Pyysin miestä vähentämään viinan ottoa
Juo joka päivä vähintään 1/2 l punkkua. Vapaapäivinä menee tuo punkku, votkapullo, ja muutamat oluet. tietyssä promillehetkessä hän muuttuu arvaamattomaksi, ja agressioita puhkeaa tyhjästä.
Joudun olemaan ahdistunut ja peloissani. Olen kertonut tästä ja hän suuttuu kovasti. Enää en uskalla ottaa enää edes puheeksi. Sanoo, ettei aio vähentää juomista, koska se ei ole ongelmallista.
Mitä tekisitte sijassani?
Kommentit (27)
Alkoholistin kanssa ei kannata tuhlata elämäänsä. Hän rakastaa juomista enemmän kuin sinua. Vastassasi on addiktio-monsteri, joka on vahvempi sinua. Ajan oloon juopon luonne alkaa muuttua epämiellyttäväksi. t. elämää nähnyt nainen
Sehän on sinun kotisi.
Äijä mäkeen tai sitten lähdet itse.
Ei pidä omassa kodissa joutua pelkäämään.
Oletko lapsuuden kodissa joutunut pelkäämään?
Onko siinä jotain tuttua?
Hakeudu apuun ja rauhalliseen kotiin.
Jonain lapsia, niin pelko on pahin.
Aapee olet arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että miehesi ajaa sinua sinkuksi. Jos alkoholistilla ei ole halua parantua ja varsinkin jos hän on agressiivinen sinulla ei ole kuin yksi tapa ratkaista tuo ja tiedät sen itsekkin. Voimia, toivon että saat elämäsi pian takaisin ja löydät sitten hieman myöhemmin paljon paremman kumppanin.
M52
Minä join vaimoni. En ollut agressiivinen enkä haukkunu ikinä, mutta olin alkoholisti. Varotuksista huolimatta jatkoin juomista. Ex vaimoni teki oikeasti kaikkensa eteeni, että menisin hoitoon jne. En minä kuunnellut. Kun vaimoni toi eropaperit eteen ja sanoi hyvästit, niin olin muka ihmeissäni ja kaikkihan tuli tietenkin yllätyksenä minulle. Sen jälkeen menin hoitoon ja olen ollut juomatta 3 vuotta. Tämän on myös ex vaimoni huomannut ja olemme tapailleet ja jutelleet asioista ja hän edelleen haluaa minut. Mulla on kyllä hyvä tuuri ja en ikinä petä häntä ratkeamalla uudelleen. Toistamiseen en menetä häntä. Vaikka tämä kaikki on suht alkutekijöissä.
Valitsisin elämän, jossa minun ei tarvitsisi olla ahdistunut ja peloissani. Hankkisin itselleni sellaisen kodin, jossa minun ei tarvitse pelätä ketään eikä mitään. Siitä sinunkin on hyvä aloittaa. Etsi nyt ensimmäiseksi itsellesi oma asunto. Kaikki muu järjestyy sitten sen jälkeen.
Ei sinulla ole mitään syytä jäädä sen miehen palvelijaksi, kun noin selväsanaisesti ilmoittaa, että sinä olet hänelle turhempi alkoholi. Hän on valinnut juomisen tavallisen terveen elämän ja perheen sijasta. Sille sinä et voi mitään! Tämä on paras uskoa tänään eikä vasta viiden lapsen, asuntolainan ja vuosien kärsimyksen jälkeen.
Mä jätin juopon ukon. Löysi sitten itselleen sopivan puolikkaan, juopon akan. Yhdessä konttailevat ja sekoilevat kylillä. On kyl niin ihanan seesteistä nykyään mun elämä.
"Sanoo, ettei aio vähentää juomista, koska se ei ole ongelmallista."
Kyllä hän itse tietää paremmin kuin sinä. Mitä muuta muka vapaapäivinä pitäisi tehdä kuin juoda?
Aapee hakeudu turvaan ja hae elämääsi sisältö muualta kuin yhden äijän viinapulloista..