Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi "käytännöllinen" muoti - kannetaan kädessä läppäriä, puhelinta, kahvimukia yms.

Vierailija
31.08.2025 |

Miten kukaan voi edes kuvitella, että läppärin kantaminen olisi tyylikästä :D 

Varmaan joku nuorten juttu. Me, jotka olemme viimeist 20 vuotta raahanneet läppäreitä töissä mukanamme, emme ole enää kovin innostuneita siitä

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu on paras

T: gen x

Vierailija
2/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli vain rööki ja kaljatölkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen mies ja käytän edelleen reppua. Ei kiinnosta, mitä ihmiset ajattelevat, ja jossainhan ne tavarat on kannettava. Reppuni ovat tietenkin aikuiseen tyyliin sopivia ja käytännöllisiä, eivät mitään Spiderman-koulureppuja.

Vierailija
4/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärin ja pienen laukun kantaminen näyttää tyylikkäältä, onko sitä vaikea tajuta? 😤

Vierailija
5/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen, että miten tyhmiä jonnekin 1840 luvulle jääneitä aivottomia ameeboja nuo vaatesuunnittelijat ovat, kun eivät kykene edes taskuja suunnittelemaan 25 vuoden jälkeenkään niin että sinne voisi laittaa kätevästi ja sopivasti KÄNNYKÄN 🙀.

Vierailija
6/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, että miten tyhmiä jonnekin 1840 luvulle jääneitä aivottomia ameeboja nuo vaatesuunnittelijat ovat, kun eivät kykene edes taskuja suunnittelemaan 25 vuoden jälkeenkään niin että sinne voisi laittaa kätevästi ja sopivasti KÄNNYKÄN 🙀.

No se vasta nololta näyttäisikin, kun sun kamppeet roikkuisivat miten sattuu, koska sulla olisi pakkomielle pitää puhelinta taskussasi. 🤦🏼

Vierailija
7/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies ja käytän edelleen reppua. Ei kiinnosta, mitä ihmiset ajattelevat, ja jossainhan ne tavarat on kannettava. Reppuni ovat tietenkin aikuiseen tyyliin sopivia ja käytännöllisiä, eivät mitään Spiderman-koulureppuja.

Samoin. 45 v nainen.

Vierailija
8/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repun kantaminen on noloa. Sitäpaitsi läppärin kotelon sisään saa mahtumaan kaiken tarvittavan. 

Vierailija
9/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa aikuiseen tyyliin sopivaa reppua.

Mitä isompi kantamus ja ruutu, sitä alempana on hierarkiassa. Mitä hyödyttömämpi on yritykselle, sitä söpömpi on töhöilemässä pomon assarina. Tämä kannattaa sisäistää. 

Vierailija
10/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tajua, se on nuorten juttu! SE on hienoa!

https://www.is.fi/nopeat/2000011458417/

Vierailija
11/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppärin ja pienen laukun kantaminen näyttää tyylikkäältä, onko sitä vaikea tajuta? 😤

tyylejä on toki monia.

Vierailija
12/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repun kantaminen on noloa. Sitäpaitsi läppärin kotelon sisään saa mahtumaan kaiken tarvittavan. 

noloa kantaa käytännöllistä reppua? jaa,a taitaa nolous olla nyt jossain muualla.

Vierailija
13/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa sukupolvessa on aina ne yhdenlaiset tytöt, jotka haluavat olla pikku naisia ja keksivät tehdä elämästään mahdollisimman hankalan erilaisten epäkäytännöllisten ulkonäköoikkujen vuoksi. Yleensä ne tytöt kulkevat porukassa, eivät viisastu vanhetessaankaan saati pyrkisivät miettimään mistä itse oikeasti pitäisivät elämässään. Antaa touhuta. Onpahan sitten, mitä vanhetessa voi yhä  samassa porukassa muistella ja kikatella.

Vierailija
14/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tyylejä on toki monia.

Kyllä. Noloja ja vähemmän noloja. 😘

Vierailija
15/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkalaukku sopii minulle

Vierailija
16/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa aikuiseen tyyliin sopivaa reppua.

Mitä isompi kantamus ja ruutu, sitä alempana on hierarkiassa. Mitä hyödyttömämpi on yritykselle, sitä söpömpi on töhöilemässä pomon assarina. Tämä kannattaa sisäistää. 

😂😂 johan on joutavia jorinoita 😂😂 kaikenlaista sitä näppäillään nettiin 😂😂

Vierailija
17/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorten aivothan ovat vielä kesken kehityksen. Ei osata ymmärtää käytännöllisyyttä. Kyllä se läppäri jossain vaiheessa siirtyy laukkuun tai reppuun. 

Vierailija
18/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten, kun joku on kerran rynnännyt päin, ja riistänyt sen tyylikkäästi kädessä kannetun läppärin, alkanee ajatus repusta tuntumaan suorastaan järkevältä. Onneksi aikuisena ei tarvitse mennä jokaiseen tiktok- hullutukseen mukaan, eikä kysellä keltään, vaan voi käyttää ihan omaa ymmärrystään. 

Vierailija
19/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen niin vanha asia kuin Peyton Place. Siinä Allison kulki aina kirjapino käsivarrella ja lapsena sitä ihmettelin. 

Vierailija
20/94 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppärin kotelon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan