Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuta teit tänään (eilen) kuin tuotit sisältöä vauvapalstalle?

Vierailija
21.10.2014 |

-

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon muuta. Söin jotain ja katoin vähän telkkaria - samalla olin kuitenkin täällä. Oon kipeenä. Ebola varmaan.

Vierailija
2/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin tietokonepeliä, vastasin muutamiin sähköposteihin, luin ja arvostelin tenttivastauksia. Tilasin pizzaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein filosofian tehtäviä, kävin matikan tunnilla, kaupassa ja telkkaria vahannu

Vierailija
4/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään, koko päivän istunut koneella. Opiskelin vähän japania siinä sivussa kun yritän muistaa pari uutta kanjia päivässä.

Vierailija
5/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 00:42"]Tein filosofian tehtäviä, kävin matikan tunnilla, kaupassa ja telkkaria vahannu
[/quote]

Tuleeko sinusta philosophian meister? Työllistyykö tuolla tutkinnolla?

Vierailija
6/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, ruokaa perheelle, kävin lenkillä, luin lehteä

Vierailija
7/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulussa, söin, pelasin minecraftia ja katsoin telkkaria.

Vierailija
8/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin känppää, hoidin muut kotihommat, pakkasin matkalle

Vierailija
9/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin työhaastattelussa, ikkunaostoksilla, kylässä sekä salilla. Illalla katsoin leffaa.

Vierailija
10/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töissä, tein ruokaa ja siivoilin, kattelin telkkaria, ilmottauduin avoimen yliopiston verkkokurssille. Ja tietenkin päätin aloittaa huomenna laihduttamisen, joten sen kunniaksi voin tänään syödä herkkuja.....

Vierailija
11/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, huomaan olleeni lähes ahkera. Kävin kirjastossa ja kaupassa. Laitoin ruokaa. Tää siitä huolimatta, että nukuin puoleen päivään. :)

Vierailija
12/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin lapset kouluun, pesin pyykkiä ja menin iltaan töihin.

Vierailija
13/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin anatomiaa, neuloin sukkaa, kävin juoksemassa, katsoin liian monta jaksoa HIMYMia... Nyt ei tuu millään uni. :(

Vierailija
14/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, kävin lääkärissä ja labrassa. Hmm, sitten opiskelin ja päädyin viettämään iltaa. Nyt menossa nukkumaan, juuri katsoin salkkarit ja kiiltokuvia.

Vierailija
15/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kahvilla ystävän luona. Kun mies päivällä pääsi töistä niin käytiin ruokakaupassa. Lähdin vielä illalla salille ja siellä vierähti pari tuntia, kun innostuin menemään kahteen jumppaan. Katottiin äskön yks leffa ja mies häippäs nukkuu mä jäin vielä dataileen kun ei väsytä ja huomenna vielä vapaa päivä. Niin ja siis tänäään vietin myös vapaata. Loppu viikosta vasta töitä. Niin ja tietty ruokaakin tuli tehtyä (makkarakastiketta, perunoita ja salaattia)

Vierailija
16/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelin vajaa viikko sitten kuolleen äitini hautajaisia ja hoidin kahta lastani, joista toinen on vielä vauva. Siinäpä se. Ai niin, kävin ruokakaupassa ja tein normaalit kotityöt, mm. ruoanlaiton.

t. metriletti -77

Vierailija
17/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin työhaastattelussa, hain töitä, shoppailin parit kengät, siivosin ja kokkasin

Vierailija
18/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä; soitin puheluita, kirjoitin sähköposteja, tulostin lähetyslistoja ja laskuja, olin palaverissa ja suunnittelin ensi kuun töitä.

Töiden jälkeen kävin lasten kanssa leikkipuistossa ja ruokakaupassa. Katsoimme pikkukakkosen ja söimme eineksiä sekä kasviksia. Pesin pyykkiä, siivoilin keittiötä ja laitoin lasten kanssa esille pari led-valoa ja muutamia kynttilöitä. Tehtiin yhdessä palapeliä ja syötiin iltapalaksi lämpimiä voileipiä, pensasmustikoita ja kaakaota/glögiä.

Lasten mentyä nukkumaan neuloin telkkarin edessä äidilleni lahjaksi tulevaa pitsihuivia. Nyt menen nukkumaan ja herään taas klo 7.15 töihin.

Vierailija
19/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannoin pihakaivosta vedet saunalle ja keittiöön, hain liiteristä puita, lämmitin leivinuunin tuvassa, haravoin lehtiä pihalla, hain lehden joka tulee päiväpostin mukana tienvarren postilaatikkoon, menin metsään lenkille koirien kanssa, söin, lämmitin saunan ja saunoin, lämmitin glögiä ja nyt nautin tässä syksyn ensimmäisestä alkon glögistä ja barokkimusiikista :) Ihana päivä. Ja näitä riittää.

Vierailija
20/33 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän