Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla ilmoittaa miehestäni.

Vierailija
21.10.2014 |

Mies sai ehdonalaista 1.5 v. Nyt se on alkanut kohtelemaan mua kovakouraisesti. Se on kaatanut mut pari krt niin että päästä on vuotanut verta. En uskalla soittaa apua koska mies joutuisi vankilaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ensimmäinen pitkä suhteeni.Miksi mies jatkuvasti vähättelee vammojani. Minulla on olo ettei arvosta minua. Vuoden sain kuulla miten kallis turvakotikin oli.Aion esittää nukkuvaa kun se tulee kotiin.
Ap

Vierailija
22/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet samassa tilanteessa kuin minä , vaihtaisin ajatuksia.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, peukutin vahingossa viestiä 21 :(

Vierailija
24/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia hautajaisia vaan sitten sinulle. Niihin kemuihin tule päätymään juhlakaluksi, mikäli et ota elämää omiin käsiisi.

Vierailija
25/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä, monesko suhde on kyseessä? Lähde pois suhteesta, jossa sinua kohdellaan väkivaltaisesti. Heti.

Vierailija
26/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako turvakodissa oleminen!!?? Enpä ollut kyllä koskaan ajatellutkaan, miten se voi olla mahdollista? Eikö ole tarkoitus että sinne voi hädässä mennä kuka tahansa ilman että tarvii alkaa miettimään onko varaa? Vaikka juuri sellaiset toimeentulotukirajan yläpuolella kituuttavat lapsiperheet jotka eivät saa mitään ylimääräistä mistään ja yksikin iso lasku kaataa koko talouden? Kyllä nyt hyvänen aika turvakodin pitäisi olla valtion kustantama ilmainen palvelu jos jonkin.

Vierailija
27/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puhui rakkaudesta, että kaikki se kestää. Kyse on Jumalan rakkaudesta.

Hakattavaksi ei pidä jäädä. Olen nähnyt kyllä niitä jälkiä ja se voi lähteä kokonaan käsistä, varsinkin jos on vielä mustasukkainen. Ja aina se väkivalta kuitenkin vähän kerrallaan kovenee.

J-P

Vierailija
28/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt vaan uskallettava. Voimia, lähde!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän