En uskalla ilmoittaa miehestäni.
Mies sai ehdonalaista 1.5 v. Nyt se on alkanut kohtelemaan mua kovakouraisesti. Se on kaatanut mut pari krt niin että päästä on vuotanut verta. En uskalla soittaa apua koska mies joutuisi vankilaan.
Kommentit (28)
Jos sinä olet samassa tilanteessa kuin minä , vaihtaisin ajatuksia.
Ap
Sori, peukutin vahingossa viestiä 21 :(
Mukavia hautajaisia vaan sitten sinulle. Niihin kemuihin tule päätymään juhlakaluksi, mikäli et ota elämää omiin käsiisi.
Mitä sillä on väliä, monesko suhde on kyseessä? Lähde pois suhteesta, jossa sinua kohdellaan väkivaltaisesti. Heti.
Maksaako turvakodissa oleminen!!?? Enpä ollut kyllä koskaan ajatellutkaan, miten se voi olla mahdollista? Eikö ole tarkoitus että sinne voi hädässä mennä kuka tahansa ilman että tarvii alkaa miettimään onko varaa? Vaikka juuri sellaiset toimeentulotukirajan yläpuolella kituuttavat lapsiperheet jotka eivät saa mitään ylimääräistä mistään ja yksikin iso lasku kaataa koko talouden? Kyllä nyt hyvänen aika turvakodin pitäisi olla valtion kustantama ilmainen palvelu jos jonkin.
Joku puhui rakkaudesta, että kaikki se kestää. Kyse on Jumalan rakkaudesta.
Hakattavaksi ei pidä jäädä. Olen nähnyt kyllä niitä jälkiä ja se voi lähteä kokonaan käsistä, varsinkin jos on vielä mustasukkainen. Ja aina se väkivalta kuitenkin vähän kerrallaan kovenee.
J-P
Se on nyt vaan uskallettava. Voimia, lähde!
Tämä on ensimmäinen pitkä suhteeni.Miksi mies jatkuvasti vähättelee vammojani. Minulla on olo ettei arvosta minua. Vuoden sain kuulla miten kallis turvakotikin oli.Aion esittää nukkuvaa kun se tulee kotiin.
Ap