Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuta teit tänään (eilen) kuin tuotit sisältöä vauvapalstalle?

Vierailija
21.10.2014 |

-

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogasin ja maalasin sisäisen lapseni öljyväreillä. Keräsin lehtiä maasta. Join kaktusnektaria. Nukuin riippukeinussa ja värjäsin hiukseni turkooseiksi. Minulla on neljänkympin kriisi :D

Vierailija
22/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 02:47"]

Joogasin ja maalasin sisäisen lapseni öljyväreillä. Keräsin lehtiä maasta. Join kaktusnektaria. Nukuin riippukeinussa ja värjäsin hiukseni turkooseiksi. Minulla on neljänkympin kriisi :D

[/quote]Onko sun riippukeinu ulkona vai sisällä? Lapsena haaveilin Peppi Pitkätossu-talosta missä on piano keittiössä ja keinu roikkuisi katosta siellä ja olohuoneessa :) T: 20

Ja mulla oli se neljänkympinkriisi pari vuotta sitten mutta kyllä se helpottaa kohta, ihan varmasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on riippukeinu olohuoneessa. Tykkään makoilla siinä ja kuunnella musiikkia. Siihen on ihana nukahtaa :)
Muuten oli tosiaan hyvä päivä, mutta tuon turkoosin olisi saanut jättää pois. Mitäköhän lapsenikin sanovat? :D Onneksi on kuitenkin ns. shokkiväri ja lähtee parissa pesussa pois.

Vierailija
24/33 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin kämpän ja pesin 1. kerran ihan mopilla ja pesuaineella lattiat. Aiemmin olen vain imuroinut ja pyyhkinyt wetwipe liinoilla lattiaa. Olen asunut tässä reilut puoli vuotta ja tässä on sellaiset nykyaikaiset harmaat puukuvioidut vinyyli "lankut" lattialla. Vaikka musta vesi lähtikin lattiasta, eipä tuo pesu paljon lattian ulkonäköön vaikuttanut, tällaisessa harmaassa lattiassa ei vissiin sitten lika näy. Vaihdoin pesuveden kolmesti ennenkuin koko kämpän lattiat oli pesty (38 neliön kaksio). Eihän se hyödytä likavedellä pestä lattiaa :D

Tähän muuttaessa asunto oli väitetysti siivottu, mutta kyllä ainakin listojen päällä oli pölyä silloinkin kun tein muuton jälkeen ensi siivouksen tähän.

Vierailija
25/33 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivosin känppää, hoidin muut kotihommat, pakkasin matkalle

känppää?

Vierailija
26/33 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein filosofian tehtäviä, kävin matikan tunnilla, kaupassa ja telkkaria vahannu

Miksi vahasit telkkarin?

Vierailija
27/33 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imuroin kämpän ja pesin 1. kerran ihan mopilla ja pesuaineella lattiat. Aiemmin olen vain imuroinut ja pyyhkinyt wetwipe liinoilla lattiaa. Olen asunut tässä reilut puoli vuotta ja tässä on sellaiset nykyaikaiset harmaat puukuvioidut vinyyli "lankut" lattialla. Vaikka musta vesi lähtikin lattiasta, eipä tuo pesu paljon lattian ulkonäköön vaikuttanut, tällaisessa harmaassa lattiassa ei vissiin sitten lika näy. Vaihdoin pesuveden kolmesti ennenkuin koko kämpän lattiat oli pesty (38 neliön kaksio). Eihän se hyödytä likavedellä pestä lattiaa :D

Tähän muuttaessa asunto oli väitetysti siivottu, mutta kyllä ainakin listojen päällä oli pölyä silloinkin kun tein muuton jälkeen ensi siivouksen tähän.

Vastasit 11 vuotta vanhaan aloitukseen :D

Vierailija
28/33 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hioin ja maalasin ikkunanpokia sekä ulko-oven, pesin kuistin ikkunat ja imuroin ja järjestelin kesähuoneesta ja takakuistilta pois remontin jälkiä. Laitoin tietty myös ruokaa ja siivosin keittiön ym. normaalit askareet.

Vierailija
29/33 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotan sisältöä myös vessanpönttöön ihan päivittäin. Entäs itse, tuotatko sinä mitkään?

Vierailija
30/33 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syömässä mieheni kanssa, nähtiin ystäviä, ryypättiin ja laulettiin karaokea baarissa. Tänään peiton alla alasti, käytiin saunassa ja tilattiin pizzaa.

31/33 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sienestämässä lähimetsässä.

Vierailija
32/33 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin koneellisen pyykkiä, eiks se riitä.

Vierailija
33/33 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit 11 vuotta vanhaan aloitukseen :D

Haittaako se yhtään mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän