Mitä muuta teit tänään (eilen) kuin tuotit sisältöä vauvapalstalle?
Kommentit (33)
Pelasin tietokonepeliä, vastasin muutamiin sähköposteihin, luin ja arvostelin tenttivastauksia. Tilasin pizzaa.
Tein filosofian tehtäviä, kävin matikan tunnilla, kaupassa ja telkkaria vahannu
En oikeastaan mitään, koko päivän istunut koneella. Opiskelin vähän japania siinä sivussa kun yritän muistaa pari uutta kanjia päivässä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 00:42"]Tein filosofian tehtäviä, kävin matikan tunnilla, kaupassa ja telkkaria vahannu
[/quote]
Tuleeko sinusta philosophian meister? Työllistyykö tuolla tutkinnolla?
Töitä, ruokaa perheelle, kävin lenkillä, luin lehteä
Olin koulussa, söin, pelasin minecraftia ja katsoin telkkaria.
Siivosin känppää, hoidin muut kotihommat, pakkasin matkalle
Kävin työhaastattelussa, ikkunaostoksilla, kylässä sekä salilla. Illalla katsoin leffaa.
Kävin töissä, tein ruokaa ja siivoilin, kattelin telkkaria, ilmottauduin avoimen yliopiston verkkokurssille. Ja tietenkin päätin aloittaa huomenna laihduttamisen, joten sen kunniaksi voin tänään syödä herkkuja.....
Vitsit, huomaan olleeni lähes ahkera. Kävin kirjastossa ja kaupassa. Laitoin ruokaa. Tää siitä huolimatta, että nukuin puoleen päivään. :)
Heitin lapset kouluun, pesin pyykkiä ja menin iltaan töihin.
Luin anatomiaa, neuloin sukkaa, kävin juoksemassa, katsoin liian monta jaksoa HIMYMia... Nyt ei tuu millään uni. :(
Olin töissä, kävin lääkärissä ja labrassa. Hmm, sitten opiskelin ja päädyin viettämään iltaa. Nyt menossa nukkumaan, juuri katsoin salkkarit ja kiiltokuvia.
Kävin kahvilla ystävän luona. Kun mies päivällä pääsi töistä niin käytiin ruokakaupassa. Lähdin vielä illalla salille ja siellä vierähti pari tuntia, kun innostuin menemään kahteen jumppaan. Katottiin äskön yks leffa ja mies häippäs nukkuu mä jäin vielä dataileen kun ei väsytä ja huomenna vielä vapaa päivä. Niin ja siis tänäään vietin myös vapaata. Loppu viikosta vasta töitä. Niin ja tietty ruokaakin tuli tehtyä (makkarakastiketta, perunoita ja salaattia)
Järjestelin vajaa viikko sitten kuolleen äitini hautajaisia ja hoidin kahta lastani, joista toinen on vielä vauva. Siinäpä se. Ai niin, kävin ruokakaupassa ja tein normaalit kotityöt, mm. ruoanlaiton.
t. metriletti -77
Kävin työhaastattelussa, hain töitä, shoppailin parit kengät, siivosin ja kokkasin
Olin töissä; soitin puheluita, kirjoitin sähköposteja, tulostin lähetyslistoja ja laskuja, olin palaverissa ja suunnittelin ensi kuun töitä.
Töiden jälkeen kävin lasten kanssa leikkipuistossa ja ruokakaupassa. Katsoimme pikkukakkosen ja söimme eineksiä sekä kasviksia. Pesin pyykkiä, siivoilin keittiötä ja laitoin lasten kanssa esille pari led-valoa ja muutamia kynttilöitä. Tehtiin yhdessä palapeliä ja syötiin iltapalaksi lämpimiä voileipiä, pensasmustikoita ja kaakaota/glögiä.
Lasten mentyä nukkumaan neuloin telkkarin edessä äidilleni lahjaksi tulevaa pitsihuivia. Nyt menen nukkumaan ja herään taas klo 7.15 töihin.
Kannoin pihakaivosta vedet saunalle ja keittiöön, hain liiteristä puita, lämmitin leivinuunin tuvassa, haravoin lehtiä pihalla, hain lehden joka tulee päiväpostin mukana tienvarren postilaatikkoon, menin metsään lenkille koirien kanssa, söin, lämmitin saunan ja saunoin, lämmitin glögiä ja nyt nautin tässä syksyn ensimmäisestä alkon glögistä ja barokkimusiikista :) Ihana päivä. Ja näitä riittää.
En paljon muuta. Söin jotain ja katoin vähän telkkaria - samalla olin kuitenkin täällä. Oon kipeenä. Ebola varmaan.