta, millainen työ toisella on vai onko mitään työtä. Mutta kokemusta on seurustelusta sellaisen kanssa, jolla ei juurikaan ollut kavereita. Ja se oli aika ongelmallista sen vuoksi, että minun olisi sitten pitänyt täyttää myös kaveritarve. Ja itselläni kuitenkin oli omia menoja ja omia ystäviä, ja lisäksi halusin olla välillä itsekseni. Toinen pettyi aina, jos en jaksanut lähteä seuraksi milloin minnekin, kun ei ollut ketään muutakaan, ketä pyytää mukaan - ja itse taas en jaksanut koko ajan olla menossa milloin missäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole vakip*noa. Itselleni nimenomaan seksittömyys on sinkkuudessa vaikeinta. Yhden illan jutut eivät täytä tarpeitani, ja vakip*noa ei ole. Sellainenkin kävisi kyllä - siis siinä tapauksessa, että hänen kanssaan olisi kuitenkin seksuaalista vetovoimaa tai EDES että seksi toimisi ja olisi tyydyttävää. Kuka tahansa ei tuohonkaan siis kelpaisi.
Itsensä kanssa voi harrastaa loistavaa seksiä. Olen mies ja minulla fleshlight! En tarvitse naista lainkaan tähän.
Vierailija kirjoitti:
-aseksuaali (koska olen vastenmielinen).Tälläistä miestä ei ole olemassakaan, joka täyttäisi molemmat kriteerit, joten minulla ei ole mitään saumaa.
Geenilotto on joillekin ihmisille todella armoton. Otan vilpittömästi osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä kanssa voi harrastaa loistavaa seksiä. Olen mies ja minulla fleshlight! En tarvitse naista lainkaan tähän.
Masturbointi ei ole mitään seksiä. Seksiin kuuluu tunteita ja läheisyyttä, siitä sinkulla on kaipuu ja sen puute sattuu.
Aloittaja ei taas ihan ymmärrä. Kaikille prioriteetti ei ole parisuhde johon "pääsee" kenen tahansa kanssa. Mua ei ole koskaan mitkään tasot kiinnostaneet vaan se, klikkaako toisen kanssa aidosti. Ja se onkin aika monimutkainen asia eikä liity mihinkään "lentäjälaatikkoleuka" juttuihin joita tasokeskusteluissa aina tuodaan ilmi.
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkittävä osa ihmisistä menee aika huonoon kuntoon henkisesti, jos heitä ei yksikään toinen ihminen kosketa fyysisesti vuosiin.
Tuollainen seksuaalinen järjestely mikä sinulla on käytössä saattaa loppujen lopuksi olla tärkeämpi mielenterveydellinen tukijalka kuin ehkä ensialkuun voisi olettaakaan.
Niin, fyysinen kosketus on todella tärkeä ihmiselle, ja sen puute voi aiheuttaa vakavia psyykkisiä ongelmia.
Muistelen lukeneeni että köyhien maiden orpokodeissa oli jonkun tutkimuksen yhteydessä havaittu että niissä vauvoissa joita ei pidetty sylissä, rupesi nopeasti ilmenemään dramaattisia kehityshäiriöitä: osa oli henkisesti täysin alikehittyneitä eivätkä esim kyenneet muodostamaan ollenkaan sanoja tai edes ääniä, osa oli fyysisesti kitukasvuisia tai jopa epämuodostuneita. Jotkut kuolivat lyhyen ajan sisällä syntymästä.
Tässä etsitään sopivaa kumppania eikä lasketa hyötyä. Eli jatkat samalla linjalla.