Pyysin miestä vähentämään viinan ottoa
Juo joka päivä vähintään 1/2 l punkkua. Vapaapäivinä menee tuo punkku, votkapullo, ja muutamat oluet. tietyssä promillehetkessä hän muuttuu arvaamattomaksi, ja agressioita puhkeaa tyhjästä.
Joudun olemaan ahdistunut ja peloissani. Olen kertonut tästä ja hän suuttuu kovasti. Enää en uskalla ottaa enää edes puheeksi. Sanoo, ettei aio vähentää juomista, koska se ei ole ongelmallista.
Mitä tekisitte sijassani?
Kommentit (27)
Hakeudu saman tien turvakotiin ja ala rakentamaan elämääsi uudelleen. Se kannattaa, älä enää haaskaa päivääkään elämästäsi tuossa suhteessa. Puhun kokemuksesta, tilanne ei tule parantumaan, se vain pahenee jos jäät.
Sano, runsas viina (et edes kieltänyt juomista kokonaan) vai minä !?
Tiedät vastauksen jo
Kuinka monta kertaa sinulle on jo sanottu tuosta mitä aikuisesta kysymyksestä näiden tarinoiden lopussa?
Ehdottaisin kompromissi ratkaisua. Otatte kummatkin viiniä, viinaa ja olutta niin molemmilla on mukava olo.
🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️
Jalat alle & menox!!
Äkkiä!!
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu saman tien turvakotiin ja ala rakentamaan elämääsi uudelleen. Se kannattaa, älä enää haaskaa päivääkään elämästäsi tuossa suhteessa. Puhun kokemuksesta, tilanne ei tule parantumaan, se vain pahenee jos jäät.
Miksi ihmeessä turvakotiin? Aikuinen nainen voi hankia ihan oman kodin itsenäisestikin.
Oliko isäsikin alkoholisti? Sellaisilla naisilla on tapana ottaa itselleen alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin kompromissi ratkaisua. Otatte kummatkin viiniä, viinaa ja olutta niin molemmilla on mukava olo.
Tuo on ratkaisu, jossa pääsee hengestään. Saatat provosoitua agressiivisesta miehestä ja silloin tulee niitä perhepahoinpitelyjä ja surmia.
Älä missään tapauksessa juo juoppohullun kanssa. Järki pidettävä toisella.
Elämä olisi liian tylsää ja tavanomaista, jos mies ei raahaantuisi välillä kännissä kotiin? Ei olisi ketään johon tuntea olevansa suhteessa parempi ihminen ja purkaa niitä omia paineita. Sympatiaa tyttökavereilta kuinka huono mies sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ratkaisu, jossa pääsee hengestään. Saatat provosoitua agressiivisesta miehestä ja silloin tulee niitä perhepahoinpitelyjä ja surmia.
Älä missään tapauksessa juo juoppohullun kanssa. Järki pidettävä toisella.
So what? News: kukaan ei elä ikuisesti.
Ongelma on liian vähäinen viinan käyttö. Votkapullo on heti vaihdettava isonn lekaan jallua. Ilmankos miehesi on aggressivinen, kun viinaa on noin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Elämä olisi liian tylsää ja tavanomaista, jos mies ei raahaantuisi välillä kännissä kotiin? Ei olisi ketään johon tuntea olevansa suhteessa parempi ihminen ja purkaa niitä omia paineita. Sympatiaa tyttökavereilta kuinka huono mies sinulla on?
Sitä miehen juomista salaa itse viimeiseen asti. Sitten, kun sen uskaltaa tunnustaa muillekin, alkaa oma toipuminen ja henkinen irtautuminen suhteesta. Kun myöntää itselleen ja sanoo puolisolle, että koska kotona ei ole hyvä olla, pitää hankkia uusi koti. Kotona ei kenenkään pidä olla peloissaan ja ahdistunut.
Onhan se ei alkoholistilta vaikea ymmärtää.
Kun vain pyytää toista hiemaa vähentämään juomamäärää, mutta toinen valitsee muutaman lasin lisää sinun ja perheen sijaan.
Ikävä kuulla. Olisiko ero ainoa mahdollisuus? Mulla on raitis mies ja olen ikionnellinen siitä. Oma alkon käyttö lipsui ihan väärille urille edellisessä suhteessa ja nyt juon n. yhden tai kaksi annosta kuukaudessa.
Olet liian kiltti.
Tuollaiselle sialle sanotaan,
Viina kokonaan pois, parantolaan tai perhe lähtee
Uskomaton ukko. Kuinka joku voi edes harkita joustaa noin nätisti tuollaisen kanssa, tulee vastaan
ja silti ei tingi juomamäärässä yhtään edes sanallisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä turvakotiin? Aikuinen nainen voi hankia ihan oman kodin itsenäisestikin.
Koska aapee ei tajua itse tilannettaan.
Jää tuohon ihmettelemään ja kärsimään. On niin ahdistuksesta jo lamaantunut ja syyttää itseään tuosta tulsnteesta. Ei ymmärrä, että tuo on sen miehen ratkaisu.
Helppohan siinä on vetää viinaa, kun vaimo hoitaa taloutta ja pelkää kiltisti nurkassa…
Kun mies agressiivisuudella ja arvaamattomuudella pitää homman kasassa… ”minullahan ei ryppyile yks akka. Nurkkaan vaan! Saatana.”
Lähde aapee menemään. Miksi itse ahdistaa itsesi sinne nurkkaan?
Mene pois.
Olet arvokkaampi kuin se viinalasti.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian kiltti.
Tuollaiselle sialle sanotaan,
Viina kokonaan pois, parantolaan tai perhe lähteeUskomaton ukko. Kuinka joku voi edes harkita joustaa noin nätisti tuollaisen kanssa, tulee vastaan
ja silti ei tingi juomamäärässä yhtään edes sanallisesti
Samaa mieltä. Täysin selkeä eron paikka. Jssap
Sanoisin että miehesi ajaa sinua sinkuksi. Jos alkoholistilla ei ole halua parantua ja varsinkin jos hän on agressiivinen sinulla ei ole kuin yksi tapa ratkaista tuo ja tiedät sen itsekkin. Voimia, toivon että saat elämäsi pian takaisin ja löydät sitten hieman myöhemmin paljon paremman kumppanin.
M52