Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko parisuhteessa olevat miehet riippuvaisia naisestaan?

Vierailija
11.09.2021 |

Toisen ketjun innoittamana kysyn.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvaisia säännöllisesti ja helposti saatavilla olevasta seksistä. Muu on vain vaivaa ja painolastia.

Vierailija
2/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuvaisia säännöllisesti ja helposti saatavilla olevasta seksistä. Muu on vain vaivaa ja painolastia.

Ai tiskaus-, siivous- ja pyykkäyspalvelut on pelkkää painolastia? 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuvaisia säännöllisesti ja helposti saatavilla olevasta seksistä. Muu on vain vaivaa ja painolastia. En kyllä ole koskaan ollut minkäänlaisessa pari- tai intiimisuhteessa.

Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

Vierailija
4/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat, vaikka eivät sitä huomaa. Nainen otetaan itsestäänselvyytenä, ja vasta eron jälkeen tajutaan miten paljon nainen teki kotitöistä yms.

Vierailija
5/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat. Kauhistuneena katson nykyajan "miehiä". Ostavat kaupoista vaippoja ja työntelevät lastenvaunuja. Ihan orjuutettuja. Kyllä toiset ovat valmiita tekemään mitä vain haisevan värkin edestä.

Vierailija
6/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ovat. Kauhistuneena katson nykyajan "miehiä". Ostavat kaupoista vaippoja ja työntelevät lastenvaunuja. Ihan orjuutettuja. Kyllä toiset ovat valmiita tekemään mitä vain haisevan värkin edestä.

Niin ja olen nainen 50.

Vierailija
7/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, näköjään meitä on moneksi.

Me ollaan ehkä jonkinverran samanlaisia… mies ja nainen. Tarvitaan ja kunnioitetaan toisiamme. Tehdään tätä hommaa yhdessä… perhe ja parisuhde ja elämä yhdessä. Arvostan kovasti tätä kokonaisuuttaa ja puolisoani.

Toki pärjättäisiin yksinkin, mutta ei se niin kivaa ollut, että sitä pelkästään oltais haluttu jatkaa. Tämän kumppanin kanssa hommat toimii.

Vierailija
8/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen nainen 50.

Niin ja et ole.

Vierailija
9/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut omassa lähipiirissäni, että nainen tarvitsee miestä ja mies naista, mutta mies tarvitsee naista ennemmän kuin nainen miestä.

Eronnut nainen pääsee yleensä jaloilleen ja pystyy jatkamaan tasapainoista elämää.  

Eronnut mies ei oikein osaa olla yksin ja pakenee pahaa oloaan viinaan yms. 

M34

Vierailija
10/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan tunne yhtää sellaista miestä.

Vierailija
11/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ainakin on. On matkatöissä ja ei voisi luoda uraansa ilman panostustani. Jos erottaisiin nyt, niin mies jäisi tyhjän päälle. Minä jatkaisin pienipalkkaisessa työssäni ja elättäisin itseni. Hän joutuisi luopumaan urastaan ja ulkomaankomennuksista, tarkottaen työttömyyttä neljän lapsen yksinhuoltajana. Tietenkin maksaisin tarvittaessa elatusmaksua, mutta varmaan työttömyysraha olisi isompi kuin minun palkkani. Olisin viikonloppuäiti, mutta kun saan töitä vain iltaisin ja olen puhelimen päässä nykyäänkin, niin jäisivät lapset ilman äitiä kokonaan. Parempi pysyä avioliitossa.

Vierailija
12/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai parisuhteessa molemmat osapuolet ovat emotionaalisesti riipppuvaisia toisistaan. Ehkä siinä on tuo sana "riippuvuus", joka kalahtaa negatiiviselta joidenkin korvaan. Emotionaalisen riippuvuuden myöntäminen on kuitenkin se juttu siinä suhteessa. Rakkaudeksi sitä kutsutaan myös ja vilpittömyydeksi.

Vierailija
13/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tässä riippuvaiseksi on käynyt vuosien saatossa. Itte oon timmi uros.

Vierailija
14/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo ihan itsekin kysyttäessä että on "riippuvainen" minusta. Paremmilla sanoilla sanoen ei kuulemma pärjäisi ilman. Minä olen vähän sitä mieltä että kyllä hän ilman juuri minua pärjää, muttei ilman naista. Tieto on huojentava, koska tiedän että jos häntä ennen lähden, voin lähteä levollisin mielin, koska kyllä hän ilman minua pärjää, kunhan saa jonkun toisen rinnalleen.

Niin ja tässä en nyt puhu mistään pyykkäämisestä, miehen kanssa eletään yhteistä elämää jossa asioita tehdään yhtälailla, vaan ihan emotionaalisesta tarpeesta olla parisuhteessa.

Vierailija
15/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tiskaus-, siivous- ja pyykkäyspalvelut on pelkkää painolastia? 😂

Niin justiinsa plus jatkuva rahanmeno ja hermoille käyvä mäkätys.

Vierailija
16/16 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä taas olen riippuvainen miehestäni. Hän tekee meillä kaikki remontti- ja korjaushommat, kuuntelee minun huoleni, pitää jöötä teineillemme ja tienaa minua enemmän. Hän mahdollistaa meille loman aina silloin tällöin, minun ajoittaiset osakeostoni, sekä tietenkin ihanan intiimielämän. Kerronkin tämän usein miehelleni.