Olin varannut rokotusajan, mutta rokote pistettiin about 10 minuuttia myöhemmin
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Niin? Miten tuo järkytti sinua?
No onhan se nyt ikävää kun aika ei ollut se mikä luvattiin vaan jouduin odottelemaan tuolijonossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Miten tuo järkytti sinua?
No onhan se nyt ikävää kun aika ei ollut se mikä luvattiin vaan jouduin odottelemaan tuolijonossa
No kai kirjoittivat sinulle pari viikkoa sairaslomaa tästä järkytyksestä toipumiseen?
Vaadi nyt ihmeessä rahat takaisin! Eikun näähän on ilmaisia nää rokotteet, huonompi homma.
Rokotus pitää antaa oikealla minuutilla, mutten annos saattaa olla osittain vanhentunut, siksi paikalle pyydetään tasan kun kello on.
Voi ei, nyt se mikrosirun aktivointi menee ihan pieleen! 😱 Toimiiko 5G edes?
Se on tarkkaa se 12 eiku 8 eiku 6 viikon rokotusväli eli jos oli toinen rokotuskerta, niin voi olla, että teho ei nyt sitten ole ihan sitä mitä piti, kun tuollainen 10 minuutin heitto tuli.
Itse olin etuajassa paikalla ja ovella minulle sanottiin, ettei se haittaa, sillä ajat ovat muutenkin viitteellisiä. En toki tiedä onko kaikkialla näin. Olisi kylläkin suoranainen ihme, jos tällaisissa massarokotuksissa jokainen aika toteutuisi prikulleen.
Nyt joku toinen sai sinun rokotteen ja sinä jonku toisen..
Oletkoikinä aikaisemmin käynyt, no niinkuin missään?
Miksi ap ilmoitit näin suuren asian meille? Järkytti meitä.
Mä olen ymmärtänyt, että niillä on joskus ongelmia sen mikrosirun kanssa. Ei tarvitse hätääntyä, kaikki on ihan kunnossa.
Aarhh, ja minä sain rokotteeni 10 minuuttia etuajassa. Toimiiko nyt sekään, jos rokotusväli jäi liian lyhyeksi? 😷
Miettikää kun nää olis niitä oman elämän suurimpia ongelmia.
9/11 ja Koskela eivät tunnu miltään moisen katastrofin rinnalla.
Vinkkasin Armanille, ottanee yhteyttä seuraavaa Pohjantähden alla -jaksoa varten
Minut rokotettiin 10 minuuttia etuajassa. Nyt kello jätättää, tv:n kanavat vaihtaa paikkaa itsestään ja hississä ollessa lamput vilkkuu.
Pitäis kai viedä siru korjattavaksi.
Nyt se ei tehoa enää. Huonompi homma.