Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko lapsen pissata kylpyyn

Vierailija
25.09.2014 |

Miksi? Minkä ikäinen lapsi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:18"]

Annan, jopa kysyn onko pissannut, etten turhaan pöntölle istuta kylvyn jälkeen. Pissa on steriiliä, toisin kuin kakka, jossa on bakteereita. Kylvyssä on kuitenkin niin iso vesimäärä, että ei haittaa. Suihkutan lapsen lopuksi.

[/quote]

Virtsa on steriiliä silloin, kun se on rakossa. Ulos tultuaan ei enää. Ja toisaalta, jos on virtsatietulehdus ja se nousee rakkoon/munuaisiin, ei kusi ole rakossakaan steriiliä.

Vierailija
2/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lapsetkaan halua åissata kylpyyn? Kyllä mun poika jo taapero huusi nostamaan ja halusi pissaamaan pottaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:36"]Olin siis vahtimassa lapsia, kaksi ja kolme vuotiaita, jotka olivat kylvyssä kun äiti tuli kotiin. Lapsi alkoi pissata kylpyyn, ja minä nostin hänet pois kylvystä, jolloin lapsi alkoi itkemään. Äiti tuli paikalle, ja sanoi että kyllä lapsi saa pissata kylpyyn, koska lopuksi lapsi suihkutellaan. Olin vähän hämmentynyt. Eli siis sisarus kylpi toisen lapsen pissassa.. Sitten äiti toi leipää ja hilloa lapsille kylpyyn ja sitten lapset söivätkin leipää pissakuorrutteella. Lähdin kotiin. Mietin, miten normaalia tällainen kylpykäytös on? T.ap [/quote] Uskoin tohon hilloleipään asti :-) Sun pitää vielä pikkuisen hioa näitä aloituksia.

[/quote]

valitettavasti koko juttu hilloleipineen on totta. T.ap

Vierailija
4/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:25"]

Pissa on steriiliä vain virtsarakossa, ei enää sieltä ulos tullessa

[/quote]

Avaatkos pikkusen tätä logiikkaa? Eli missä kohtaa ja miten virtsan bakteerikontaminaatio tapahtuu?

[/quote]

Virtsaputkessa ja sen suulla on jo vaikka mitä kuonaa ja bakteeria

[/quote]

Ne samat kuonat on kylvyssä ilman pissaakin. En kuitenkaan anna pissata, koska se on huono tapa.

Vierailija
5/19 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:03"]

[/quote]

Avaatkos pikkusen tätä logiikkaa? Eli missä kohtaa ja miten virtsan bakteerikontaminaatio tapahtuu?

[/quote]

[/quote]

Ne samat kuonat on kylvyssä ilman pissaakin. En kuitenkaan anna pissata, koska se on huono tapa.
[/quote]
Ei se kusi sitä vettä ainakaan puhtaammaksi tee

Vierailija
6/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis vahtimassa lapsia, kaksi ja kolme vuotiaita, jotka olivat kylvyssä kun äiti tuli kotiin. Lapsi alkoi pissata kylpyyn, ja minä nostin hänet pois kylvystä, jolloin lapsi alkoi itkemään. Äiti tuli paikalle, ja sanoi että kyllä lapsi saa pissata kylpyyn, koska lopuksi lapsi suihkutellaan. Olin vähän hämmentynyt. Eli siis sisarus kylpi toisen lapsen pissassa.. Sitten äiti toi leipää ja hilloa lapsille kylpyyn ja sitten lapset söivätkin leipää pissakuorrutteella. Lähdin kotiin. Mietin, miten normaalia tällainen kylpykäytös on? T.ap

Vierailija
7/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna!

Vierailija
8/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos käy vahinko kylpy päättyy siihen.

Vierailija
9/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä? Meillä ei ole ollut tapana ulostevesissä kylpeä.

Vierailija
10/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvä että en ole ainoa jolle ei tulisi edes mieleen pissakylvyt.. Kuvottaa! Nää oli näitä vanhempia, jotka ei koskaan halua sanoa ei tai muuten pahoittaa lasten mieltä. T. Ap

Vierailija
11/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna, mutta en hätkähdä vahingoista. En anna siksi, että oppivat ettei joka paikkaan pissata. Muuten se pissa ei sielä kauheasti haittaisi. Mistä niitä kadulle kuseskelijoita kasvaa?

Vierailija
12/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan, jopa kysyn onko pissannut, etten turhaan pöntölle istuta kylvyn jälkeen. Pissa on steriiliä, toisin kuin kakka, jossa on bakteereita. Kylvyssä on kuitenkin niin iso vesimäärä, että ei haittaa. Suihkutan lapsen lopuksi.

Vierailija
13/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:18"]

[/quote]

Uimahallissa olen kyllä alusta asti opettanut että sinne ei missään nimessä pissata.

Vierailija
14/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran lapsenvahtina 5-vuotiaalle tytölle, joka päästi ison pierun kylvyssä ja nauroi ihastuneena kuplille ja sanoi minulle: "arvaa mitä, se oli pieru!". :D

Vierailija
16/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:36"]Olin siis vahtimassa lapsia, kaksi ja kolme vuotiaita, jotka olivat kylvyssä kun äiti tuli kotiin. Lapsi alkoi pissata kylpyyn, ja minä nostin hänet pois kylvystä, jolloin lapsi alkoi itkemään. Äiti tuli paikalle, ja sanoi että kyllä lapsi saa pissata kylpyyn, koska lopuksi lapsi suihkutellaan. Olin vähän hämmentynyt. Eli siis sisarus kylpi toisen lapsen pissassa.. Sitten äiti toi leipää ja hilloa lapsille kylpyyn ja sitten lapset söivätkin leipää pissakuorrutteella. Lähdin kotiin. Mietin, miten normaalia tällainen kylpykäytös on? T.ap
[/quote]
Uskoin tohon hilloleipään asti :-)

Sun pitää vielä pikkuisen hioa näitä aloituksia.

Vierailija
17/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
18/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
19/19 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Se ilo on varattu vain minulle! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä